Možno, že tam nič nie je dnes alebo význam tej zastávky nevidíš Ty, ale na základe niečoho sa kedysi zriadiť musela.
Ten paradox, že na mnoho účelnejšom mieste zastávka naopak chýba, je spôsobený najskôr tým, že kedysi sa viacmenej stálo tam, kde si dopravca bachol označník, dnes sa to tak už nedá. Nie som zasvätený do situácie, ale viem si živo predstaviť, že policajti neschvália zastávku pri Metre, dokým tam nebude riadna zastávková nika, prístupové chodníky a pod. a, ako to už býva, zrejme sa na financovanie tejto zastávky nikto necíti.
Mas pravdu ,ze je este z cias CHZJD ,ale je stale dost vyuzivana a urcite je na nu najlepsi prestup z elin na Vajnorskej radiale.Este mala poznamka kolega spominal,ze je z tej zastavky o par korun lacnejsi listok oproti Bajkalskej. ?
Tu si na diskusii, takže musíš strpieť, že na tvoje príspevky bude reagovať každý, kto uzná za vhodné. Pokiaľ budeš ventilovať dementné myšlienky, budem ich tak aj hodnotiť.
Medzi Hlavnou stranicou a žst. Nové mesto premávala dlhé roky tranzitnu frekvenciou absolútne nevyťažená d-14. Ľudia akosi nechápu tvoju ideu, že má zmysle cestovať len zo stanice, na stanicu a medzi stanicami, prípadne na Vazovovu ? .
1) Keď sa 1,5 minútový interval rozdelí na radiály, aká "mela" nastane?
2) Nejaké legendy o tom, ako sa stretli trate s rôznym rozchodom, si nechaj na iné, stupídnejšie fóra.
2) Starý Most nerekonštruovali nemeckí zajatci, ale ženijné vojská Červenej armády. A keby ho aj rekonštruovali, neviem, čo prináša tvoj príspevok k meritu veci?
PLS, mozes uviest kde a ake plany metra si videl ?
(klasickeho "Ruskeho" z obdobia do 1989,
alebo plany po r. 1990 na VAL - ono je to vlastne jedno,
trasovanie NS je ustalene, len som zvedavy).
no tie Sadisticke zastavky su niekedy anti-logic... ja osobne nechapem takej Magnetovej alebo tiez nerozumiem tej co je za koncom Bratislavy, mimo katastra BA na hranici SC okresu kde NIC NENI... ale napr pri metre, kde by aj ludia vystupovali tam nie je.... hoci bol som svedkom ze su vodici ktori tam na poziadanie pustia ludi...
Ja som myslel, že to nie je možné, ale asi dosť záleží aj od vodiča. Viem, že raz dávno ešte pred BID ma jeden odmietol zobrať z ASMN do Lamača.
Na začiatku skúšobnej prevádzky na mňa vodiči SAD kukali ako na zjavenie, keď som išiel vrámci BID niekam. Minule mi vodič na BID asi omylom (alebo preto, že moja čipová karta blbla) namiesto lístku "BEZPLATNE" vydal zľavnený za 7,-Sk (zo ŽST Lamač na ASMN). Samozrejme, platbu zaň nepožadoval. Ja vzhľadom na svoj vek a že nedochádzam SAD do školy nemám nárok na zľavnené cestovné v SAD, ale na zľavnenú BID nárok mám.
Prednedávnom predomnou pri ŽST Lamač do SAD nastupovala pani, ktorú vodič vrámci BA za klasický CL v pohode zobral.
Inak, myslím, že SAD vrámci BID sa niektorým Bratislavčanom oplati vyúžívať len v smere na ASMN, lebo tam nie je zdržanie cestujúcimi na Záhorie, keď si kupujú CL u vodiča.
Ale na CP SAD vrámci BA (minimálne) v smere na ASMN sa moc neoplatí spoliehať, lebo busy zo Záhoria čo si všímam prichádzajú obvykle tak s 5 a viacminútovým náskokom oproti CP...
Okrem toho, SADistické CP (aj tie vrámci BID) sú pre cestujúceho MHD neprehľadné. Tuším, že minimálne zo zastávky ŽST Lamač boli odstránené (alebo ukradnuté?). Cestujúci si ich ako-tak pohodlne môže zistiť jedine cez www.cp.sk .
1; Stále nechápem, prečo SADisti nemajú zastávku pod stanicu ("Kooperativa").
2; A pre koho zopár málo spojov stojí na zastávke "Sokolská"? Určite nie pre cestujúcich idúci na Hlavnú stanicu, kvôli tomu spornému prechodu cez odstavné koľaje a mimoriadne nebezpečnému prechodu pre chodcov cez tú štvorprúdovku...
3; Pre koho SADisti stoja na zastávke "Hroboňova"? Tipujem, že hlavne pre študentov Ekonomickej univerzity, aby mohli prestúpiť na 84-ku. Ale to môžu ísť aj z ASMN 88-kou, len neviem, ktorý z tých spôsobov je rýchlejší...
PS: Viem, že SAD Bratislava,a.s. je po novom Slovak Lines,a.s., ale SAD je kratšie a lepšie mi to znie. ?
Pre d3k0 k tomu Citelisu nepodarilo sa Ti odfotiť aj strechu z hora? Rád by som si pozrel ako je vyriešený prívod paliva po streche cez kĺb. A tiež pozerám, že jej zmizli digitálne transparetny EM-Test, ktoré v Trutnově využíva. A ak niekto môže budem povďačný ak mi napíše, kludne aj na mail kde ho zajtra stretnem. ?
Ja som to občas tak urobil ešte predtým, než bola SAD zaradená do BIDky - ponáhľal som sa, čakal som na Patrónke smer centrum na L21 ktorá bola v nedohľadne, a vtom prišiel SADista...tak som popobehol k predným dverám, vypýtal som si lístok na Nivy, zaplatil tuším 6 Sk a viezol som sa
presne, mohli by tam spravit podchod... alebo aspon nadchod... 21 a 63 by tam ale stat nemuseli, z kooperativy to nie je daleko.. ale zo sokolskej sa tam dostat neda (po tom 10cm chodniku je to prilis riskantne, alebo je moznost 3x prechadzat cez cestu)
inak by ma zaujimalo, moze vyuzit SAD aj vramci BA? aj ked nemam BID? lebo minule som sa potreboval dostat z ZST lamac na Vrancovicovu a vsetky MHD spoje mi zdrhli a dosla SADka... som vahal chvilu..
hm, skús uviest dôvod, prečo by mala mať linka 92 od Patrónky zhodnú trasu cez celú Dúbravku s linkou 34? (a v podstate aj 22 a 83 (okrem zachádzok). Takto obsluhuje časť Dúbravky práve zozadu od ZST Lamač kde vystupuje tak 1/3 ludí (druhá na nasledujúcej zastávke Vrančovičova) a smerom do mesta ju využívajú aj ľudia cestujúci SAD a ZS. Inak máš pravdu, že snáď od 23 júna sa situácia tak v doprave zlepší, že už nebude mať táto linka meškania 10-30 minút a bude aj vyťaženejšia. Takto keď si mám vybrať s Petržalky priamo 92 alebo prestupom cez mesto-víťazí prestup.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023