Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #75465:
Čo sa týka Alwegu, môžeme si jedine povedať: Našťastie! Nechcem si ani predstavovať Tatry prešpikované obludnými betónovými stĺpmi Alwegu. To bol krásny príklad toho, že národ sa nechá zblbnúť na čokoľvek. Vďaka prírode za zachovanie TEŽ, keby sa neblblo s Alwegom, tak mohla byť sieť ďaleko rozsiahlejšia a modernejšia.
Reply on: R.A.T.P. #75463:
Kde sa dajú nájsť tie možnosti?
Reply on: zakaznik #75456:
A prečo asi podľa teba pindám na 95?! No lebo električky na ktoré z nej prstupujem majú práve ten mizerný interval !!!
Reply on: S499.1023 #75459:
Alebo to potiahnuť k Dostihovej Dráhe a otáčať to tam. ?
Reply on: intony #75464:
Asi tak... keby tu teraz stáli tie trate ktoré mackensen napísal, bola by situácia v MHD o dosť lepšia ako teraz... blbí komunisti a blbé metro...asi tak ?
Reply on: intony #75464:
Dopadlo to ako s alwegom ?
Reply on: R.A.T.P. #75463:
Škoda toho 1972 prehodnocovania ?
Reply on: mackensen #75391:


Ahoj, vsetky tebou navrhovane smery
rozvoja TRAM v BA boli uvazovane v roku 1968
v Generalnom navrhu MHD V Bratislave.
Je to tam vsetko dopodrobna rozvedene, su
tam uvedene jednotlive uvazovane varianty
(je ich myslim 12), vysledny variant uvazoval
8 radial + je tam uvedena etapizacia s linkovym
vedenim.

Okolo roku 1972 doslo k prehodnoteniu rozvoja mesta,
uvazovalo sa s 1.000.000 Bratislavou a TRAM
ako nosny system z hladiska prepravnej kapacity
a rychlosti nesplnala poziadavky.

R.A.T.P.
Reply on: Peon #75461:
k bodu 5. Nie je pohodlnejsie objednat si nakladny taxik?
CYKLOBUSY

1; Neviete náhodou, 128-ka bude v 120-minútovom intervale premávať až do októbra alebo cez letné prázdniny sa vráti k 60-minútovému intervalu ako minulý rok?

2; Minulý rok sa niekde písalo o tom, že sa uvažuje aj o zavedení ďalšej trasy cyklobusu v Bratislave. Je to ešte reálne?

3; Aká trasa by podľa vás bola vhodná? Napr. do Rače, na Kolibu či na Povodie Dunaja?

4; Ten záložný SOR umožňujúci ťahať príves (tuším 3511) má aj vlastný záložný príves, či v prípade poruchy busu na 128-ke by sa príves prepojil? A to je celý víkend na ten záložný cyklobus aj s vodičom a závozníkom pripravený?

5; Aký je približný cenník objednania toho druhého cyklobusu? Na akú najdlhšiu trasu sa môže objednať? Napr. dá sa objednať napr. až na Zochovu chatu?
Reply on: S499.1023 #75459:
Aha...ja som to myslel v zmysle že zrušiť zastávky Starohájska, lebo sú príliš blízko od Hrobákovej a Námestia hraničiarov. ?
Reply on: El Sergio #75455:
No že ak nebudú autobusy chodiť na Starohájsku (aby sa ukojil psíkov komplex z toho, že niekde je priveľa konečných oproti jeho strane Petržlenky) a má ostať zachovaná obsluha námestia Hraničiarov, tak sa budú musieť busy točiť v križovatke Starohájskej a Osuského ? .
Reply on: Dunčo #75442:
"V špičke ku podivu niesú žiadne zdržania, čo mysím, je aj tým, že vodiči áut nechávajú ľavý jazdný pruh prázdny pre MHD a rešpektujú značenie aj na Nám.1.mája."

No po tejto vete začínam pochybovať, či si tade dakedy v špičke vôbec išiel, lebo ten Bus pruh na Nám. 1. Mája je blokovaný autami, ktoré odbočujú na doprava Kollárko. V ľavom pruhu zasa stoja tí, čo idú dorovna na Mýtnu. ?

Re #75448 S499 1023: Asi chcel reagovať na mňa, teda o jeden príspevok vyššie a pomýlil sa. To sa stáva. ?
Reply on: Dunčo #75441:
15 mozno ale 13 neverim. No ty si tu stale tvrdil ze 13...
Re Dunčo: Ach, zas bezhlavé zavádzanie liniek... Namiesto toho aby si tu kydal na petržalské linkovanie, mal by si skôr presadzovať obmedzenie počtu električkových liniek, čím by sa mohli skrátiť intervaly, aby si nemusel čakať 12 min. na Šafku.
Reply on: S499.1023 #75454:
Asi nerozumiem, čo si tým chcel povedať... ?
Reply on: El Sergio #75450:
A tie autobusy sa budú otáčať v križovatke, hej?
Reply on: pepino23 #75451:

Myslím, že za to môže hlavne vláda, ktorá povedala, že nebude žiadať o EÚ fondy na verejnú dopravu.
Mňa taktiež zaujalo to prepojenie csepelského a szentenderského HÉV-u, pretože si neviem dosť dobre predstaviť ten tunel medzi Boráros tér a Batthyány tér. To bude nejaký podobný tunel ako ten bratislavský vlakoelektričkový ? . A Maďari by na HÉV potrebovali aj zrekonštruovať zvršok bulharských kvalít a vymeniť vozidlá.
Reply on: pepino23 #75451:
Ak sa nemylim tak aj Praha predlzuje metro z EU fondov. Len my mame take dementne vedenie mesta a DPB ze to nejde.
zaujimavy clanok: http://ekonomika.sme.sk/c/3256576/Budapest-bude-dostavovat-metro-z-penazi-EU.html

len by som chcel vediet, preco to v Budapesti ide a u nas v BA nie..Ved Pest nie je take chudobne mesto, ako to ze teda dostane peniaze z EU?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement