1. Neskôr bude 60 min. int.
2. Je, akurát ide o to, že ktorý rok.
3. Ja a určite aj cyklistická obec by uvítala presne tie, ktoré spomínaš.
4. Prívesy sú iba 2 a ťahať ich môžu SORy 3508, 3510?, 3511 a 3514. Žiadny nie je záložný ani primárny.
Videl som studie Alwegu pre TA3.
Rozpraval som sa aj s panom, ktory na tom
projekte pracoval, mal jednu kopiu u seba.
Mna Alweg moc neinteresuje, ale chcel som vediet,
ako to s tou "kauzou" bolo (ze sa na to zbierali prachy,
a potom niekdo iny v inom meste za to staval metro...).
Takze TA3 chceli novy prepravny system.
Vyberalo sa z 3 moznosti: bus, tram, alweg.
Bus nee, lebo exhalaty, alweg nee, lebo
neoverena dopravna technologia + tie betonove nosniky,
tram prijatelny neznecistujuci prepravny system a financne
prijatelny.
Peniaze na Alweg...
Nezobral nam ich nas vacsi brat, zostali na SK,
pouzite na ine "rozvojove" ciele.
Isli do nejakych myslim 3 slovenskych miest.
BA medzi nimi nebola. No a urcite cast z nich sa
rozobrala na sukromne "neidentifikovane" ucely.
A zase to nebola nejaka velmi velka suma.
No to je otazne.
V nejakom dobrom archive...
ktory nepoznam ani ja.
Mam z toho kopie, je ich vela, chvilu potrva,
nez ich dam nascanovat.
Mal som aj scany studie z roku 1974, kde sa
porovnavalo metro a tram, pozical som ich
pred vyse rokom, stale ich nemam back.
Tam bola BA tiez pekne zatramvajovana.
Aj ja by som privítal priamu linku na zochovu ale načo? Uplne zbytočne , na zochovej nič nieje !!! A kuk toto 95 hrobakova - šafko 8 minut 11 - šafko -vazovova 8minut 13 šafko - tech univerzita 9 minut takže ak budeš mudry a využiješ imhd na to aby si tu nepísal chujoviny a pozrel sa kedy maš chodiť šafko 95 kou tak si za 20 minut v škole
Čo sa týka Alwegu, môžeme si jedine povedať: Našťastie! Nechcem si ani predstavovať Tatry prešpikované obludnými betónovými stĺpmi Alwegu. To bol krásny príklad toho, že národ sa nechá zblbnúť na čokoľvek. Vďaka prírode za zachovanie TEŽ, keby sa neblblo s Alwegom, tak mohla byť sieť ďaleko rozsiahlejšia a modernejšia.
Asi tak... keby tu teraz stáli tie trate ktoré mackensen napísal, bola by situácia v MHD o dosť lepšia ako teraz... blbí komunisti a blbé metro...asi tak ?
Ahoj, vsetky tebou navrhovane smery
rozvoja TRAM v BA boli uvazovane v roku 1968
v Generalnom navrhu MHD V Bratislave.
Je to tam vsetko dopodrobna rozvedene, su
tam uvedene jednotlive uvazovane varianty
(je ich myslim 12), vysledny variant uvazoval
8 radial + je tam uvedena etapizacia s linkovym
vedenim.
Okolo roku 1972 doslo k prehodnoteniu rozvoja mesta,
uvazovalo sa s 1.000.000 Bratislavou a TRAM
ako nosny system z hladiska prepravnej kapacity
a rychlosti nesplnala poziadavky.
1; Neviete náhodou, 128-ka bude v 120-minútovom intervale premávať až do októbra alebo cez letné prázdniny sa vráti k 60-minútovému intervalu ako minulý rok?
2; Minulý rok sa niekde písalo o tom, že sa uvažuje aj o zavedení ďalšej trasy cyklobusu v Bratislave. Je to ešte reálne?
3; Aká trasa by podľa vás bola vhodná? Napr. do Rače, na Kolibu či na Povodie Dunaja?
4; Ten záložný SOR umožňujúci ťahať príves (tuším 3511) má aj vlastný záložný príves, či v prípade poruchy busu na 128-ke by sa príves prepojil? A to je celý víkend na ten záložný cyklobus aj s vodičom a závozníkom pripravený?
5; Aký je približný cenník objednania toho druhého cyklobusu? Na akú najdlhšiu trasu sa môže objednať? Napr. dá sa objednať napr. až na Zochovu chatu?
Aha...ja som to myslel v zmysle že zrušiť zastávky Starohájska, lebo sú príliš blízko od Hrobákovej a Námestia hraničiarov. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike