Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: R.A.T.P. #75476:
Ty koxo... sa divim, kde ta televizia TA3 na to vzala prachy ?! Sila...
(Urcite si nemyslel nejake pohorie, to by si napisal inteligentnejsie.)
Reakcia na: R.A.T.P. #75475:
Keby som ti tu nechal moju e-mail dresu tak by si mi to tam poslal prosím ťa? ?
Reakcia na: Peon #75461:

1. Neskôr bude 60 min. int.
2. Je, akurát ide o to, že ktorý rok.
3. Ja a určite aj cyklistická obec by uvítala presne tie, ktoré spomínaš.
4. Prívesy sú iba 2 a ťahať ich môžu SORy 3508, 3510?, 3511 a 3514. Žiadny nie je záložný ani primárny.
Reakcia na: Ike #75465:


Alweg...

Videl som studie Alwegu pre TA3.
Rozpraval som sa aj s panom, ktory na tom
projekte pracoval, mal jednu kopiu u seba.
Mna Alweg moc neinteresuje, ale chcel som vediet,
ako to s tou "kauzou" bolo (ze sa na to zbierali prachy,
a potom niekdo iny v inom meste za to staval metro...).

Takze TA3 chceli novy prepravny system.
Vyberalo sa z 3 moznosti: bus, tram, alweg.
Bus nee, lebo exhalaty, alweg nee, lebo
neoverena dopravna technologia + tie betonove nosniky,
tram prijatelny neznecistujuci prepravny system a financne
prijatelny.

Peniaze na Alweg...
Nezobral nam ich nas vacsi brat, zostali na SK,
pouzite na ine "rozvojove" ciele.
Isli do nejakych myslim 3 slovenskych miest.
BA medzi nimi nebola. No a urcite cast z nich sa
rozobrala na sukromne "neidentifikovane" ucely.
A zase to nebola nejaka velmi velka suma.

Teda aspon taku som dostal odpoved..

R.A.T.P.
Reakcia na: Dunčo #75469:


No to je otazne.
V nejakom dobrom archive...
ktory nepoznam ani ja.

Mam z toho kopie, je ich vela, chvilu potrva,
nez ich dam nascanovat.

Mal som aj scany studie z roku 1974, kde sa
porovnavalo metro a tram, pozical som ich
pred vyse rokom, stale ich nemam back.
Tam bola BA tiez pekne zatramvajovana.

R.A.T.P.
Reakcia na: Dunčo #75444:
Aj ja by som privítal priamu linku na zochovu ale načo? Uplne zbytočne , na zochovej nič nieje !!! A kuk toto 95 hrobakova - šafko 8 minut 11 - šafko -vazovova 8minut 13 šafko - tech univerzita 9 minut takže ak budeš mudry a využiješ imhd na to aby si tu nepísal chujoviny a pozrel sa kedy maš chodiť šafko 95 kou tak si za 20 minut v škole
Reakcia na: zakaznik #75472:
už pindám ?
Re Dunčo #75468: tak Ti píšem, pindaj na električku, nie na L95.
Reakcia na: Dunčo #75468:
A preto chceš aj v Petržlenke hafo liniek s blbým intervalom?
Reakcia na: Ike #75465:
Čo sa týka Alwegu, môžeme si jedine povedať: Našťastie! Nechcem si ani predstavovať Tatry prešpikované obludnými betónovými stĺpmi Alwegu. To bol krásny príklad toho, že národ sa nechá zblbnúť na čokoľvek. Vďaka prírode za zachovanie TEŽ, keby sa neblblo s Alwegom, tak mohla byť sieť ďaleko rozsiahlejšia a modernejšia.
Reakcia na: R.A.T.P. #75463:
Kde sa dajú nájsť tie možnosti?
Reakcia na: zakaznik #75456:
A prečo asi podľa teba pindám na 95?! No lebo električky na ktoré z nej prstupujem majú práve ten mizerný interval !!!
Reakcia na: S499.1023 #75459:
Alebo to potiahnuť k Dostihovej Dráhe a otáčať to tam. ?
Reakcia na: intony #75464:
Asi tak... keby tu teraz stáli tie trate ktoré mackensen napísal, bola by situácia v MHD o dosť lepšia ako teraz... blbí komunisti a blbé metro...asi tak ?
Reakcia na: intony #75464:
Dopadlo to ako s alwegom ?
Reakcia na: R.A.T.P. #75463:
Škoda toho 1972 prehodnocovania ?
Reakcia na: mackensen #75391:


Ahoj, vsetky tebou navrhovane smery
rozvoja TRAM v BA boli uvazovane v roku 1968
v Generalnom navrhu MHD V Bratislave.
Je to tam vsetko dopodrobna rozvedene, su
tam uvedene jednotlive uvazovane varianty
(je ich myslim 12), vysledny variant uvazoval
8 radial + je tam uvedena etapizacia s linkovym
vedenim.

Okolo roku 1972 doslo k prehodnoteniu rozvoja mesta,
uvazovalo sa s 1.000.000 Bratislavou a TRAM
ako nosny system z hladiska prepravnej kapacity
a rychlosti nesplnala poziadavky.

R.A.T.P.
Reakcia na: Peon #75461:
k bodu 5. Nie je pohodlnejsie objednat si nakladny taxik?
CYKLOBUSY

1; Neviete náhodou, 128-ka bude v 120-minútovom intervale premávať až do októbra alebo cez letné prázdniny sa vráti k 60-minútovému intervalu ako minulý rok?

2; Minulý rok sa niekde písalo o tom, že sa uvažuje aj o zavedení ďalšej trasy cyklobusu v Bratislave. Je to ešte reálne?

3; Aká trasa by podľa vás bola vhodná? Napr. do Rače, na Kolibu či na Povodie Dunaja?

4; Ten záložný SOR umožňujúci ťahať príves (tuším 3511) má aj vlastný záložný príves, či v prípade poruchy busu na 128-ke by sa príves prepojil? A to je celý víkend na ten záložný cyklobus aj s vodičom a závozníkom pripravený?

5; Aký je približný cenník objednania toho druhého cyklobusu? Na akú najdlhšiu trasu sa môže objednať? Napr. dá sa objednať napr. až na Zochovu chatu?
Reakcia na: S499.1023 #75459:
Aha...ja som to myslel v zmysle že zrušiť zastávky Starohájska, lebo sú príliš blízko od Hrobákovej a Námestia hraničiarov. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.