Asi tak... keby tu teraz stáli tie trate ktoré mackensen napísal, bola by situácia v MHD o dosť lepšia ako teraz... blbí komunisti a blbé metro...asi tak ?
Ahoj, vsetky tebou navrhovane smery
rozvoja TRAM v BA boli uvazovane v roku 1968
v Generalnom navrhu MHD V Bratislave.
Je to tam vsetko dopodrobna rozvedene, su
tam uvedene jednotlive uvazovane varianty
(je ich myslim 12), vysledny variant uvazoval
8 radial + je tam uvedena etapizacia s linkovym
vedenim.
Okolo roku 1972 doslo k prehodnoteniu rozvoja mesta,
uvazovalo sa s 1.000.000 Bratislavou a TRAM
ako nosny system z hladiska prepravnej kapacity
a rychlosti nesplnala poziadavky.
1; Neviete náhodou, 128-ka bude v 120-minútovom intervale premávať až do októbra alebo cez letné prázdniny sa vráti k 60-minútovému intervalu ako minulý rok?
2; Minulý rok sa niekde písalo o tom, že sa uvažuje aj o zavedení ďalšej trasy cyklobusu v Bratislave. Je to ešte reálne?
3; Aká trasa by podľa vás bola vhodná? Napr. do Rače, na Kolibu či na Povodie Dunaja?
4; Ten záložný SOR umožňujúci ťahať príves (tuším 3511) má aj vlastný záložný príves, či v prípade poruchy busu na 128-ke by sa príves prepojil? A to je celý víkend na ten záložný cyklobus aj s vodičom a závozníkom pripravený?
5; Aký je približný cenník objednania toho druhého cyklobusu? Na akú najdlhšiu trasu sa môže objednať? Napr. dá sa objednať napr. až na Zochovu chatu?
No že ak nebudú autobusy chodiť na Starohájsku (aby sa ukojil psíkov komplex z toho, že niekde je priveľa konečných oproti jeho strane Petržlenky) a má ostať zachovaná obsluha námestia Hraničiarov, tak sa budú musieť busy točiť v križovatke Starohájskej a Osuského ? .
"V špičke ku podivu niesú žiadne zdržania, čo mysím, je aj tým, že vodiči áut nechávajú ľavý jazdný pruh prázdny pre MHD a rešpektujú značenie aj na Nám.1.mája."
No po tejto vete začínam pochybovať, či si tade dakedy v špičke vôbec išiel, lebo ten Bus pruh na Nám. 1. Mája je blokovaný autami, ktoré odbočujú na doprava Kollárko. V ľavom pruhu zasa stoja tí, čo idú dorovna na Mýtnu. ?
Re #75448 S499 1023: Asi chcel reagovať na mňa, teda o jeden príspevok vyššie a pomýlil sa. To sa stáva. ?
Re Dunčo: Ach, zas bezhlavé zavádzanie liniek... Namiesto toho aby si tu kydal na petržalské linkovanie, mal by si skôr presadzovať obmedzenie počtu električkových liniek, čím by sa mohli skrátiť intervaly, aby si nemusel čakať 12 min. na Šafku.
Myslím, že za to môže hlavne vláda, ktorá povedala, že nebude žiadať o EÚ fondy na verejnú dopravu.
Mňa taktiež zaujalo to prepojenie csepelského a szentenderského HÉV-u, pretože si neviem dosť dobre predstaviť ten tunel medzi Boráros tér a Batthyány tér. To bude nejaký podobný tunel ako ten bratislavský vlakoelektričkový ? . A Maďari by na HÉV potrebovali aj zrekonštruovať zvršok bulharských kvalít a vymeniť vozidlá.
Tak potom by sme asi mali zrušiť niečo z tria Romanova - Hrobákova - Starohájska. To tiež nie sú nejaké extrémne vzdialenosti. Najlepšie Starohájsku - podľa tvojej logiky tam aj tak nič nie je a na Hrobákovu a Námestie hraničiarov je to blízko. ?
To je úplne jedno! Podstata je tá, že by si zrušil 84 v tej oblasti (čiže Ovsišťské námestie a nižšie), kde sa najviac pindá. A neviem čo ti vadí na zastávke Ovsište. Vzhľadom na to, že je to konečná, tak je to úplne jedno a žiadne zbytočné meškanie navyše ani nič podobné to nespôsobuje. Tie busy tam stoja tak či tak a 98 tam nestojí. Čiže nevidím problém. Pri tvojej analógii na Chlumeckého /Astronomická by si mal keď už tak kritizovať Ovsišťské námestie. A to je blbosť. ?
El Sergio