Reply on: Mike #71620:
toto je mudry nazor... a aby vodic nemal vela roboty s vydajom, tak by mal len polhodinove zakladne... aby sa to zbytocne nezneuzivalo (kup si listok? nieee, ved si kupim u vodica)... a ako vravel SDX... vodic by mal dany pocet, a ak by mal manko - je vinny...
richardhudec
1) zvysit pocet revizorov, aby to bolo aspon tak ako je to v presove ako hovori Papyr
2) progresivne zvysovanie pokuty od napr. 500 korun...to uz by sa nejako vypocitala optimalna suma s anulaciou 24, prip 36 mesiacov
3) kedze by sa urcite nasiel vodic, ktory by nebol ochotny predavat listky a urcite by s tym boli problemi nejake...nehovorim, ze katastrofalne, ale urcite by boli, tak by som to zatial nezavadzal, ale ja som stale presvedceny o tom, ze by bolo najlepsie, keby sa neuznavali pokuty po zastavke, kde nebila moznost si kupit listok, alebo este pripada do uvahy kompromis - polachcujuca okolnost - polovica z pokuty pasazierovi prisluchajucej (ak by uz niekolko krat cestoval na cierno, tak by mal uz polovicnu sumu z navysenej)
takze asi tak...