Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #71552:


ak Ti stačia dva krajce chleba, tak zvyšok môžeš darovať bezdomovcom...?

...a ešte sa mi nepáči, že niektorí využívajú rôzne výhody na cestovanie, tzv. režinky apod. ?
Reply on: Valec #71552:
Presne tak. A mne sa este zda nespravodlive, ze posta si za list do Bratislavy ziada tolko, ako za list do Sniny.
Hefo: ano, su to take argumenty typu "najdime dovod, preco sa to neda". Ze takto argumentuje DP, to uz som si zvykol, ale ze tym nakazil aj fandov, to uz ma znepokojuje.
SDX: 14 000 je neludska pokuta, svojou silou vobec nezodpoveda sile previnenia. A co sa tyka exekutorov, ti mozu siahnut na majetok len tomu, kto nieco ma. Takze opat by slusni ludia platili - a nemalo - a neprisposobivi by boli beztrestni.
Reply on: Papyr #71553:
Veď to je jasné, hento sú argumenty typu: nikdy sa to tak nerobilo, cestujúci by to nepochopili, a keď by to už pochopili, hneď by to zneužili...
Richardhudec: ale, ale, kolega. Preco vopred predpokladas meskanie vozidiel, dokonca take vyrazne, ze by vyvolalo nutnost pridavat dalsie poradia? Ved som nemal na mysli zrusenie automatov a uz toboz nie povinny nastup predkom a nutnost kupy listka u vodica. Mal som na mysli stav, ked sa u vodica da kupit listok, aby sancu dostali aj ti, co nastupuju na zastavke bez automatu. Aby si zase VSETCI nekupovali listok u vodica, bude takyto listok o nieco drahsi. Takyto system dobre funguje aj v omnoho mensich mestach (Presov: 14 Sk...u vodica 16 Sk) aj v omnoho vacsich mestach (Praha 20 Kc...u vodica 25 Kc) a nikde to nesposobuje badatelne meskania. Dovolim si teda predpokladat, ze ani v Bratislave by s tym problem nebol. Naviac u vodica netreba ani drzat vsetky druhy listkov, staci zakladny.
Reply on: Nick #71551:
"no mne sa nepáči ani to, keď ma niekto núti kupovať 30 minútový lístok za 18,- Sk, keď mi cesta trvá len 22 minút, a to tiež nie je morálne... "

No hádam že nechceš, aby DP predával minútové lístky, aby si si mohol poskladať taký aký akurát potrebuješ. To by som tiež mohol argumentovať, že ma železnica/SADka núti kúpiť si pri ceste do Žiliny lístok na pásmo 191 až 210 km, keď ja cestujem len 203. Prípadne, že v obchode si môžem kúpiť len polku chleba, keď ja chcem 2 krajce. ?
:: myslím si, žeby sme mali dbať o to, aby naša spoločnosť bola morálna a cestovanie načierno morálne nie je, isteže, človek je tvor zábudlivý, môže si zabudnúť označiť cestovný lístok; niekedy to môže byť z technických dôvodov, keď automat na zastávke nefunguje, to by predaj priamo u vodiča pomohol riešiť; ale v prípadoch, keď to ľudia zneužívajú by sa to malo riešiť naozaj nekompromisne; no mne sa nepáči ani to, keď ma niekto núti kupovať 30 minútový lístok za 18,- Sk, keď mi cesta trvá len 22 minút, a to tiež nie je morálne... ?
Reply on: aquila #71540:


ale čo iné má magistrát robiť, keď tie projekty naozaj nie sú v tom v návrhu zatiaľ neschváleného územného plánu ani v tej platnej územnoplánovacej dokumentácii? ?
Reply on: richardhudec #71548:

1) Samozrejme, že v Brne električky z dôvodu doplnkového predaja cestovných lístkov NEČAKAJÚ na zastávkach minimálne minútu. To je ŽVÁST.
2) Aký je celkový interval na radiále v Brne a v Bratislave? Asi ti uniklo pri fotografovaní, že Brno má trocha iný systém linkového vedenia ako Bratislava.
Reply on: El Sergio #71545:
lenzeee...v brne to trosku inak funguje...vozidla cakaju na zastavkach minimalne minutu (presvedcil som sa o tom, ked som ich fotil a mal som 60 sekundovy expozicny cas) a v nedelu maju elektricky myslim 10minutovy interval, sobota 9 a tyzden...radsej ani nechcem vediet, lebo by mi to prislo luto, ked si spomeniem na BA, ked o 21 hod maju elektricky 20 minutovy interval cez pracovny den ? taaaakze tak..
Mne sa najviac pozdáva spomínaný bodový systém: Zabudnutie električesky 140 Sk, prvé chytenie 1400, druhé 2800, tretie 4200 atď. pričom každý rok by sa to anulovalo...

A takisto súhlasím s názorom richardahudeca, že revízori by nemali vykonávať kontrolu na zastávkach, kde nie je možné zakúpiť si lístok a že by sa mal zvýšiť ich počet.
Reply on: Vladimír #71535:
osobne mam vacsinu casu kupeny predplatny listok, a obcasne jazdy "nacierno" nemienim popierat, ale za cely moj zivot ich bolo v bratislave len niekolko, a aj to z dovodov nedostupnosti listkov (cim sa nechcem samozrejme ospravedlnit...). Takze z toho moze lahko vyplyvat moj motiv - kedze platim cestovne, tak mojim motivom je v prvom rade poukazat na uplne neadekvatny pravny stav, ktory treba urychlene zmenit, a to podla mojho nazoru nie tak, aby revizori mohli pouzivat nasilie (lebo to je podla mna v rozpore s pravnym statom, ustavou a medzinarodnymi dohodami), ale tak, aby kontrolu cestovnych listkov vykonavali policajti, aby cestovanie nacierno bolo priestupkom, a opakovany priestupok trestny cin (co uz teraz plati), tak ako napriklad parkovanie. Ja nevidim zase az taky rozdiel v nelegalnom parkovani a cestovani nacierno. A nakoniec nedostatok revizorov moze spocivat prave v ich absolutne pochybnom pravnom postaveni - ja osobne by som revizora odmietol robit za sucasnych neprijatelnych zakonnych podmienok.
Reply on: richardhudec #71539:
V Brne to normálne funguje a vôbec to neznamená zdržanie. Okrem toho tento doplnkový predaj, aspoň čo som ja zažil, sa využíva v priemere tak jeden človek na 2,5 dvadsaťminútovej jazdy (mojej ? ). Aj tak má väčšina ľudí električenky. Takže vôbec to nie je na škodu, skôr to poteší. ?
Reply on: hajzlik #71541:
no už sám Tvoj NICK to presne vystihuje... ? ?
Reply on: SDX #71531:
MAx určite nikomu do cesty neskákal... ?
Reply on: richardhudec #71539:
Prepáč, ale to je ŽVÁST. V iných mestách DOPLNKOVÝ predaj cestovných lístkov u vodiča funguje a nedochádza k žiadnym tragickým zdržaniam. Okrem toho v Bratislave môžeš MHD vyčítať tisíce nedostatkov, ale nie mizerné intervaly.
prosim uvedte nazor na potagovane vozidla MHD ?
a potom ze magistrat aktivne nebojkotuje projekty filialka, pripomienka magistratu k EU fondom... vrrr

"V prílohe 1 predloženého materiálu je uvedený zoznam projektov železničnej infraštruktúry, v ktorom sa pod č. 1 – 3 nachádzajú projekty týkajúce sa Bratislavy. Opätovne upozorňujeme, že projekty:

- Bratislava filiálka – prepojenie koridorov,

- Bratislava Petržalka – Kittsee – zdvojkoľajnenie trate,

- Bratislava Nové Mesto – zdvojkoľajnenie

nie sú obsiahnuté v platnej územnoplánovacej dokumentácii a nie sú ani súčasťou prerokovaného a zatiaľ neschváleného nového územného plánu mesta."
Reply on: Papyr #71537:
musel by si potom mat viac vozidiel, lebo si predstav, ze by si kupovalo dajme tomu 6 ludi u vodica, kym by im vydal peniaze a podobne zalezitosti (o tom ze by sa to v sucasnych vozidlach takmer nedalo robit teraz neuvazuje) tak minimalne minutu by mal zdrzanie...CP by musel s takymto zdrzanim ratat a tym padom by sa znacne predlzila jazdna doba...keby sme chceli udrzat aj tak mizerne intervaly, tak by sme potrebovali viac vozidiel...je to na dlhsie uvahy...ale podla mna by revizori nemali kontrolovat medzi zastavkami, kde neni moznost kupit si cestovny listok...posilnil by som vsak kontrolu revizormi po nasledujucej zastavke, aby sa zistilo, kolko ludi je ochotnych vystupit a kupit si listok, ked maju moznost 😃 a samozrejme...stare obohrate...ZVYSIT pocer revizorov:)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.