Smiesne vyznievaju najma tie elektrickove pristresky na Kapucinskej a Obchodnej, ktore su nepochopitelne posunute dalej od zastavky. Zaujimalo by ma, ci to bol napad?
Vieš, neuraz sa, ale to sú také detské predstavy. Treba si aj legislatívu naštudovať. Vodičovi NESMIEŠ zobrať prestávku, aj keby s tým hneď on sám súhlasil.
Skúste si vypočítať poistenie na Trolejbus. Zistíte, že zdvihový objem motora ja povinný údaj! ? Tak som tam dal nulu, reku však ten motor žiaden zdvihový objem nemá. Potom hmotnosť 10 ton a výkon motora v kW 100, poistení 3 a viac. Poista vyšla iba niečo cez 10000 Sk, čo ma prekvapilo. ?
e #70423 Ja sa iba vrátim k tým prístreškom, tiež to nie je moc výhra. Neviem na základe akého kľúča osadzuje JCDecaux tieto prístrešky. Ale ten čo umiestnili na zástavke ŽST Petržalka je typický príklad. Nalepený na okraji chodníka tak, že ak prichádzajúci autobus išiel tesne pri krajnici pozachytáva ľudí, ktorý sa vyhýbajú tomuto prístrešku. Rovnako vďaka jeho zlej polohe ma celkovo šofer zlý výhľad na zástavku o zadných dverách ani nehovorím, preto mnohí zastavujú ďalej od kraja. Keď som písal DPB vyjadrili sa v tom zmysle, že oni s osadzovaním prístreškov nemajú nič spoločné. Obrátil som sa preto s prosbou na JCDecaux, či by ho nemohli trochu posunúť ďalej od krajnice. Odpísali mi, že to je vec DPB a magistrátu, ktorý by im to mal sám navrhnúť a oni bez nich nič neurobia. Ak mi v meste nejaká spoločnosť stavia prístrešky, minimálne na tej naprimitívnejšej úrovni by som sa s nimi snažil komunikovať. ?
BTW. Pre zmenu aj niečo pozitívne. Oddnes oficiálne v prevádzke predĺžená zástavka Ekonomická univerzita ?
Prelinkovanie Petržalky - myslel som si, že to bola čisto akcia DPB a nie magistrátu. A tak nekoncepčný nákup Solarisov, SORov a 25 Tr by som radšej nechválil. Ešte ohľadne tých 25 Tr - celá tá trať na DD je dosť pokazená. ?
ak by sa to dobre zladilo a vodic 29 by tych ludi hodil aspon na hriadky a nasledne by ako sluzobna jazda dobehol spat do Devina odkial by hned (popripade s mensim meskanim) isiel pod most s tym ze to kolo bez prestavky mu bude preplatene, tak nevidim problem... staci chtic, flexibilita a komunikacia s dispecingom
No ta 81 bola myslena trasou. A mozno ma tu niektory ukamenuju, ale ked uz si chce vozit ludi do "kramu" tak mal skor zvolit trasu ex90. Co mam znamych, tak ta im vraj viac chyba a este by aj vacsiu cast zachytil.
Inak ked sledujem ambicie niektorych kandidatov (pri tomto ma to zaujalo, ale aj iny su na tom podobne), tak ma napadla otazka ci naozaj potrebujeme tolko zastupitelstiev? Ved to vyzera ze nieje problem byt obecnym, mestskym aj krajskym poslancom (pripadne nebodaj v NR SR a v Bruseli), popritom zvladat svoj urcite narocny biznis a pripadne este aj po tlacovkach chodit. Preco by sme nemohli zvolit cloviecika rovno do vsetkych urovni? By im mozno stacilo menej do vacku a pre rodinu a viac by aj na vere***ho ostalo.
ono nechcem obhajovať MHD, ale stiahnuť voz z 29 na úkor 28 by bol asi menší problém, kedže potom by nebolo obslúžené kolo pod nový most na 29 a následne by muselo ísť ZV na 29 (ale to by nebol až taký problém). Ale otázne je, či by bolo možné prinúť vodiča, ktorý jazdí delenú službu na 29, aby ju dojazdil na 28, čím by jeho pobedná služba trvala minimálne 7 hodín....
fobust
http://homepage.univie.ac.at/horst.prillinger/metro/deutsch/linien.html