Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #70467:
Divné. Odo mňa to zdvihový objem motora nechcelo a poistné je 40.000,- SKK.
Reply on: Ike #70459:
Vieš, neuraz sa, ale to sú také detské predstavy. Treba si aj legislatívu naštudovať. Vodičovi NESMIEŠ zobrať prestávku, aj keby s tým hneď on sám súhlasil.
http://online.allianzsp.sk/pzp/modra_kalkulacka/

Skúste si vypočítať poistenie na Trolejbus. Zistíte, že zdvihový objem motora ja povinný údaj! ? Tak som tam dal nulu, reku však ten motor žiaden zdvihový objem nemá. Potom hmotnosť 10 ton a výkon motora v kW 100, poistení 3 a viac. Poista vyšla iba niečo cez 10000 Sk, čo ma prekvapilo. ?
Reply on: Puki #70465:
Ospravedlňujem sa KLF - už som ochrápaný to mala byť reakcia na Re #70428 Ámos ?
Reply on: KLF #70423:
e #70423 Ja sa iba vrátim k tým prístreškom, tiež to nie je moc výhra. Neviem na základe akého kľúča osadzuje JCDecaux tieto prístrešky. Ale ten čo umiestnili na zástavke ŽST Petržalka je typický príklad. Nalepený na okraji chodníka tak, že ak prichádzajúci autobus išiel tesne pri krajnici pozachytáva ľudí, ktorý sa vyhýbajú tomuto prístrešku. Rovnako vďaka jeho zlej polohe ma celkovo šofer zlý výhľad na zástavku o zadných dverách ani nehovorím, preto mnohí zastavujú ďalej od kraja. Keď som písal DPB vyjadrili sa v tom zmysle, že oni s osadzovaním prístreškov nemajú nič spoločné. Obrátil som sa preto s prosbou na JCDecaux, či by ho nemohli trochu posunúť ďalej od krajnice. Odpísali mi, že to je vec DPB a magistrátu, ktorý by im to mal sám navrhnúť a oni bez nich nič neurobia. Ak mi v meste nejaká spoločnosť stavia prístrešky, minimálne na tej naprimitívnejšej úrovni by som sa s nimi snažil komunikovať. ?

BTW. Pre zmenu aj niečo pozitívne. Oddnes oficiálne v prevádzke predĺžená zástavka Ekonomická univerzita ?
Ámos: Ty si niekym plateny, za to, co tu pises? ? Alebo to myslis vazne?
Reply on: Ámos #70428:
Prelinkovanie Petržalky - myslel som si, že to bola čisto akcia DPB a nie magistrátu. A tak nekoncepčný nákup Solarisov, SORov a 25 Tr by som radšej nechválil. Ešte ohľadne tých 25 Tr - celá tá trať na DD je dosť pokazená. ?
Reply on: Jezo #70458:
Ospravedlnujem sa. Neviem co je zle. Pod hviezdickami su slova verejne a slovo blaho.
Reply on: Ike #70459:
no vidíš, to by mohol stihnúť,kedže pod hradom má dlhšiu prestávku ? nabudúce, ak budeš čakať na 28 pod mostom, navrhni tete dispečerke ?
Reply on: Jezo #70458:
Asi mi nieco zle zobralo. Ten koniec ma byt: ...aj na vere***ho ostalo.
Reply on: miso1234 #70457:
ak by sa to dobre zladilo a vodic 29 by tych ludi hodil aspon na hriadky a nasledne by ako sluzobna jazda dobehol spat do Devina odkial by hned (popripade s mensim meskanim) isiel pod most s tym ze to kolo bez prestavky mu bude preplatene, tak nevidim problem... staci chtic, flexibilita a komunikacia s dispecingom
Reply on: Peon #70455:
No ta 81 bola myslena trasou. A mozno ma tu niektory ukamenuju, ale ked uz si chce vozit ludi do "kramu" tak mal skor zvolit trasu ex90. Co mam znamych, tak ta im vraj viac chyba a este by aj vacsiu cast zachytil.

Inak ked sledujem ambicie niektorych kandidatov (pri tomto ma to zaujalo, ale aj iny su na tom podobne), tak ma napadla otazka ci naozaj potrebujeme tolko zastupitelstiev? Ved to vyzera ze nieje problem byt obecnym, mestskym aj krajskym poslancom (pripadne nebodaj v NR SR a v Bruseli), popritom zvladat svoj urcite narocny biznis a pripadne este aj po tlacovkach chodit. Preco by sme nemohli zvolit cloviecika rovno do vsetkych urovni? By im mozno stacilo menej do vacku a pre rodinu a viac by aj na vere***ho ostalo.
Reply on: Ike #70449:
ono nechcem obhajovať MHD, ale stiahnuť voz z 29 na úkor 28 by bol asi menší problém, kedže potom by nebolo obslúžené kolo pod nový most na 29 a následne by muselo ísť ZV na 29 (ale to by nebol až taký problém). Ale otázne je, či by bolo možné prinúť vodiča, ktorý jazdí delenú službu na 29, aby ju dojazdil na 28, čím by jeho pobedná služba trvala minimálne 7 hodín....
Reply on: miso1234 #70454:
Cislo si nepamatam, bola to Karosa po generalke, no nie CNG, cas cca 16:30+-
Reply on: Jezo #70421:
? Ale nepíše tam priamo, že budú tie autobusy označené ako L81. Dožvie či tak budú označené... Každopádne to určite bude zaujímavé.

Pri Technopole sa to bude otáčať "po starom"?

Čo myslíte, požičia si na to vozy aj šoférov z DPB? A dožvie v akom intervale to bude vtedy premávať. ?
Reply on: Ike #70449:
môžeš pls uviesť čas, prípadne vozidlo, ktoré sa pokazilo ? ?
Reply on: AAA #70452:
mozno nie, ale urcite by sa DPB nemal chovat tak, ako ked ja hram Transport Tycoon, popri tom pocuvam hudbu,veceriam a robim si projekt... pricom raz za cas si pozriem ako mi krachuje podnik v TT a namiesto toho aby som si pozical prachy a vybudoval trate (popri robeni projektu nestiham) radsej porusim par spojov, aby som bol mierne ziskovy... Ja chapem ze v skutocnosti je pojem "viest dopravnu spolocnost" nieco diametralne ine ako nejaka hra z roku 1994, ale od toho je tam predsa milion administrativnych zamestnancov...

proste keby DPB dal ten projekt nabok, veceru zjedol pred hranim a plne sa venoval vystavbe, verim ze to tu nie je tak ako je, ze sa chvalime nakupom 6 vozov za rok a tym ze sme "zmodernizovali" sroty na megasroty
Reply on: Ike #70451:
No neviem, že či bežný vlk ocení experimenty. Ak ide napr. raz za rok na Antolskú a vždy inak, neviem, či je to to pravé ako ho nalákať na využitie služieb MHD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.