ak by sa to dobre zladilo a vodic 29 by tych ludi hodil aspon na hriadky a nasledne by ako sluzobna jazda dobehol spat do Devina odkial by hned (popripade s mensim meskanim) isiel pod most s tym ze to kolo bez prestavky mu bude preplatene, tak nevidim problem... staci chtic, flexibilita a komunikacia s dispecingom
No ta 81 bola myslena trasou. A mozno ma tu niektory ukamenuju, ale ked uz si chce vozit ludi do "kramu" tak mal skor zvolit trasu ex90. Co mam znamych, tak ta im vraj viac chyba a este by aj vacsiu cast zachytil.
Inak ked sledujem ambicie niektorych kandidatov (pri tomto ma to zaujalo, ale aj iny su na tom podobne), tak ma napadla otazka ci naozaj potrebujeme tolko zastupitelstiev? Ved to vyzera ze nieje problem byt obecnym, mestskym aj krajskym poslancom (pripadne nebodaj v NR SR a v Bruseli), popritom zvladat svoj urcite narocny biznis a pripadne este aj po tlacovkach chodit. Preco by sme nemohli zvolit cloviecika rovno do vsetkych urovni? By im mozno stacilo menej do vacku a pre rodinu a viac by aj na vere***ho ostalo.
ono nechcem obhajovať MHD, ale stiahnuť voz z 29 na úkor 28 by bol asi menší problém, kedže potom by nebolo obslúžené kolo pod nový most na 29 a následne by muselo ísť ZV na 29 (ale to by nebol až taký problém). Ale otázne je, či by bolo možné prinúť vodiča, ktorý jazdí delenú službu na 29, aby ju dojazdil na 28, čím by jeho pobedná služba trvala minimálne 7 hodín....
mozno nie, ale urcite by sa DPB nemal chovat tak, ako ked ja hram Transport Tycoon, popri tom pocuvam hudbu,veceriam a robim si projekt... pricom raz za cas si pozriem ako mi krachuje podnik v TT a namiesto toho aby som si pozical prachy a vybudoval trate (popri robeni projektu nestiham) radsej porusim par spojov, aby som bol mierne ziskovy... Ja chapem ze v skutocnosti je pojem "viest dopravnu spolocnost" nieco diametralne ine ako nejaka hra z roku 1994, ale od toho je tam predsa milion administrativnych zamestnancov...
proste keby DPB dal ten projekt nabok, veceru zjedol pred hranim a plne sa venoval vystavbe, verim ze to tu nie je tak ako je, ze sa chvalime nakupom 6 vozov za rok a tym ze sme "zmodernizovali" sroty na megasroty
No neviem, že či bežný vlk ocení experimenty. Ak ide napr. raz za rok na Antolskú a vždy inak, neviem, či je to to pravé ako ho nalákať na využitie služieb MHD.
to nie je len o tom... ja upadok celej mhd nevidim ani v nedostatku financii, ani v zlom vozovom parku, ale predovsetkym v ludskom faktore... Su tam proste ludia, ktori maju celu mestsku dopravu na haku a ide im o to co najviac usetrit a tym padom viac dat do vrecka... Ozaj by sa zisla nejaka reforma MHD (nejake unifikovanie vozoveho parku, nove nariadenia, nove pravidla)....
Aj ta dnesna 78ka... stala tam za kamionom 45 minut a ludia cakali... to, poslat tam ZV asi nikoho nenapadlo... coze? ze maju malo vodicov? tak nech zvysia mzdu.... a nekupuju zbytocne drahe autobusy...
Nikdo nerozmysla dopredu, vsetko sa robi hrrr-brrr a na vsetko su prisne pravidla... Za sociku vela veci nefungovalo ale MHD urcite hej, a takisto sa robili experimenty, co teraz nehrozi, lebo "ludia by to nepochopili" - ano nepochopia to, pokial vylepia na kazdu 12tu zastavku nezrozumitelne nalepeny nevyrazny papierik o velkosti A5...
Mne vadi na DPB jedna vec a to je neflexibilnost...
Dnes som nastupil do plnej 28ky, ktora sa pri kamenolome pokazila... ok vodic na milo a pokojne vysvetlil ako sa veci maju... Dalsia 28 mala ist za 23 minut, no za nejakych 7 minut mala dojst 29ka... nerozumiem aky problem by bol, keby ta 29ka hodila ciel 28 Opletalova, urobila zachadzku na zastavku Hrad Devin a ludi odviezla az do DNV... Takto sme tam boli v buse 23 minut a potom dosla plna 28ka, do ktorej sme sa doslova natlakovali...
Keby mali takuto flexibilitu aj tie letecke spolocnosti v americkych thrilleroch tak by to boli teda riadne tragikomedie (i ked to su aj tak).
u amosa ako pozeram je to docela silne zaslepenie durkovskym.
nikto normalny a so stipkou sudnosti nemoze obhajovat vymenu pozemkov v cene 500 skk/m2 za pozemky v cene 10-15 tisic skk/m2. mily amos, to mas 10 az 20 novych autobusov, o ktore mesto prislo.
pri "vymene" pozemkov kusok dalej durkovsky skoro pripravil mesto o 1,4 miliardy korun! (100 000 m2 chcel predat za smiesnych 2000 skk/m2 pricom ponuky boli cez 16 000 skk/m2).
a takychto "vyhodnych" vymen sa udialo docela dost, o ktorych ani len netusime. len za toto by mohlo byt vystavane
mesto uz ma vyclenych z uveru cca este stale 1,5 miliardy na elektricku ktora sa teoreticky zacne stavat v roku 2008 teda 4 roky mesto zbytocne plati uroky a prislusenstvo, co je podla hrubeho odhadu 100-120 milionov rocne sa vyhodi do vzduchu. za 4 roky je to cca 400 a viac milionov korun, za ktore sa mohli nakupit ine vozidla.
povazovat za plus totalne nesystamicky nakup autobusov roznych znaciek je dost silna kava.
nehovoriac o obhajovani prelinkovania petrzalky.
a oprava elektrickovych kolaji. no ty kokos, takze viac menej samozrejma starost o drahy sa povazujes tunak ako obrovsky uspech ...
hovorim, este zacni pripisovat durkovskemu most apollo, dialnicne useky, D1 viedneska - pristavny, D2 lamacska cesta - stare grunty .. tak ozaj kusok mimo zmyslanie ..
Zakúpenie SORov, solariosv a 25 Triek by som nechválil, práve naopak. To je ako keby si mal robošov, ktorí majú postavať za 4 roky jedno celé poschode a oni postavajú iba 5 rád tehál. Za to by si ich pochválil? Ja iste nie!
Ike