Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #68680:
ešte sa dodávala 16 T pre Poľsko (Wroclav ?) a pre Prahu pravdepodobne pôjde 300 ks 15 T - s otočnými podvozkami a vraj aj 100 % nízkopodlažná... Vo vývoji
☺ ...
A čo som sa tým bol odviezť... Keť to porovnám s T3, či žehličkami aj dlhými žehličkami - paráda - ticho, hladko a pohodlne.
Imho je to slušná tramvaj - hlavne, že kupujú "svoj" výrobok a výroba má ako takú perspektívu.
Reply on: vaky #68678:
To je pražská "Porschetra", a je šitá pre Prahu, je vraj o ničom, a neviem či by bolo možné ju dodávať sem, mám pocit, že je výhradne pre Prahu.
Reply on: vaky #68678:
Zeby "na mieru sita" elina pre BA?
http://www.k-report.net/foto/l859.jpg

Nooo zeby niekdo vedel nieco co my nevieme?
Reply on: Mego #68672:
Ike Ti odpisal za mna. Plus dodavkove automobili BAZ, na zaklade ktorych neskor vznikol Ford Transit 2. generacie.
Reply on: Ike #68675:
Nase trate od toho nemaju daleko...
Reply on: ufo #68646:
Áno, je to pravda... ? ?
Reply on: KLF #68671:
co tim myslis ako ine...
Reply on: Bhlokvva #68665:
Vyborny postreh ! Vozidlo sa volalo Skoda Furgon a boli vyrobene v BAZ tusim 4 prototypy. Ja si pamatam na svetlozeleny a oranzovy. Tusim aj bezovy, alebo biely behal. Preco sa nakoniec nevyrabal neviem presne. Ktohovie, ci to nebol dalsi zo slovenskych prototypov, ktore cesi nedovolili vyrabat. Ako mnohe ine.
Mikimaus: podla mojich informacii by vsetky tieto normy mala 100% splnat. Mimochodom prave preto je najvacsim favoritom...
Reply on: Bhlokvva #68665:
? dobrý postreh ?
Reply on: tpmm #68650:
Ked to bude chodit aj s ludmi, nebude problem na zastavkach s jej dlzkou + vselijake nariadenia a ten predpis o dlzke vozidla , vchadzanie do obluku atd. ...alebo sa to na testujuce resp. testovane vozidla nevztahuje? ?
Reply on: Bhlokvva #68665:
Áno, aj ja som si ho všimol. Neuveriteľná náhoda.
Reply on: Bhlokvva #68665:
mozno ze si vydel spravne moj spoluziak vydel daco podobne ale ako keby podomacky vyrobene na kollarovom namesti..
Ludia! Neviem ci som videl dobre, ale zda sa mi ze som videl Skodu 120 pick-up na fotke z updatov. Aha: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=6218&idt=u&idg=1007&gi=0&gn=20&gs=c&gsd= a tu je original pre tych co to nahodou nepoznaju: http://auta5p.car.cz/katalog/skoda/skoda_742f_01.htm
Fotka je z 1983 a ten prototyp vznikol 1982, takze to fakt vyzera ze je to ono.
Reply on: Nick #68564:
To,že VUC-ka neprispela na Račiansku je ale dostatočným argumentom na to,že návrh primátora na osamostatnenie Bratislavy je viac než správny.Mesto predsa nemôže byť rukojemníkom VUC.Nemôžeme sa spoliehať na to,že dostaneme od VUC peniaze len vtedy,keď budeme spĺňať predstavy VUC o poslušnosti,najma keď do rozpočtu VUC idú hlavne peniaze bratislavčanov.Je to len dôkaz toho,že mesto musí byť samostatným územným celkom,pretože súčasný VUC,ktorého je Bratislava súčasťou vedome bráni rozvoju mesta.
Reply on: Sommelier #68662:
S tým sa dá súhlasiť. ?
Reply on: Emo #68659:

úplne najsam lepšie by bolo, keby si každá MČ robila dopravu sama. Systém by však vyžadoval koordináciu, ktorá vlastne existuje v podobe DPB. Avšak v rámci MČ lokálne linky typu 79, 20, 50tky v rači a na trnávke, 77, 66 a pod nechal objednávať či prevádzkovať a platiť Mestské časti za koordinácie s BID. Každá MČ by si určila čo je vhodné.
Zároveň by som spustil mechanizmus podielu MČ na prevádzkovaní dopravy - decentralizovať a hlavne vytvoriť viac lokálnej (dzedzinovej) zodpovednosti a snahe.
A k Tranzitu - presne z pohľadu MČ, okolia, či rozlohy to sú také či onaké vzťahy. Je podstatné ich skúmať a robiť závery - kde dôjde k časovej a prostriedkovej úspore po investícii do spojenia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement