Reply on: intony.sk #68138:
No pokým v DPB budú sedieť tí, čo tam sedia teraz ten preklad nebude, ani keby chodili všade 2 linky. Veď napr. za celé roky nie je nikto schopný preložiť linky 30 a 37 v sedle v smere do Lamača a tak napr. od PKO idú 10:10, 16, 30, 36, 50, 56. Takže prvá, o 6 minút druhá a 14 minút nič.Re #68154 tomas1: Ja by som povedal, že to nie je len vina DPB, ale aj hotelov a iných takýchto služieb, kde ako turisti píšu, im predávajú zlé typy lístkov. A revízorovi sa nedivím, že ich príbehy s tým, že im naschvál predali zlé lístky, považuje za rozprávky.
lavazo
nedá mi to reagovať: s pánom Čikovským súhlasím v tejto vete, pred jazdou sa treba informovať. Je to totiž služba a keď ju chceš využiť, je potrebné, aby si sa oboznámil s pravidlami. Ak to neurobíš, je potom na mieste, že paltíš pokutu. Pravidlá sú raz dané a všetci sa nimi musíme riadiť. A je úplne jedno či hovoríš po slovensky alebo japonsky.
A teraz pár lahôdok zo spomínaného článku:
16. máj 2006
Incident sa stal 17. apríla okolo 9:00 v autobuse idúcom na letisko. Mali sme lístky, avšak hneď ako sme nastúpili na autobus a išli si uložiť naše tašky a batožinu, pristúpili k nám dvaja chlapi a vyžiadali si lístky.....atď
....ak sa nemýlim, cestujúci si ihneď po nastúpení do vozidla musí označiť CP...slovo ihneď, neznamená, že odložím tašky a podobne...
8. apríl 2006
"Lokálny systém MHD je pre turistu problematický kvôli veľkému počtu rôznych typov lístkov v predaji," napísal nám Dougles z Nemecka.
Pán Dougles, odporúčam návštevu Londýna....a potom pokecáme čo je jednoduchšie:-)
22. september 2005
"Chceli sme si pozrieť bratislavské Staré mesto, ale nechápali sme ako funguje systém lístkov. Kúpili sme si 10-minútové lístky. Nevedeli sme, že sme urobili chybu, až kým nás nezastavil revízor v električke a povedal nám, že naše lístky platia na príliš krátky čas.
Toto je fakt pekné....10 minút je snáď aj v zahraničí 10 minút, či nie???
3. apríl 2005
Ak si kúpite 10 minútový autobusový lístok a cesta trvá 11 minút, násilnícki revízori vás nechajú zaplatiť pokutu 35 Eur.
10 minút nie je 11 minút to je snáď každému jasné....v USA žiaľ asi nie...
3. september 2006
"Bratislava je vyváženým mestom so zachovanými pamiatkami a slušnými obyvateľmi. Avšak v žiadnom prípade nemôžem zabudnúť obrovskú nespravodlivosť voči našej úprimnosti a cti, ktorú spáchali kontrolóri lístkov. V stánku sme si vyžiadali tri lístky na vlakovú stanicu. Predavač nám predal tri lístky a my sme sa odviezli električkou na stanicu. Keď sme prichádzali na stanicu, pristúpil k nám revízor pýtajúc si lístky. Ihneď sme mu ich ukázali, na čo povedal, že musíme zapaltiť pokutu, pretože lístky sú pre deti. Zostali sme zarazení - lístky sme si predsa kúpili v stánku. Kontrolór bol veľmi arogantný, ba priam neľudský - prinútil nás zaplatiť 35 Eur na osobu (boli sme dvaja dospelí a pätnásťročný chlapec), čiže sme spolu zaplatili 105 Eur. Myslím si, že turisti ako my budú takýmto správaním veľmi negatívne prekvapení. Bratislava je pre nás miestom, na ktoré sa snažíme zabudnúť. Osoby, ktoré vykonávajú určité činnosti, nesmú byť ako stroje, musia chápať problémy, ktoré môžu nastať. Zákon musí byť dodržiavaný, v prvom rade však musí existovať pochopenie podstaty problémov - revízori nemôžu konať bez rozmýšľania. Sme veľmi, veľmi smutní, že takéto správanie [voči turistom v Bratislave] existuje," napísal Jorge z Portugalska.
toto snáď nepotrebuje komentár....poruším pravidlá a namiesto toho aby som bol smutný sám zo seba, obviňujem revízorov....a nech nehovoria, že v stánku im predali lístky pre deti....
Proste, každý sa chce voziť v moderných a drahých vozidlách ale všetci zadarmo...takto sa naozaj dostaneme veeeeľmi ďaleko....offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff