Ahaaa, takže z týchto všetkých príspevkov mi vychádza jediné: turista môže všetko aj cestovať zadara....tak to nám potom naozaj pomôžu, keď ich tu bude chodiť viac...škoda, že to revízori neriešia ako v USA...zavolajú políciu a keď sa Vám niečo nepáči, dostanete zákaz vstupu do krajiny.
"kto ma pravo na ich vymenu ? Predstavenstvo a volici."
- Však dobre, ja mám zase právo pomenovať IMHO vinníka. ? Ďalší príklad, z práve diskutovanej témy. Ak hlava spoločnosti dopustí, že na letisku majú turisti D L H O D O B O takéto problémy s CL, tak podľa mňa jednoznačne ten človek nemá žiadnu kontrolu nad podnikom. Dohodnúť sa s prevádzkami na letisku, umožniť predaj vodičom aspoň na tej zastávke... Koľko Sk stojí vyriešenie takej banality?
K Ďurkovskému - tam už to také jednoznačné nie je. Ide aj o zodpovednosť kalície, strany, jednotlivých poslancov... No ale on tam má hlavné slovo.
Pokiaľ by všetci rozmýšľali ako ty, tak sa nikdy nič nezmení. Však turisti majú dosť peňazí, tak nech je tých 1400 základná cena dopravy z letiska nie? ?
Vo Viedni si nemal do automatu drobne? A to nosis len 100 eurove bankovky a ostatne je pre teba drobne? Navyse na automate vo Viedni si mozes okrem anglictiny a ostatnych jazykov nastavit aj slovencinu.
Uz aj OLO ma svoje BUSE , alebo nieco podobne. Dnes rano som videl ich mensi nakladiacik a na celnom skle transparent na ktorom kravloval text PLASTOVY ODPAD ? Snad im tam niekto nenastupi ? ? ?
vzdy som fascinovany ako technika ovlada ich, a oni nie techniku... Pokial viem, otacanie tercikov v buse systeme je na zaklada dvojkovej sustavy 1 a 0, teda nie je problem naprogramovat to (ak sa chce), alebo v inych mestach kde sa pouziva buse nemaju linky 500 a vyssie?
a ja nemyslim inverzne cislo linky, ale inverzny ciel...
proste, ked sa chce, da sa...
a tiez nechapem ani tym teplomerom... je tam miesto na 40 znakov pomaly a z toho 7 miest je medzera a tarifa je 001/002 (zbytocne 2 znaky)
potom to vyzera takto (: = medzera)
Hlavna stan::::::::::001
namiesto toho aby to bolo
Hlavna stanica:::::::::1
preboha, je to programovatelna technika, tak kde je problem
Trochu ma mrzí, že zahraniční turisti si otvárajú ústa na úroveň MHD....mne sa osobne už viackrát stalo, že vo Viedni som nevedel kúpiť lístok na električku - v stánku ho nemali, do automatu som nemal drobné a ešte ku všetkému tam takmer nikto nevedel anglicky. A ani ochota od vodiča tam nebola žiadna.
Ozaj a k tomu článku ešte: keď už američan nevie, že keď si kúpi lístok na 10 minút, že skutočne platí 10minút, tak už niet čo dodať. Hádam len toľko, že takých turistov tu ani nechcem. ? Ono podľa mňa si zo západu zvykli, že sme ich stále obdivovali a myslia si, že v SR si môžu dovoliť všetko, ale nie je to tak. Takže zahraniční turisti odkaz pre Vás: nehrajte sa na dementov, ani v USA, Poľsku, Bulharsku, Rumunsku, Rakúsku ani niekde nie je MHD zadarmo tak prečo by mala byť práve na Slovensku????
toto je velmi smutne... uz by sa konecne ludia tam hore mohli spamatat, alebo odist... sme 17 rokov po neznej a doprava tu je taka zla, ze za Slovenskeho statu bola lepsia...
Nehovorim o vozovom parku ale globalne
- nezmyselne zakony
- same vyhovorky
- chybajuci zdravy "sedliacky" rozum
- schopnost prisposobit sa cestujucim a pochopit ze MHD je tu pre lludi, nie ludia pre MHD
Tieto nové CP električiek sú úplne naprd..
Ten preklad liniek 4 a 12, hlavne cez víkend. Z Karlovej Vsi pod Nový most idú v priebehu 6min. oboje linky a potom 14min. nič. V opačnom smere idú oboje linky v priebehu 4min. a potom 16min. žiadna.
Včerajšie cestovanie do Ružinova..
Trolejbus 33 z DD meškal, keď prišiel na Molecovu, električka 9 odchádzala (išla o 2min. skôr) Keby však vodič ostal na zastávke trčať, kým nedostane na predzvesti signál voľno, bez problémov by som ju stihol. (Mimochodome, prečo nemožu vodiči električiek ostať trčať na zastávke pred predzvesťou, ale prečo sa musia jak takí truľovia posúvať, aby o pár sekúnd opäť zastavili?)
Električka 12 prezmenu prišla o 2min. neskôr, keďže 14 na ňu na Šafarikovom námestí nenapája počkal som na 4, ktorá meškala niečo vyše minútu, vďaka čomu mi ušla 8 do Ružinova. Nakoniec mi šla električka 9, na ktorú som kľudne mohol ísť z domu o 20min.
Celkový čas Hany Meličkovej - Slovanet (48 min.)
Taký je obraz cestovania linkami odvšadiaľ všade s nahovno intervalmi. Keď jedna ujde, mám proste smolu.. Sakra, jak to vo mne bublalo, keď som si spomenul, ako v diskusiách ľudia do mňa dr.ali, keď som obhajoval systém málo liniek a dobré intervaly... ? ☠
vsak o tom to je, 30 rokov a kolko tych elektriciek uz tuto hranicu prekrovilo alebo sa k nej nezadrzatelne blizi ?
bude mat potom esto peniaze na vymenu 100 elektriciek naraz ? pochybujem
vsak aj vo viedni, ktora je podstatne, ale podstatne bohatsie mesto (regionalny HDP bratislavy je asi 10 miliard usd a viedne asi 80 miliard usd) sa menia elektricky priebezne a prvy 150 ulfov sa priebezne dodavalo do tusim 1997 az po 2005. teraz sa zakontrhaovalo dalsich 150 ULFov.
najvacsia smola bratislavy je ozaj v tom, ze v deviatej petiletke sa mali v BA diat divy t.j. zmena rozchodu, stavba metra a to tak nejako uz nebude
Električky majú životnosť štandardne stanovenú na 30 rokov. Tento vek cca majú, pokiaľ ma pamäť neklame iba kačice, ktoré sa však robia na K2S (podľa pôvodných plánov mali byť do konca budúceho roka všetky K2S), a vozy T3 do čísla 7715, z ktorých "pôvodný", bez GO je iba 7706, a 7602 + 7610. ☺
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila
Re #68137 Sommelier: za predpokladu, ze v roku 2025 bude uz siesty most v ramci dialnicneho obchvatu D4 by to mohlo byt realne, ale skor nie
navyse v roku 2025 by uz mali byt zrejme aj skoncene prace na rozsirenie pristavneho mostu z 2+2 na minimalne 3+3 ak nie rovno 4+4
takze pochybujem, ze intenzity pojdu dole