Tieto nové CP električiek sú úplne naprd..
Ten preklad liniek 4 a 12, hlavne cez víkend. Z Karlovej Vsi pod Nový most idú v priebehu 6min. oboje linky a potom 14min. nič. V opačnom smere idú oboje linky v priebehu 4min. a potom 16min. žiadna.
Včerajšie cestovanie do Ružinova..
Trolejbus 33 z DD meškal, keď prišiel na Molecovu, električka 9 odchádzala (išla o 2min. skôr) Keby však vodič ostal na zastávke trčať, kým nedostane na predzvesti signál voľno, bez problémov by som ju stihol. (Mimochodome, prečo nemožu vodiči električiek ostať trčať na zastávke pred predzvesťou, ale prečo sa musia jak takí truľovia posúvať, aby o pár sekúnd opäť zastavili?)
Električka 12 prezmenu prišla o 2min. neskôr, keďže 14 na ňu na Šafarikovom námestí nenapája počkal som na 4, ktorá meškala niečo vyše minútu, vďaka čomu mi ušla 8 do Ružinova. Nakoniec mi šla električka 9, na ktorú som kľudne mohol ísť z domu o 20min.
Celkový čas Hany Meličkovej - Slovanet (48 min.)
Taký je obraz cestovania linkami odvšadiaľ všade s nahovno intervalmi. Keď jedna ujde, mám proste smolu.. Sakra, jak to vo mne bublalo, keď som si spomenul, ako v diskusiách ľudia do mňa dr.ali, keď som obhajoval systém málo liniek a dobré intervaly... ? ☠
Ten preklad liniek 4 a 12, hlavne cez víkend. Z Karlovej Vsi pod Nový most idú v priebehu 6min. oboje linky a potom 14min. nič. V opačnom smere idú oboje linky v priebehu 4min. a potom 16min. žiadna.
Včerajšie cestovanie do Ružinova..
Trolejbus 33 z DD meškal, keď prišiel na Molecovu, električka 9 odchádzala (išla o 2min. skôr) Keby však vodič ostal na zastávke trčať, kým nedostane na predzvesti signál voľno, bez problémov by som ju stihol. (Mimochodome, prečo nemožu vodiči električiek ostať trčať na zastávke pred predzvesťou, ale prečo sa musia jak takí truľovia posúvať, aby o pár sekúnd opäť zastavili?)
Električka 12 prezmenu prišla o 2min. neskôr, keďže 14 na ňu na Šafarikovom námestí nenapája počkal som na 4, ktorá meškala niečo vyše minútu, vďaka čomu mi ušla 8 do Ružinova. Nakoniec mi šla električka 9, na ktorú som kľudne mohol ísť z domu o 20min.
Celkový čas Hany Meličkovej - Slovanet (48 min.)
Taký je obraz cestovania linkami odvšadiaľ všade s nahovno intervalmi. Keď jedna ujde, mám proste smolu.. Sakra, jak to vo mne bublalo, keď som si spomenul, ako v diskusiách ľudia do mňa dr.ali, keď som obhajoval systém málo liniek a dobré intervaly... ? ☠
Mike
Btw, IMHO, tie električky sú na tom vďaka údržbe a prístupu všetkých kompetentných na tom ešte dosť dobre.
Autobusy, to už je iná kapitola. Tie sú na tom vďaka (ne)údržbe a prístupu kompetentných dosť zle; ale to nie je ten hlavný problém. Ide o to, ako všetci píšete(me) a veľmi dobre vieme, že obnova vozového parku je u autobusov absolútne nedostatočná pod hranicou minima. Kapacita autobusov je často prekračovaná, vďaka čomu sú rámy, resp. nosné konštrukcie extrémne namáhané, čo prispieva k ich častému lámaniu, zvlášť, ak autobus prekročil minimálne raz, ak nie dva krát svoju optimálnu životnosť udávanú výrobcom. ☠