AAA: Chápem, že linka 1 bola racionálna a že sa jej 13-ka nemôže po tejto stránke vyrovnať. Ale myslim, že spolu s L 13 prichadza aj kusok inteligentnejsieho cestovania. Vyuzival som L 1 dosť často, ale jej najväčšou nevýhodou bolo hlavne časté meškanie a preplnenosť vozidla. Možno do toho až tak nevidím, ale L 13 mi pripadá fajn aj z hľadiska prepravy turistov z Hlavnej stanice do centra mesta a opačne bez zbytočných zachádzok a v relatívnom pohodlí. Mimochodom chválim aj zvukovú uvítaciu nahrávku pre turistov, ktorá sa spustí po uzavretí dverí na električke na zastávke Predstaničné nám. v smere do centra...
kecho
preco by som Ovsistanov nepotesil?
ved by sa dostali v pohode 99 na najazd na most snp, rovnako ako doteraz 84kou...
zaroven by sa zlepsila situacia byvajucich na uliciach bulikova, pankuchova, poloreckeho, sustekova, mamateyova, ktorym sekli 83ku bez nahrady a nemuseli by tak zbytocne prestupovat, keby sa chceli dostat do centra (na zochovu), pricom by sa im zaroven podstatne casovo skratila cesta, keby isli tou skratkou okolo Artmedie. Mam to oskusane - raz mala 88 na moste poruchu, ale vdakabohu ma sofer rano ako jedineho pasaziera nevyhodil, ale odviezol prave tou trasou popri dialnici, cez priecestie smer na Ovsiste a bolo to teda o polovicu kratsie ako ked 88 chodi cez Hraniciarov. No a natiahnutie 99ny by uz nebolo nic strasne - ci jej trva cesta z konecnej pol hodinu alebo 35 minut, tak to je uz fakt dost jedno... navyse by od zaporozskej, kde su tiez zdravotne ambulancie nemuseli prestupovat, keby isli na antolsku...
btw keby ta tvoja 81 isla cez einsteinku, potom by mohla 88 priamo odbocit z halovej na most... co by sa dalo zrealizovat aj teraz, len keby 83 isla namiesto nej cez einsteinovu