Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: samuliak #66805:
Zbytočná L 13 (duplicita s 1 + more jalových km), teda ju nikto neubde realizovať. Tým pádom L 1 musíš dať späť do pôvodnej trasy.
Tá 4 celkom rozumné za týchto predpokladov: obmedzenie prevádzky a skrátenie L 12 po KV a obnovenie L 6.
Re #66811 hoppusmark: Tá ŽST N. Mesto: 2 konečné sú už teraz (L 4), zároveň je možnosť riešiť ŽST Nové Mesto zachádzkou jednej z liniek, čo však nemení nič na tom, že ten nápad ako celok je zvrhlý.

preco by som Ovsistanov nepotesil?
ved by sa dostali v pohode 99 na najazd na most snp, rovnako ako doteraz 84kou...
zaroven by sa zlepsila situacia byvajucich na uliciach bulikova, pankuchova, poloreckeho, sustekova, mamateyova, ktorym sekli 83ku bez nahrady a nemuseli by tak zbytocne prestupovat, keby sa chceli dostat do centra (na zochovu), pricom by sa im zaroven podstatne casovo skratila cesta, keby isli tou skratkou okolo Artmedie. Mam to oskusane - raz mala 88 na moste poruchu, ale vdakabohu ma sofer rano ako jedineho pasaziera nevyhodil, ale odviezol prave tou trasou popri dialnici, cez priecestie smer na Ovsiste a bolo to teda o polovicu kratsie ako ked 88 chodi cez Hraniciarov. No a natiahnutie 99ny by uz nebolo nic strasne - ci jej trva cesta z konecnej pol hodinu alebo 35 minut, tak to je uz fakt dost jedno... navyse by od zaporozskej, kde su tiez zdravotne ambulancie nemuseli prestupovat, keby isli na antolsku...

btw keby ta tvoja 81 isla cez einsteinku, potom by mohla 88 priamo odbocit z halovej na most... co by sa dalo zrealizovat aj teraz, len keby 83 isla namiesto nej cez einsteinovu
A este jedna otazka.. preco sa 14 ked vznikala neoznacila 13, pripadne 10? Vsak ani jedna z tychto liniek uz neexistovala, takze vynechanie 10 a 13 je dost zbytocne.. inak myslim, ze 13-ka by sa mohla precislovat na 6... aj ked je pravda, ze DPB by musel dat vyrobit nove tabule a to by bolo financne velmi nakladne ? ? ?
Reply on: metrofil #66802:
Cena zo začiatku 70. rokov akosi nie je porovnateľná so súčasnou cenou.
Reply on: KLF #66794:
Síce som d-13 ako vodič tiež nenávidel z celého srdca, ale čo majú povedať takí trolejbusári na t-210 alebo autobusári na a-49? Nápor na psychiku vodiča by sa dal ošetriť prejazdami medzi linkami.
Reply on: hoppusmark #66812:
nie, ale fakt je od veci ze z karlovky sa na hlavnu nedostanes...bez prestupu.. aj tak sa mi najviac paci ako je to teraz (vyluku neratajme, myslel som normalne linkovanie, pred rozkopanim obchodnej).. ale moj plan sa mi paci viac ako to co bude ?
Reply on: hoppusmark #66811:
Nie konecne a zachdzka a povedal som MOHLI, teda nemuseli ? Dalej, neviem ci si isiel niekedy cez skolsky rok na trase Odbojarov - Polus? Ano, 6 koncila skor, tak dajme 4 ZST Nove Mesto - Dubravka, pripadne Jurajov Dvor - Dubravka 😉
Reply on: samuliak #66808:
Aha, takže už je to jasné prečo chceš električku z Dúbravky na Hlavnú stanicu... Ďalej vysvetľovať nemusíš.. ?
Reply on: samuliak #66805:
Nemôžem nereagovať.. Takže: vypadok linky 1 z Vajnorskej by si zabezpečil posilnením liniek 2 a 4. Načo chceš ale posilňovať linkym ktoré jazdia po celej trase až na Zlaté piesky, keď od Polusu k Zlatým Pieskom je treba oveľa menšia kapacita? Takto znížiš kapacitu vo vyťaženom úseku a naopak, zvýšiš ju tam, kde nie je treba...

"ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4..." -ťažko, a zasa len ťažko. Týmto iba odradíš ľudí cestovať MHD.. Nemôžeš/nemal by si posielať električku jednej linky na 2 rôzne konečné...
? ?
Reply on: milannco #66809:
Skor myslim ze 13-ku budu riesit Krasnany, pretoze na 13 urcite nepojdu vozidla zo 6, na 13 pojdu klbove eliny.. myslim.. tipnem, ze Jurak zas vezme nieco od Krasnan..
Znamená to, že 13tku začne vypravovať Jurajov dvor 2 x T3?? Lebo teda 6tku vypravoval Jurák...
Reply on: mrcheef #66807:
Niekto ano.. JA ? Aj ked to bude mozno tym, ze ja nemam rad busy, ale stale tu mame usek odkial busy na hlavnu nechodia.. mozno by ta 1 mohla jazdit z karlovky a z dlhych dielov nieco (a-bus) na Hlavnu 🙂
Reply on: samuliak #66805:
ja si myslim ze ludia uz teraz uprednostnuju pri ceste z Dubravky na Hlavnu stanicu 83 alebo 34 malokto chodil elektrickou ak vobec niekto
Este dodam, ze 12 by sa mohla skratit po K.V.,alebo zrusit...
Myslim, ze zmena tras 1 a 13, je dost od veci. Totiz:

1) Nebude existovat priame spojenie Dubravka - Hlavna Stanica (nutny prestup 12-13)

2) Z useku Karlova Ves - Novy Most, sa na usek Legionarska - Zatisie bude dat dostat uplne zbytocne az dvoma linkami.

Lepsie riesenie by bolo:
6 zrusit
13 - Dubravka - Tunel - nabrezie - Safko - Nam.SNP - Obchodna - Hlavna Stanica (zabezpecilo by sa tim spojenie Novy Most - Hlavna Stanica) - jazdila by len v tomto smere.. mohla by sa precislovat na 6 ?
1 - Dubravka - Tunel - Obchodna - Hlavna stanica (rychle spojenie Dubravka - Hl.st)
4 - cez tunel a potiahnut do Dubravky (moznost prestupu/vystupu na Nam.SNP)
9 - presmerovat na nabrezie (kvoli tomu ze by odtial vypadla 4, nech tam toho nejazdi malo)

Kto by chcel ist z Vajnorskej na Obchodnu pouzije 4 a vystupi na Nam.SNP (pripadne tam vezme 1/7/13). ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4... vypadok 1 linky na Vajnorskej by sa zabezpecil posilnenim 2 a 4..
Reply on: hoppusmark #66797:
Poviem to takto: väčšina ľudí chodí radšej na Zochovu a odtiaľ a-busom, ako by sa mala prevážať cez pol mesta. (hlavne ľudia z okolia Jesenského, Obchodnej). Od STU chodia na stanicu ďaľšie 3 linky, takže tým pár ľuďom, čo tam nastupujú je 13-nástka lahostajná. Na presuny v užšom centre je najrýchlejší pešibus. Teda táto linka bude využívaná hlavnne ľuďmi cestujúcimi Šafko - Hl. st., dôchdodcami, ktorí zásadne nechodia pešo, šotoušmi a revízormi. Zároveň vzhľadom na krátkosť trasy nemôžeš dať interval nad 15 minút. Za 15 minút totiž pešo prejdeš väčšinu trasy. Pýtam sa preto, načo je táto linka.
Reply on: hoppusmark #66800:
Však hádam im za to nedávajú korunu za meter štvorcový... Len ide o to, že trhová cena tých pozemkov je zrazu zrejme o dosť vyššia ako keď by sa tam žiadna cesta stavať nemala. Je to na jednej strane svinstvo, ale na druhej, keby som tam mal ja pozemok, asi by som ho tiež len tak nepustil, lebo by som dúfam, že mi za neho raz dajú viac 🙂
Reply on: 81-71 #66795:
jak tu uz pred tebou spomynal sumu 60mld pri otvorenom metre,ktore by islo po elektrickovej petrzalskej radiale,pochybujem zeby to stalo 60 mld kedze hradene by boli iba 4 zastavky + prechod pod dunajom + 8mld ktore sa chcu pouzit na elektricku(z toho ide este nieco na rekonstrukciu Stareho mosta).Pritom ,z 3 prvych usekov kazdej trasy metra v prahe, najlacnejsi usek bol aj najdlhsi.Je to usek Florenc - Kacerov,ktory stal aj z vozovnov Kacerov v tej dobe 2,5 mld Kčs a ta faza ma 9 zastavok a meria okolo 8 -9 km. ❗
Reply on: Mikko #66782:
Myslíš to úžasné rýchle spojenie Petržalka- Ružinov spojené s výhliadkou po polke Petržalky inclusive Pristavný most a Miletička a potom točitým oblúkom okolo Ružinova do Prievozu IBA za cca 40 minút a AŽ každých 15 minút?
Asi im za to ponúkajú málo... Mali by za to dostať plnú sumu (trhová cena).. Tiež by som nerád len tak prišiel o pozemok na Kolibe, ktorý má hodnotu niekoľko 100 000Sk a viac..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.