Reply on: samuliak #66805:
Nemôžem nereagovať.. Takže: vypadok linky 1 z Vajnorskej by si zabezpečil posilnením liniek 2 a 4. Načo chceš ale posilňovať linkym ktoré jazdia po celej trase až na Zlaté piesky, keď od Polusu k Zlatým Pieskom je treba oveľa menšia kapacita? Takto znížiš kapacitu vo vyťaženom úseku a naopak, zvýšiš ju tam, kde nie je treba..."ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4..." -ťažko, a zasa len ťažko. Týmto iba odradíš ľudí cestovať MHD.. Nemôžeš/nemal by si posielať električku jednej linky na 2 rôzne konečné...
? ?
samuliak
1) Nebude existovat priame spojenie Dubravka - Hlavna Stanica (nutny prestup 12-13)
2) Z useku Karlova Ves - Novy Most, sa na usek Legionarska - Zatisie bude dat dostat uplne zbytocne az dvoma linkami.
Lepsie riesenie by bolo:
6 zrusit
13 - Dubravka - Tunel - nabrezie - Safko - Nam.SNP - Obchodna - Hlavna Stanica (zabezpecilo by sa tim spojenie Novy Most - Hlavna Stanica) - jazdila by len v tomto smere.. mohla by sa precislovat na 6 ?
1 - Dubravka - Tunel - Obchodna - Hlavna stanica (rychle spojenie Dubravka - Hl.st)
4 - cez tunel a potiahnut do Dubravky (moznost prestupu/vystupu na Nam.SNP)
9 - presmerovat na nabrezie (kvoli tomu ze by odtial vypadla 4, nech tam toho nejazdi malo)
Kto by chcel ist z Vajnorskej na Obchodnu pouzije 4 a vystupi na Nam.SNP (pripadne tam vezme 1/7/13). ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4... vypadok 1 linky na Vajnorskej by sa zabezpecil posilnenim 2 a 4..