A ešte - všelijaké tie indexy tepelnej pohody a spol. sú síce pekná vec ale od takého príjemného pocitu z prievanu je zase veľmi blízko k trvalej invalidite.
To je úplne od cesty myšlienka. To si naozaj myslíš, že keď sa Solaris vyrába v Poľsku, je určený len pre poľské klimatické podmienky? A Volvo len za polárny kruh a Ayats len do subtrópov?
Hej, lenže ste nachcípali preto, že ste buď mali nastavenú príliš veľkú zimu alebo to fúkalo priamo na vás alebo ste mali zasvinené filtre. Ja som tiež tohto roku už dvakrát nachladol od klímy v aute ale nebudem vymýšľať teórie, že je klíma zlá, keď som si to spravil z vlastnej blbosti.
Na cislach nezalezi, proste na znizeni poschodi tej budovy mesto PREROBI, lebo musi lacnejsie predat pozemky. Ak by kaslala na poschodia (s cim ja nesuhlasim), tak by INEJ firme predala tie pozemky vyhodnejsie, cize mesto ZAROBI. Ved inak by ani nediskutovali o tom znizeni poschodi. Prave to je ten problem, ze ak znizia budovu, budu musiet obetovat ceny pozemkov inde. Cize pri ZNIZENI poschodi by predali pozemky za MENEJ, ako keby poschodia ostali.
Pisem to asi zamotane, ale je to podla mna v praxi jednoduche a jasne.
Proste mesto chce znizit poschodia a HB za to chce lacno pozemky.
keby sa poschodia neznizli, mesto preda pozamky drahsie ==> ziska viac $$$
Nie za to chce pozemky od mesta za 2000Sk!!
Potom mestu zaplatí a mesto za to kúpi autobusy. Aspoň tak som to pochopil. A ak by to tak urobila tá druhá firma za tých 8200Sk/meter štvorcový tak tých autobusov by nebolo 80 ale 860. prvá firma od toho odstupuje rsp. bol stiahnutý návrh a druhá firma má záujem o pozemky. Ale mesto tam už nehovorí ,že za to čo dostane niečo kúpi! ?
No pockaj, pockaj. Tak Ti to skusim vysvetlit, ako to chapem ja.
Alternativa 1:
Budova bude mat povedzme 30 poschodi a s mestom uz HB nemusi rokovat. Mesto tym padom preda ine pozemky niekomu za 100.000.-/m2.
Alternativa 2 (Tebou spominana z Noveho Casu) :
HB budovu znizi o 8 poschodi, bude mat teda len 22 poschodi. Za to, ale chce od mesta pozemky za 8.000.- /m2. Logicky, tento druhy variant je pre mesto nevyhodnejsi z financneho hladiska.
Kde teda pri 2. variante chce mesto este vziat na 80 klbakov ako bonus ??? Pri prvom variante by som to este chapal.
Ale ak by to predalo tej inej firme tak ak som dobre počítal tak by to bolo až okolo 860 autobusov!!! To sa mi zdá ale neuveriteľné!!! Tak som asi urobil chybyčku. Alebo fakt???
Neviem či je to presne tak, ale tipujem, že je to takto: Keďže na 4. kolónu išli Ikarusy 280 z 2. a na 2. TAM BUSy zo 4., tak sa trochu zjednotili typy vozidiel v tých vozovniach, proste sa zjedodušila údržba. 2. kolóna už nemusí opravovať Ikarusy 280 a 4. nemusí opravovať TAM BUSy.
Tá plošina je tam práve pre tie prípady, keď je nízky obrubník alebo sa nedá zájsť až k nemu a podobne, pre vozíčkara na elektrickom vozíku, ktorý je ťažký a medzeru medzi obrubníkom a prahom neprekoná a podobne.
ale určite, nepopieram. Hovorím o tom, že plošina je veľmi citlivá a sú s ňou časom výdaje na jej údržbu. A o tom, že bezproblémový nástup vozíčkara je zabezpečený aj bez nej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133
Potom mestu zaplatí a mesto za to kúpi autobusy. Aspoň tak som to pochopil. A ak by to tak urobila tá druhá firma za tých 8200Sk/meter štvorcový tak tých autobusov by nebolo 80 ale 860. prvá firma od toho odstupuje rsp. bol stiahnutý návrh a druhá firma má záujem o pozemky. Ale mesto tam už nehovorí ,že za to čo dostane niečo kúpi! ?