preco by to mala byt paranoja? asi si v amerike bol. teda vies, ake extremy medzi teplotou v budovach a von su. hlavne teda na juhu. vela tych, ktori navstivia ameriku, prve dni ochoreju alebo dostanu nadchu o ktorej sa ludovo hovori "alergia na chlad". s kolegovcami pravidelne navstevujeme atlantu z pracovnyvh dovodov a vzdy tam niekto ochorie a vzdy im povedia "U just have to adapt to the southern air conditionning". a ked pustia klimu u nas v bus. centre, tiez vacsina ludi ochorie, kym si zvykne.
OK, tak ked stoji klima milion, tak kolko stoja normalne okna? V Grecku tiez jazdia autobusy bez klimatizacie, ale maju okna otvaracie cez polovicu! Bezprievanovy tlakovy system je to co je pri teplotach nad 28 stupnov NEPOUZITELNE a VYTVARA NEZNESITELNE PROSTREDIE. A v Bratislave sice nie su tropicke teploty >30° velmi caste ale vyskytne sa nie zanedbatelne mnozstvo takych dni v lete.
Bezprievanovy tlakovy system? V podstate klimatizacia bez chladenia. To moze fungovat v 80-90% obdobia v Bratislave, ked teplota nestupne nad 28 stupnov, vtedy je to vpohode. Po CELEJ EUROPE??? Po Polsku v pohode, po Nemecku vpohode, po Severskych krajinach vpohode... Ale silne pochybujem ze mozu jazdit v takom GRECKU, TALIANSKU, SPANIELSKU BEZ KLIMATIZACIE. Slovensko samozrejme nie je az tak na tom ako Grecko, je nieco medzi co sa tyka podnebia. A preto to chladenie vzduch je potrebne nanajvys 1-2 mesiace v roku. Ono to BEZPRIEVANOVE tlakove ventilovanie vzduchu ma hlavny proble v tom ze je BEZPRIEVANOVE, to co chladi a robi prijemny pocit je prave PRIEVAN, prudenie vzduchu ktore vznika napriklad v Ikarusoch pri otvorenych stresnych a bocnych oknach - prudenie vzduchu je hlavny sposob ochladzovania cloveka, pretoze zvysuje odparovanie potu. Prudiaci vzduch o teploty 35 stupnov moze byt prijemny a cloveku nie je teplo, stojaci "bezprievanovy" vzduch o teplote 35 stupnov je sauna. A to je problem Solarisov. Nastastie tych 35 stupnov tu nemame az tak casto, ale netvrd prosim ze po celej europe jazdia taketo Solarisy:) Napriklad Ikarus - vyrobeny v Madarsku ako juznej krajine ma pochopitelne dobre vetranie na rozdiel od Solarisu vyrobeneho v Polsku, kde take teploty ako my nemaju takmer vobec.
osobne by som plošinu do nízkopodlažákov vôbec nedával. Obyvatelia Bratislavy nie sú na tom až tak zle, aby tým pár vozíčkarom (ktorí možno začnú mhd viac využívať) nepomohli.
Totiž ako som si všimol, oblasť plošiny je veľmi háklivá a je to to prvé, čo na podlahe NP autobusu odíde.
A vzhľadom na to, že v DPB robia záplaty na kolene, už sa teším na prvého zanitovaného jazvečíka. Bude to umelecké dielo, predpokladám. ?
V podstate áno, ale potom načo tam vlastne tá plšina vôbec je? On nastúpi rýchlejšie bez použitia plošiny ako keby mal prísť vodič, vyklopiť plošinu, vozíčkar nastúpiť, a plošinu dať naspäť.
Dnes rano vodic 79xx na L5 bol maximalne slusak ☺ Ked sme zastali na par minut na Kamennom (asi problem z vozidlami pred nami) , otvoril kabinu a povedal: Prosim nevystupujte , chvilu strpenia, prajem prijemne cakanie. Po minute sa vratil nazad , nastupil a povedal: Dakujem za strpenie, pokracujeme v ceste, prajem pekne cestovanie ? Nasledne na zastavke SNP , nastupovala pani o palicke. Ked ju videl tak je povedal: Len pokojne casu mame dost . Pani sa mu podakovala za ohladuplnost ☺ Celkovo mi pristup vodica zlepsil naladu ? udelujem pochvalu. Kiezby by boli vsetci vodici taky ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
Totiž ako som si všimol, oblasť plošiny je veľmi háklivá a je to to prvé, čo na podlahe NP autobusu odíde.
A vzhľadom na to, že v DPB robia záplaty na kolene, už sa teším na prvého zanitovaného jazvečíka. Bude to umelecké dielo, predpokladám. ?