Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #64054:
predpokladam, ze lekar nie si...
Reply on: S499.1023 #64043:
preco by to mala byt paranoja? asi si v amerike bol. teda vies, ake extremy medzi teplotou v budovach a von su. hlavne teda na juhu. vela tych, ktori navstivia ameriku, prve dni ochoreju alebo dostanu nadchu o ktorej sa ludovo hovori "alergia na chlad". s kolegovcami pravidelne navstevujeme atlantu z pracovnyvh dovodov a vzdy tam niekto ochorie a vzdy im povedia "U just have to adapt to the southern air conditionning". a ked pustia klimu u nas v bus. centre, tiez vacsina ludi ochorie, kym si zvykne.
www.bus-idee.nl
Reply on: S499.1023 #64040:
OK, tak ked stoji klima milion, tak kolko stoja normalne okna? V Grecku tiez jazdia autobusy bez klimatizacie, ale maju okna otvaracie cez polovicu! Bezprievanovy tlakovy system je to co je pri teplotach nad 28 stupnov NEPOUZITELNE a VYTVARA NEZNESITELNE PROSTREDIE. A v Bratislave sice nie su tropicke teploty >30° velmi caste ale vyskytne sa nie zanedbatelne mnozstvo takych dni v lete.
Reply on: S499.1023 #64039:
Bezprievanovy tlakovy system? V podstate klimatizacia bez chladenia. To moze fungovat v 80-90% obdobia v Bratislave, ked teplota nestupne nad 28 stupnov, vtedy je to vpohode. Po CELEJ EUROPE??? Po Polsku v pohode, po Nemecku vpohode, po Severskych krajinach vpohode... Ale silne pochybujem ze mozu jazdit v takom GRECKU, TALIANSKU, SPANIELSKU BEZ KLIMATIZACIE. Slovensko samozrejme nie je az tak na tom ako Grecko, je nieco medzi co sa tyka podnebia. A preto to chladenie vzduch je potrebne nanajvys 1-2 mesiace v roku. Ono to BEZPRIEVANOVE tlakove ventilovanie vzduchu ma hlavny proble v tom ze je BEZPRIEVANOVE, to co chladi a robi prijemny pocit je prave PRIEVAN, prudenie vzduchu ktore vznika napriklad v Ikarusoch pri otvorenych stresnych a bocnych oknach - prudenie vzduchu je hlavny sposob ochladzovania cloveka, pretoze zvysuje odparovanie potu. Prudiaci vzduch o teploty 35 stupnov moze byt prijemny a cloveku nie je teplo, stojaci "bezprievanovy" vzduch o teplote 35 stupnov je sauna. A to je problem Solarisov. Nastastie tych 35 stupnov tu nemame az tak casto, ale netvrd prosim ze po celej europe jazdia taketo Solarisy:) Napriklad Ikarus - vyrobeny v Madarsku ako juznej krajine ma pochopitelne dobre vetranie na rozdiel od Solarisu vyrobeneho v Polsku, kde take teploty ako my nemaju takmer vobec.
Reply on: Andy #64054:
tak si zvyknuty, ja to zapnem na jeden den, ked je hic a hned kycham
Reply on: 81-71 #64051:
a kým by si ich nahradil ? Na plošine a na podlahe sú zliatinové lišty, ktoré časom neodolajú náporu (podobne ako kryty v Karosách) tak či onak.
Reply on: Lukino #64049:
Ja mam klimu zapnutú furt či je zima, či je leto a ešte som chorý nebol. Takže chorobu z klímy majú len hypochondri... 🙂
Reply on: m@rtin #64048:

Vyzerá to ako prestavaná prímestská Karosa na trolejbus.
Reply on: S499.1023 #64040:
par desiatok tisic moze stat mesacna prevadzka ?
Reply on: Sommelier #64050:
Ja by som všetkých degešov v dielnach DPB za taketo zmyšlanie okamžite prepustil...
Reply on: Andy #64047:
osobne by som plošinu do nízkopodlažákov vôbec nedával. Obyvatelia Bratislavy nie sú na tom až tak zle, aby tým pár vozíčkarom (ktorí možno začnú mhd viac využívať) nepomohli.
Totiž ako som si všimol, oblasť plošiny je veľmi háklivá a je to to prvé, čo na podlahe NP autobusu odíde.
A vzhľadom na to, že v DPB robia záplaty na kolene, už sa teším na prvého zanitovaného jazvečíka. Bude to umelecké dielo, predpokladám. ?
Reply on: S499.1023 #64043:
nieco pravdy na tom je, minuly tyzden sme v kancli castejsie pouzivali klimu a uz som nachcipany aj ja aj kolega ?
Papyr:
Citybus 3050 má elektrickou plošinu BODE. Nebo aspoň donedávna měl.

Co je tohle?
http://www.k-report.net/discus/nahledy/001140.jpg
Reply on: S499.1023 #64045:
V podstate áno, ale potom načo tam vlastne tá plšina vôbec je? On nastúpi rýchlejšie bez použitia plošiny ako keby mal prísť vodič, vyklopiť plošinu, vozíčkar nastúpiť, a plošinu dať naspäť.
Reply on: hoppusmark #64021:
Presne tak!
Reply on: Andy #64013:
Pokiaľ vie vozíčkar bez problémov nastúpiť bez plošiny, tak je to v poriadku, nie? Alebo ju treba používať len preto, že ju máme?
Reply on: luky133 #64006:
Decko.
Reply on: eripmav #64003:
Chorý z klímy? To je čistokrvná paranoia. To už by Amerika neexistovala.
Dnes rano vodic 79xx na L5 bol maximalne slusak ☺ Ked sme zastali na par minut na Kamennom (asi problem z vozidlami pred nami) , otvoril kabinu a povedal: Prosim nevystupujte , chvilu strpenia, prajem prijemne cakanie. Po minute sa vratil nazad , nastupil a povedal: Dakujem za strpenie, pokracujeme v ceste, prajem pekne cestovanie ? Nasledne na zastavke SNP , nastupovala pani o palicke. Ked ju videl tak je povedal: Len pokojne casu mame dost . Pani sa mu podakovala za ohladuplnost ☺ Celkovo mi pristup vodica zlepsil naladu ? udelujem pochvalu. Kiezby by boli vsetci vodici taky ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.