Prečo by to mala byť urážka pre Porsche, keď to Porsche navrhlo? A prečo by to mala byť napodobenina, keď je to úplne iné vozidlo. Tvoja nesc hopnosť vidieť inak ako čiernobielo a vytvárať radikálne názory po piatich sekundách spôsobuje moju neschopnosť komuinikovať s Tebou o niečom normálnom.
Potrebujeme. Aj na západe to pochopili, že taxík nie je ekvivalent, bez ohľadu na cenu. Pretože ľudia sa ti na taxíky vykašlú, ľudia pôjdu ožratí vlastnými autami.
Hádam sa neurazíš, keď poviem, že toto je typický šotonázor. Karosa už skutočne nie je to, čo bývala. Karosa už nevyrába šmejdy, ktoré sú po troch rokoch bez laku, po šiestich majú zlomený rám a po desiatich sa môžu vyhodiť. Nejaké ojedinelo preživšie B731 v tom nemajú žiadnu vypovedajúcu hodnotu, to si môžeš porovnať so stovkami Mercedesov O 303, lietajúcimi po Balkáne.
Karosa dnes vyrába civilizované autobusy nižšej strednej triedy.
A moj nazor na ND poznas a je nemenny, ale jednoducho ten DP stym nic nespravi ak to mesto nezaplati.
A ono neplati denne vykony a nie to este nocne.
Ja by som si tiez vedel predstavit lepsiu siet ND s lepsimi intervalmi no bohuzial vodici musia dostavat plat a autobusy papaju naftu. Financie nepustia...
Jednoducho je to boj s veternymi mlynmi. A skutocne by som radsej videl L93 a 94 v sedle s 10 min. intervalom ako nocak raz za pol hodinu.
A pozri sa na to aj zo strany tvrdo pracujucich taxikarov, co musia nieco jest a musia pracovat ?
Ked uz o tej viedni, bol som tam v piatok a cistota vozidiel sa tam vyrazne zhorsuje. teda sedacky maju ciste ale podlaha a obklady stien. Humus. Take by som ani v BA nenasiel ake som videl napr. na 69A
Bolo to na jar a mladas, cca 16 grcal na druhom sedadle za prvymi dverami na bubon kolesa. Ked som mu povedal, ze bud si vystupi alebo si bude grcat na svoju bundu, tak si zvoli grcanie na svoju bundu . Isiel len dve zastavky...
A asi tak pred mesiacom som pripity isiel busom aj ja. Po zemi som vsak negrcal, viem kedy mam dost.
Prosím Ťa, kedy si šiel naposledy nočákom do Petržalky? Koho si tam videl? Ja teda ožratých ľudí skutočne nie. Tí idú taxíkom. Videl som tam len ľudí, čo šli z centra a nemali chuť volať na taxík, a v 507 ešte aj tradičných zástupcov bezdomovského stavu vezúcich sa k nemenovanému non-stop hypermarketu... Začínaš mať nejako podobné zvrátené názory ako vedenie tohto mesta...
Až také odvážne nároky som ani sprvoti na mysli nemal, ale samozrejme, že také riešenie by bolo ideálne.
Re #63906 Ámos: Potrebujeme. Nie vždy idem s tromi ďalšími ľuďmi, nie vždy idem z centra mesta, nie vždy sa mi chce volať taxík, nie vždy je taxík voľný a lacné taxíky tu nebudú donekonečna. Ddvolávať sa na taxíky je alibizmus a spôsob, ako obyvateľov tohto mesta uvariť ako tú povestnú žabu.
Nehovoriac o tom, že cesta linkou 507 na koniec Petržalky trvá z centra aj polhodinu, čiže raz toľko, ako v špičke. Neviem si predstaviť, že by tie linky pri normálnom intervale jazdili po takto úchylných trasách.
inac linky by som nezacinal v centre, ale potiahol ich vhodne na stanicu (kedze tam v sucasnosti mame centralny prestupovy uzol); a napriklad na nocnu L"202" v trase z hlavnej stanice cez stefanikovu (nutnost uprav trolejovej krizovatky), hodzovo, ul. 29 augusta, sluckou cez rajsku a potom uz po svojej trase mi vyslo na nocny polhodinovy interval potreba 3 vozidiel + vynechanie jedneho odchodu medzi 2 a 3 kvoli roznym vyrovnavacim, bezpecnostnym a inym prestavkam; s jednym vozidlom na linke by si sa z podobnych dovodov nedokazal tocit v hodinovom intervale...
na druhej strane by sa zavedenim takejto linky dalo nieco usetrit minimalne vo vecernych hodinach, kedy radialova kapacita liniek 201 + 202 je relativne vysoka ale nemozes ich vyriedit kvoli tomu ze kazda z nich zbiera masu ludi z troska inej oblasti (rajska, hlavna stanica, asmn); takyto hybryd by vecer po 21 mohol myslim kludne nahradit s 15 minutovym intervalom sucasne 201+202 majuce vecer na radiale 10 minutovy interval...
No mne by sa tiez lubilo keby mi nocak jazdil 00.00, 1.00, 2.00, 3.00, 4.00 ale toto v Bratislave jednoducho nie je na programe dna. A to nie je len zlepsenie tarifnej kontroly ale aj kontroly policajnymi hliadkami, kedze tie vozy dostanu za jednu sobotnajsiu noc tak zabrat,... A skutocne ak sa niekto vie ozrat ako prasa a ma nato, tak nech potom grca v taxiku a nie v buse na zem.
Ik280 nemali vyradzovat, ale nechat ich na nocne linky, hlavne do Petrzalky, Race,...
Mas trosku mylne chapanie "uzivenia sa" linky. Pri vecernej a nocnej doprave nejde o naplnenie vozidla, ale o zabezpecenie intervalu akceptovatelneho cestujucim. Ked totiz interval zhorsis pod uroven, ktora je akceptovatelna, nebude ti linkou chodit nikto, prip. len "socka". A v nocnej doprave je podla mojho nazoru najdlhsi akceptovatelny interval 60 minut, pretoze aj keby tie vozy nechodili plne na 100%, pri zhorseni intervalu sa paradoxne este viac vyprazdnia. A na hlavne smery by bolo velmi vhodne jazdit s 30-min intervalom. Divil by si sa, ako by sa tie vozy pri takomto intervale naplnili oproti sucasnym nocakom, ktore jazdia zvacsa poloprazdne, kedze ludia chodia taxikmi/autami.
Takze v tomto suhlasim s Papyrom.
ja by som proti posilneniu nocnych liniek nemal vonkoncom nic, akurat by som predtym zvysil tarifnu kontrolu aby sa v tych linkach nevozili neplatici a az potom by bolo vhodne robit neake posilnenia...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
na druhej strane by sa zavedenim takejto linky dalo nieco usetrit minimalne vo vecernych hodinach, kedy radialova kapacita liniek 201 + 202 je relativne vysoka ale nemozes ich vyriedit kvoli tomu ze kazda z nich zbiera masu ludi z troska inej oblasti (rajska, hlavna stanica, asmn); takyto hybryd by vecer po 21 mohol myslim kludne nahradit s 15 minutovym intervalom sucasne 201+202 majuce vecer na radiale 10 minutovy interval...