Reply on: S499.1023 #63920:
Neurazim, a uvedomujem si svoje ciastocne sotousstvo v tomto smere, ale nemam pocit, ze by tie vozy boli az take smejdy. Rada 730 nebola prilis konstrukcne vydarena, mala poddimenzovany ram s nedostatocnym osetrenim, ale co do spolahlivosti to boli IMHO dobre vozy, a prave v tomto si nie som isty, ci sa im dnesne elektronicke vozy vyrovnaju.Ze vyraba civilizovane vozy, nespochybnujem (hoci napr. Citelisy myslim nevyraba, len montuje, a neviem kolko % vlastnych dielov je v ostatnych typoch vozov z ich produkcie), ale vidim ako velku skodu, ze po odkupeni Irisbusom stratila svoju identitu, a najma ze boli z vyrobneho programu stiahnute tak vydarene vozy (to snad nespochybnis) ako LC757 HD12, ci C937 GT11...
Ámos
A ono neplati denne vykony a nie to este nocne.
Ja by som si tiez vedel predstavit lepsiu siet ND s lepsimi intervalmi no bohuzial vodici musia dostavat plat a autobusy papaju naftu. Financie nepustia...
Jednoducho je to boj s veternymi mlynmi. A skutocne by som radsej videl L93 a 94 v sedle s 10 min. intervalom ako nocak raz za pol hodinu.
A pozri sa na to aj zo strany tvrdo pracujucich taxikarov, co musia nieco jest a musia pracovat ?