Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #63906:
ja by som proti posilneniu nocnych liniek nemal vonkoncom nic, akurat by som predtym zvysil tarifnu kontrolu aby sa v tych linkach nevozili neplatici a az potom by bolo vhodne robit neake posilnenia...
Reply on: Papyr #63904:
V tomto meste, kde mesto nehradi ani vykony na dennych linkách, viď L44, tak je to utópia.
No myslim si, že tych 18 liniek uplne stačí a nie je potrebne viac. A takisto by bolo potesujuce, keby bol pridany odchod po druhej v noci. Kazde pol hodinu v Bratislave nepotrebujeme. Nie pri cenach taxikov 11 korun za kilometer. Cesta z centra na koniec Petrzalky stoji 150 korun, cize ked idu styria...
Radsej ako v noci kazdu pol hodinu by som cez den posilnil linky co to potrebuju...
Reply on: Papyr #63904:
Ja si idealnu nocnu dopravu predstavujem ako linky 11, 12, 14 v hodinovom intervale, na 12 by mohla v dubravke nadvazovat autobusova linka s garantovanym prestupom, ktora by spravila okruh lamac - devinska nova ves (pripadne aj Zahorska Bystrica, podla casu a zaujmu). Dalej trolejbusova 202 (mohla by zacinat napriklad z Hodzovho namestia), trolejbusova 212 predlzena az do Trnavky, tiez obe v hodinovom intervale. Tym sa podla mna vyriesila doprava v meste pre 90% ludi 3 elektrickami, 2 trolejbusmi a 1 autobusom, kedze vsetky linky pri hodinovom intervale vpohode stihaju spravit kolecko. Este ostava Petrzalka - tam sa nevyznam, tak nebudem vymyslat... Neobsluzene ostavaju casti ako Devin, Vajnory, Letisko, Slovnaft, Rusovce, Jarovce, Cunovo, Zahorska Bystrica, ci odlahle casti Podunajskych biskupic - tu nastava otazka, ci by sa linka s hodinovym intervalom uzivila, podla mna nie, a staci tam sucasne linky 5XX.
Galiyosha - podľa mňa má zmysel, aby sa zaviedlo niekoľko nových nočných liniek, kopírujúcich najvyťaženejšie denné linky. Kľudne aj električkové a viac trolejbusových. Všetko s jednotným intervalom 30 minút, do okrajových častí, ako napr. Devín, 60 min. To by bolo pre mesto veľkosti Bratislavy prijateľné.
Reply on: KLF #63902:
Hmmm... som zvedavy, ci nebudu nakoniec sklamani... kedze Karosa uz davno nie je to, co byvala, a dokonca to uz ani nie je Karosa, ale ceska divizia Irisbusu, s neustale rednucimi pozostatkami svojho vlastneho vyrobneho programu...:/
1; Linka X50 má konečnú "Landererova" ako priebežnú?

2; Kde sa otáča tá 151-ka na Lopeníckej? Pri tom vodojeme ako 51-ka alebo niekde inde?
(Už som sa to tu síce raz pýtal ešte pred jej zavedením, no vtedy mi to naisto nikto nevedel odpísať).

3; Prečo v novinke popisujete podrobne trasy liniek 66, 68, 201, 209? Nie sú náhodou rovnaké tak ako boli do 30.6.?

4; Platia pre 59-ku aj tie výjazdy z Vozovne Jurajov dvor po odstránení tej dojazdovej trasy z vašich CP?
Reply on: galiyosha #63897:
Idu volby ? takze po cyklobuse, minibusoch a inych vymozenostiach ktore su fajn, ale povedzme si pravdu, az tak vela hlasov neprinesu... Taka nocna doprava povedzme aspon v hodinovych intervaloch (ale nie vsetky nocne linky 5XX, aspon na hlavne smery raz za hodinu) by podla mna priniesla dost hlasov vo volbach na primatora - len si zoberme ze to su priame usetrene peniaze na taxik - 100-200 korun, to je celkom dobry volebny program ☺ , treba sa obracat na primatora a na kandidatov. Durkovsky je celkom inteligentny a tak tajne dufam, ze toto si mozno nechava pred volby ako tromf (kedze to ani nie je velmi drahe, elektricka mu nevyjde, autobusov kupil malo...)
Vo Valencii vykolajilo metro, desiatky obetí.
Reply on: galiyosha #63897:
Pri RIADITEĽOVI podniku, prevádzkujúceho tie akobyspoje, ktorý povie do médií, že kto chce cestovať v noci, má si odložiť na taxík, sa nemôžeme čudovať, že nie je ani minimálny záujem o normalizáciu pomerov v nočnej doprave.
Podľa vás má ešte zmysel, aby jazdili v piatok a v sobotu zdvojené 506 a 507? Osobne si myslím, že tento krok prišiel príliš neskoro. Dopyt po nočných spojoch už dávno nie je taký ako pred piatimi rokmi. 506 a 507 chodia také, že málokedy nie je voľné miesto na sedenie. Jeden kĺbový autobus by to bez problémov pobral.

Radšej keby prišlo reálne zlepšenie nočnej dopravy. Či skôr jej zavednie. Tie tri autobusy za noc sa za nočnú dopravu vlastne ani pri najlepšej snahe považovať nedajú... ?
Reply on: Peon #63885:
Od tej nehody 2812+vlak sú zakázané výjazdy aj dojazdy všetkých liniek cez priecestie = po Ivánskej. Chodia tade však bežné linky (61, 67, 511, 517), služobné spoje a občas záložné vozidlá, keďže tade je to do/z vozvne Trnávka na/z Astronomickú, príp. Dolné hony až Pod. Biskupice, najrýchlejšie. ?
Dnes som siel po reko trati na Kapucinskej. Je sice dokoncena , ale okolie je este stavba, doraba sa co sa da, kdetu chyba dlazba pre osadzovanie niecoho ? Sem tam vidiet aj robotnika ako sa morduje s niecim ? Dokoca Tunel aj svieti, sice len sem tam ale svieti ☺ Trat na SNP samozrejme zaliata do asfaltu ? Obchodna bude vypadat celko dobre aj ked sa mi zda ze je nejaka cela kriva. P.S. Dole na SNP pri stanovisku Taxi chytaju policajti duse , je tam zakaz viazdu okrem Taxi a zasobovania. Prikazany smer jazdy je tam k Primacionalnemu palacu. Na Kamenne neodbocite ?
Reply on: aquila #63891:
Hej, Ivachnová-Hybe, ja si tie názvy neviem kua zapamätať, tak to nazývam podľa toho, že to začína kúsok za RK a posledný exit je Východná. Ak je to už prebudované, tak je dobre. Ja som tam išiel naposledy v januári a ešte nebolo. Deväť krížov už je podľa noriem, po tej havárii autobusu to mali za mesiac spravené, keď to predtým 35 rokov nešlo, debili. Rýchlosť tam ale nechali obmedzenú, aby bolo kde merať.:). Ale čo je OMV-ka na nejakom 111. km smer Praha, tam je výjazd z parkoviska rovno do stúpacieho pruhu pre kamióny. Tomu chujovi, čo tam nedokázal dať ani stopku, by som veľmo rád do úsmevu skočil...
Reply on: Andy #63890:
Prosím Ťa, požičaj si od otca to auto a choď sa pozrieť niekam do Rakúska.
Reply on: aquila #63891:
ivachnova kua .. vzdy tam zabudnem to n 🙂
Reply on: S499.1023 #63874:
myslel si asi usek ivachova - hybe 🙂

ano tam bol problem, bola aj znizena rychlost. ale o tomto case by uz mal byt aj exit vychodna aj exit dechtare prebudovany podla noriem a aj rychlost by uz mala byt na 130 kmh 🙂

takze hej, uz aj tam hore to je OK. ber to tak, ze podtatranska dialnica sa stavala pred 20-30timi rokmi...

si zober ako to vyzera na ceskej D1 .. tam je takych miesto docela dost .. 9 krizu je asi take naznamejsie ...
Reply on: S499.1023 #63889:
Tak obvykle končia pruhy v meste, kde sa jazdí 40-70, a nie rýchly pruh na diaľnici, kde sa jazdí 120-160 ? Tak dobre, ak by bol ďalších dajmetomu 500 metrov ten pruh ešte stále existujúci, ale zakázaný, tak ok. Ale nebolo by to plytvanie asfaltom? 😃
Reply on: Andy #63888:
A už Ťa aj nechávajú samostatne šoférovať:-P? Nebojíš sa, že sa zrazíš, keď náhle skončí jazdný pruh:-D? A prečo sa čuduješ, že si z Teba robím srandu, keď napíšeš blbosť, ako sám priznávaš?
Reply on: S499.1023 #63887:
Neboj, sa tie chvíle sú už dávno za mnou a ešte som nespôsobil žiadnu nehodu... 😃 Bože, pri tebe nemôže človek ani blbosť napísať, lebo sa stane obsahom ďalšieho dielu tvojej humoristickej show 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.