Reply on: 81-71 #63753:
Tak ale veľa vecí sa bez toho "klamstva" (to nie je klamstvo, je to len neukázanie skutočnosti) nedá urobiť s najlepším výsledkom.Pozri, čo tej IAD/MHD sa týka, tak v prvom rade potrebujem cestovať rýchlo, v druhom rade efektívne, a až potom je nejaká ekológia, a podobne. A v tých prvých dvoch veciach vyhráva (z pohľadu podpory MHD bohužiaľ) IAD.
S499.1023
1) Ako čo myslíš, či bude kapacitne stačiť? Električky alebo prímestská doprava? Pokiaľ hovoríš o električkách, odpoveď znie - áno, budú kapacitne stačiť.
2) Nie,. nie je lacnejšia ani lepšia. Kritérium "lacnejšia" si vylovil ty, a toto kritérium je LEN a LEN o peniazoch. A peniaze na ten tvoj variant nemáš a nebudeš mať.
3) a) Nemusíš. Linka 136. Tie ostatné neviem, nejazdím,m ale odpoveď znie: Túto reláciu pohodlne vykryje malokapacitná autobusová linka. A moja otázka znela: Bol by okruh metra vhodným riešením NAMIESTO trasy C? Nie, nebol. Otázka neznela, či by nebolo vhodné postaviť okruh ako doplnok k stávajúcej sieti metra. Na takúto otázku by odpoveď znela - áno, bolo by to vhodné, až bude hotové niečo v trase D (nemyslím si, že by to muselo byť práve metro), až bude železnica na letisko, až bude x iných priorít.
Služby DPP využívam stále, nebuď metrovagón Brill a nepredpokladaj blbosti.
4) Jedno cez druhé pletieš ty. Proste smerovanie dopravy v Bratislave aj v PRahe je väčšinovo radiálne, okruh je v n-tom poradí prorít.
Dosah okruhu samozrejme NIE JE oveľa väčší. Už viudím, ako predlžuješ okruh niekam k novovznikajúcemu sídelnému celku.