Reply on: 81-71 #63753:
Tak ale veľa vecí sa bez toho "klamstva" (to nie je klamstvo, je to len neukázanie skutočnosti) nedá urobiť s najlepším výsledkom.Pozri, čo tej IAD/MHD sa týka, tak v prvom rade potrebujem cestovať rýchlo, v druhom rade efektívne, a až potom je nejaká ekológia, a podobne. A v tých prvých dvoch veciach vyhráva (z pohľadu podpory MHD bohužiaľ) IAD.
eripmav
- oznacovace su vo vyske ramien dospeleho cloveka, co je si myslim nevhodne vysoko, navyse aj zavadzaju, zuzuju profil ktorym sa da prechadzat, je ale dobre ze vstrede su dva na jedny dvere, ale dal by som ich dalej
- tlacidla na otvaranie dveri su naopak prilis nizko, aj dnu aj vonku (ale to bude asi kvoli invalidom)
- interier je dobre zorganizovany, aj vzhladom na to ze je nizkopodlazny...
- vetranie uplne katastrofalne, ten autobus je jasne robeny na klimatizaciu tych par miniokienok vobec nestaci
- kneeling vodic pouzival na kazdej zastavke. Pri odjazde to asi trochu zdrzovalo, kym zvysi vysku, ale len minimalne. Dokonca aj ked stal alebo za jazdy sa mi zdalo ze to vyrovnava nerovnosti na ceste.