Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 81-71 #63661:
Ja som ťa už raz upozorňoval, že si netreba myslieť, že Slovensko je celý svet. Železnice mali otázku bezbariérovosti vyriešenú DÁVNO pred MHD. Si niečo spomínal, že si bol nedávno v Prahe. Tak si určite zaregistroval elektrické jednotky radov EM 475.1/2, dnes 451/452, zvané žabotlamy. Tieto jednotky sú čiastočne nízkopodlažné s úrovňovým nástupom a vznikli v 60. rokoch minulého storočia.
Reply on: aquila #63683:
Ja s tebou v tomto plne súhlasím, len mám jednu prosbu - nie na Ruzyň, ale do Ruzyně.
Reply on: Sommelier #63672:
Ty si obyčajný demagogický klamár. Zastávky nepotrebuješ zahusťovať ale riediť, križovania zabezpečíš, neustále omieĺaný kec o 80 cm ostrovček je obyčajné demagogické klamstvo - kde také doslovne 80 cm a nerozšíriteĺné sú? Môžem sa ti zvysoka vykakať na tvoj systém, ktorý chceš vytiahnuť z ulice kamsi do pustatiny. Ako som už písal - navštív mesto s funkčným Stadtbahnom, to je jasný dôkaz toho, že pusto kecáš.
Reply on: aquila #63683:
Igen.
Reply on: 81-71 #63663:
Suprava CD 471+071+971 je nizkopodlazna, na prevoz vozickarov usposobena, a rozumie sa samo sebou, ze pri zdvojkolajnovani, elektrifikacii a ciastocnom zapustani do zeme trate Praha Bubny - Letiste Ruzyne sa na prislusnu vysku upravia aj nastupistia, ved sa budu nove stavat. Koniec koncov, metro je dvojkolajna podzemna zeleznica izolovana od inej dopravy a toto by bolo to iste, akurat z vacsej casti na zemi a s napajanim trolejom. Naviac sa krasne krizi (v staniciach!) so vsetkymi tromi linkami metra - A na nadrazi Dejvice/Hradcanska, C nadrazi Bubny/Vltavska a B Masarykovo nadr./Namesti Republiky.

A metrom sa nevozim rad. Beee ?
Takže k téme STV, kliknite si www.medialne.sk a tam si diskutujte /ale musím sa zastať aquila, neznášam také reči, ala 81-71 alebo S499... /... ?
Reply on: funak #63677:
Ešte je starý grafikon, tento týždeň to jazdí kadejako...
Reply on: 81-71 #63670:
Si si nevšimol tú iróniu, čo z tej vety kričala? Narážal som práve na to, že v BA sa reťazovka považuje za škodlivú. ?
"No v Brne plánujú dať do plánovaného električkového tunela tú "škodlivú" reťazovku... lol"
Reply on: 81-71 #63678:
pozrel si si aspon ako vyzera projekt rychlodrahy na ryzyn ? vsimol si si tam ze by tam bol hustata zastavok ako pri metre ?

a prave z tohoto odhadu je metro na ruzyn kardinalna blbost. len trat od motola po ruzyn (teda polovicka planovaneho preldzenia) bude drahsie ako cely projekt praha - kladno.

nehovoriac o fakte, ze s dotiahnutim po ruzyn sa pocita az okolo roku 2023-2024 teda odo dneska skoro za 20 rokov! co mas 10 az 15 rokov viac oproti zeleznicnemu variantu.

a taktiez, odporucam ti vyskusat trat S7 popripade CAT kde to z centra do viedenske letisko trva 16 minut.
Reply on: 81-71 #63668:
Napr. taká Viedeň, Štokholm či Londýn sú myslím dosť veľké. ?
Reply on: 81-71 #63653:
Neprajem si, aby STV platila také nehorázne sumy, čo za tú Corgoň ligu požadujú. Sry za offtopic...
Reply on: tomas1 #63679:
Malo byť "OFFTOPIC", nevedel som, že to neberie špicaté zátvorky. ?
Reply on: 81-71 #63647:


1. SHS bol vysoko ziskový projekt z ktorého STV financuje plno ďalších vecí, Hríba a pod. Kiež by pán Ing. J. Z., Cng. dokázal vyčariť toľko prachov z komerčných aktivít, napr. z reklamy a pod. aby z toho bolo na kvalitnú MHD.
2. Všetky TV z openminded managementom sa zbavujú výroby programu v čo najväčšej miere a snažia sa zabezpečovať len vysielanie. Je to zdravý a logický trend. Licencované formáty - prečo nepoužiť osvedčené zo sveta.
3. Ja síce radšej Hríba ako SHS, ale nemám potrebu chcieť verejnoprávnu TV s 2,82% podielom na trhu, fakt nie.


Rybníček tiež nebol kúzelník, jeho umenie vidím v tom, že dokázal presvedčiť posrancov, že keď mu dajú jednorázovo peniaze, že spraví bigbang a urobí efektívnu a kvalitnú TV, čo potom aj urobil. Také niečo niečo by potreboval aj DPB. ?
Reply on: aquila #63676:
No jak myslis,ale v messkom priestore neni mozne davat uplne rovnatko medzi vlak a metro, to ti je dufam jasne.Rychlost 160 km/h nevyuzijes ak mas taku hustotu stanic ako u metra je,pretoze sa vlak ani poriadne nerozbehne.Preto je z tohot pohladu metro vyhodnejsie,aj dynamicke vlastnosti ma lespie,akceleraciu a pod. Ono v prehnanom modelovani by som mohol povedat,ze je blbost lietat lietadlom z jedneho konca BA na druhy koniec.
Vyjadrenie p. Weigla pre Bratislavske noviny (23/2006): "..nasadenie 15 m vozidiel na ktorúkoľvek „kĺbovú“ linku by nezabezpečilo požiadavky cestujúcich.“
Ako (opat raz) vidno, reci sa hovoria a chlieb sa je - vid. Solarisy na L98 (i na L88, ale o tej sa aspon uvazovalo).
DPB si z nas o5 robi pokusnych kralikov a zvedavo pozera, co vsetko vydrzime.. ?
Reply on: Sommelier #63674:
zeleznicna ma tu vyhodu, ze to pojde priamo do mesta bez zbytocneho zdziavania. na elektricku nedostane BA prachy z EU 😉
Reply on: Sommelier #63673:
Aha ok,je dost horko a mna tie dvojzmyselne vety obcas nenapadnu ?
Reply on: aquila #63671:
je jasne, že v Prahe by bola lepšia železničná - s priamym pokračovaním do Kladna...
Kdežto v BA pri súčasnom stave železníc - možno by som zvolil (aj) električkovú variantu (pripojiť aj NC Avion a priľahlú zástavbu, aby sa tam konečne začali stavať aj byty). Ale netvrdím, že tá železničná je úplne zlá (okrem toho sa ide realizovať).
Reply on: 81-71 #63670:
on to myslel presne naopak - v dobrom. ?
Reply on: tomas1 #63669:
jop. A načo sú súčasné radiály dobré ?
Nezhustíš zastávky, neurobíš ich bezkolízne s IGK a chodcami, nemôžeš tam poslať viac električiek ako časovo unesú, s nemožnými 80 cm ostrovčekmi, ťažko rozšíriteľné mimo územia BA, nerovnomerné zaťaženie vozov.
Budú o málo rýchlejšie, o málo lepšie.
Tak na čo ich vlastne ty a tebe podobní chcete využiť ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.