S tou Podzáhradnou je to pravda, lebo po zrušení L71 tam nič iné nestojí, ale že sa bude musieť na trolejbusy prestupovať pri Bille prechádzaním cez cestu, to sa mi teda nepáči (keď pri L97 to na Komárovskej fungovalo bez prechádzania).
Takto môže stáť aj na Podzáhradnej, kde je viac ľudí ako na Kovovej A určite bude záujem o cestovanie do Billy z pohľadu cestujúcich na trase linky 87.
A na zastávke "Komárovská" by ani nebolo nutné prechádzanie cez cestu z L87 na L201, 202 a naopak, zatiaľ čo pri Bille to nutné bude. ? Prečo to tak bude, čo si Billa zaplatila posilnenie MHD? To pochybujem...
Okrem toho, na zastávke "Komárovská" je možný prestup aj na / z linku č. 75, čo na Toryskej možné nie je...
Myslel som, že tak ako predtým 97-ka pôjde tá 87-ka po Komárovskej (cez zastávku "Kovová"). Takto tá zastávka znova zostane len pre 510-ku. ? V takom prípade by prestup z trolejbusov mohol byť na zastávke "Komárovská", nie?
okamžite je široký pojem. Okamžite je u mňa čím skor tým lepšie.
Do súčastných tramvají - je každému jasné, že kapacitne by sa to nezvládlo a je to podmienené nákupom nových vozidiel.
Čo je to doriešený nosný systém, keď zatiaľ nie je ani na papieri ? Tak o čom teda píšeš ? O patovom stave, keď sa nedeje vôbec nič, že ? Takže žiadne potom.
co ja komplikujem???
dnes ked nemas elektricenku, tak idem do stanku alebo k automatu a za rozumnu cenu si kupim listok... v ostatnom pripade, ktory navrhuje luky by som mal smolu, lebo by som nemal "kredit" ?
Keby sa dohodol metrovagón Brill s luky133m, tak by cestujúci na zastávke priložil čipovú kartu s čiarovým kódom na sofistikovaný automat, na dotykovej obrazovke by zvolil typ autobusu a cieľ cesty, počítač by "zariadil" príchod požadovaného vozidla na príslušnej linke a odrátal by príslušný kredit, vynásobený koeficientom 25Tr:-).
A teda ešte raz opakujem. TARIFA NEMÔŽE ZÁVISIEŤ OD TYPU AUTOBUSU. Buď máš možnosť používať BČK alebo nemáš možnosť. A nie že tu si môžem minúty odrátať a tam potrebujem klasický lístok, lebo prišiel starý bus.
Re #63282 luky133: Že tak smelo hovoríš o tých čidlách... Kde také fungujú? Napríklad...
Re #63283 81-71: Veru to nezmysel je, pretože šporovlivá Slovač by sa veľmi rýchlo začala Ikarusov 280 namiesto nových vozov na svojich linkách dožadovať.
Re #63284 Ike: Prečo to komplikuješ? A keď si dnes chceš ráno kúpiť električenku, kde si ju kúpiš? Presne tam, kde by si si kúpil kredit.
Re #63301 S499.1023: Výhodou dvojnásobného označenia by bola možnosť využívať kredit presne na minútu bez strát. Ale inak vo všeobecnosti dobre vieš, že systém check in - check out považujem za nebezpečnú zvrhlosť.
A vôbec, Bratislava má jednu z najinteligentnejších taríf široko-ďaleko. Tak o čom to všetko je?
Prečo práve 56 rokov a 6 cm? Ty sa stretávaš s Pitchom? Mimochodom, môj švagor, ktorý má 56 rokov a je podpredsedom SAV, by ťa asi niečím tvrdým a tupým zasiahol.:)
Teda tá ekonomická rozvaha, v ktorej si sa dopočítal k návratnosti 7 rokov by ma FAKT zaujímala. Ja som myslel, že takto trieskať čísla z brucha dokáže náš protimaďarský bojovník bez výťahu pri moci.
Som naozaj veľmo rád, že niekedy s tebou môžem aj súhlasiť. Fakt mi pripadá úchylné v situácii, keď sa dlhodobo neobnovuje vozový park ani v rámci jednoduchej reprodukcie, sa zaoberať takýmito tarifnými vyfikundáciami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.