A teda ešte raz opakujem. TARIFA NEMÔŽE ZÁVISIEŤ OD TYPU AUTOBUSU. Buď máš možnosť používať BČK alebo nemáš možnosť. A nie že tu si môžem minúty odrátať a tam potrebujem klasický lístok, lebo prišiel starý bus.
Re #63282 luky133: Že tak smelo hovoríš o tých čidlách... Kde také fungujú? Napríklad...
Re #63283 81-71: Veru to nezmysel je, pretože šporovlivá Slovač by sa veľmi rýchlo začala Ikarusov 280 namiesto nových vozov na svojich linkách dožadovať.
Re #63284 Ike: Prečo to komplikuješ? A keď si dnes chceš ráno kúpiť električenku, kde si ju kúpiš? Presne tam, kde by si si kúpil kredit.
Re #63301 S499.1023: Výhodou dvojnásobného označenia by bola možnosť využívať kredit presne na minútu bez strát. Ale inak vo všeobecnosti dobre vieš, že systém check in - check out považujem za nebezpečnú zvrhlosť.
A vôbec, Bratislava má jednu z najinteligentnejších taríf široko-ďaleko. Tak o čom to všetko je?
Prečo práve 56 rokov a 6 cm? Ty sa stretávaš s Pitchom? Mimochodom, môj švagor, ktorý má 56 rokov a je podpredsedom SAV, by ťa asi niečím tvrdým a tupým zasiahol.:)
Teda tá ekonomická rozvaha, v ktorej si sa dopočítal k návratnosti 7 rokov by ma FAKT zaujímala. Ja som myslel, že takto trieskať čísla z brucha dokáže náš protimaďarský bojovník bez výťahu pri moci.
Som naozaj veľmo rád, že niekedy s tebou môžem aj súhlasiť. Fakt mi pripadá úchylné v situácii, keď sa dlhodobo neobnovuje vozový park ani v rámci jednoduchej reprodukcie, sa zaoberať takýmito tarifnými vyfikundáciami.
To je ďalší od základu mylný a nepodložený názor vyplývajúci z podvedomej nenávisti k majiteľom veľkých áut. Cvične si naštuduj emisné normy a nejaké základy z fyziky o mernom tlaku. Okrem toho teraz ty nejako nechápeš podstatu a slovíčkaríš.:)
Ale ty len jednoducho hlúpo klameš. Sommelier chcel okamžite zaseknúť SAD-ky na hranici mesta a nahnať cestujúcich do súčasných tramvají. A ja som mu napísal, že NAJPRV treba mať doriešený nosný systém a POTOM jeho riešenie uvítam. Treba celú diskusiu čítať.
Mnohí postihnutí a starí sa vozia zdarma. Lístky by si musel nechať aj tak. A inak pochybujem o efektivite tohto celého komplikovaného systému. Lebo by si mal električenky, ČK a ešte ja lístky.
Re #63283 81-71: Takže keďže nemáme CSP ako SAD, majme aspoň tarifu, ktorej nikto nerozumie, že? Hlavne, že budeme svetoví. ?
Re #63282 luky133: A čo ak je tu niekto na návšteve, na výlete, nebude môcť cesotvať? Alebo bude predajňa cest. lístkov na každej 5. zastávke??
Suhlasim, uzavrite tu debatu, lebo fakt uz je to flood a nic sa neriesi, akurat sa vymysla system s nulovou navratnostou, a to este v situacii, ked treba akutne investovat do existencie MHD ako takej, nie do nejakych hraciek...
Doplnil by som ta - chce vymysliet teplu vodu, ktoru bude tazit z geotermalneho pramena, nasledne jej ochladzovanim ziskavat energiu, vodu naplnit do cisterien, a na mieste urcenia ziskanou energiou vodu spatne ohrievat Efektivita pohybujuca sa v zapornych cislach
No ani ja tu nechcem to fórum zamoriť mojími myšlienkami s ktroých sú zrealizovateľných len 20% a možno aj menej. No necestujem lebo podla mňa načo budem sa tlačiť v malom autobuse v tomto horku keď domou prídem o 2 minúty skorej než peši. Podla mňa by MHD mali používať tý ktorý to majú ďaleko alebo cez zimu keď je zima... ?
No áno ale aj tieto lístky sa dajú lahko sfalšovať stačí získať reflexnú oranžovú farbu a je to. Nikdy sa revízor nepozerá či je tam tá vodotlač či čo je to tam v tom papiery. Aspoň vždy keď ma kontroluje. Ale ja si kupujem lístky.
je rozdiel medzi ziskom lanovych drah a medzi ziskom dpb
"A systém by vedel aké kódy použil a aké boli čiarové kódy vytlačené. NAPR niekto urobi kód 36735476437s474d ale taký systém nepozná takže ho nezaregistruje. ALe bola by tam i päťová vrstva farby ktorá sa používa na kartách na vlek a lanovku..."
cize de facto cestovne listky, akurat ze tie su lacnejsie na vyrobu...
Vladimír
Re #63282 luky133: Že tak smelo hovoríš o tých čidlách... Kde také fungujú? Napríklad...
Re #63283 81-71: Veru to nezmysel je, pretože šporovlivá Slovač by sa veľmi rýchlo začala Ikarusov 280 namiesto nových vozov na svojich linkách dožadovať.
Re #63284 Ike: Prečo to komplikuješ? A keď si dnes chceš ráno kúpiť električenku, kde si ju kúpiš? Presne tam, kde by si si kúpil kredit.
Re #63301 S499.1023: Výhodou dvojnásobného označenia by bola možnosť využívať kredit presne na minútu bez strát. Ale inak vo všeobecnosti dobre vieš, že systém check in - check out považujem za nebezpečnú zvrhlosť.
A vôbec, Bratislava má jednu z najinteligentnejších taríf široko-ďaleko. Tak o čom to všetko je?