Takto môže stáť aj na Podzáhradnej, kde je viac ľudí ako na Kovovej A určite bude záujem o cestovanie do Billy z pohľadu cestujúcich na trase linky 87.
A na zastávke "Komárovská" by ani nebolo nutné prechádzanie cez cestu z L87 na L201, 202 a naopak, zatiaľ čo pri Bille to nutné bude. ? Prečo to tak bude, čo si Billa zaplatila posilnenie MHD? To pochybujem...
Okrem toho, na zastávke "Komárovská" je možný prestup aj na / z linku č. 75, čo na Toryskej možné nie je...
Myslel som, že tak ako predtým 97-ka pôjde tá 87-ka po Komárovskej (cez zastávku "Kovová"). Takto tá zastávka znova zostane len pre 510-ku. ? V takom prípade by prestup z trolejbusov mohol byť na zastávke "Komárovská", nie?
okamžite je široký pojem. Okamžite je u mňa čím skor tým lepšie.
Do súčastných tramvají - je každému jasné, že kapacitne by sa to nezvládlo a je to podmienené nákupom nových vozidiel.
Čo je to doriešený nosný systém, keď zatiaľ nie je ani na papieri ? Tak o čom teda píšeš ? O patovom stave, keď sa nedeje vôbec nič, že ? Takže žiadne potom.
co ja komplikujem???
dnes ked nemas elektricenku, tak idem do stanku alebo k automatu a za rozumnu cenu si kupim listok... v ostatnom pripade, ktory navrhuje luky by som mal smolu, lebo by som nemal "kredit" ?
Keby sa dohodol metrovagón Brill s luky133m, tak by cestujúci na zastávke priložil čipovú kartu s čiarovým kódom na sofistikovaný automat, na dotykovej obrazovke by zvolil typ autobusu a cieľ cesty, počítač by "zariadil" príchod požadovaného vozidla na príslušnej linke a odrátal by príslušný kredit, vynásobený koeficientom 25Tr:-).
A teda ešte raz opakujem. TARIFA NEMÔŽE ZÁVISIEŤ OD TYPU AUTOBUSU. Buď máš možnosť používať BČK alebo nemáš možnosť. A nie že tu si môžem minúty odrátať a tam potrebujem klasický lístok, lebo prišiel starý bus.
Re #63282 luky133: Že tak smelo hovoríš o tých čidlách... Kde také fungujú? Napríklad...
Re #63283 81-71: Veru to nezmysel je, pretože šporovlivá Slovač by sa veľmi rýchlo začala Ikarusov 280 namiesto nových vozov na svojich linkách dožadovať.
Re #63284 Ike: Prečo to komplikuješ? A keď si dnes chceš ráno kúpiť električenku, kde si ju kúpiš? Presne tam, kde by si si kúpil kredit.
Re #63301 S499.1023: Výhodou dvojnásobného označenia by bola možnosť využívať kredit presne na minútu bez strát. Ale inak vo všeobecnosti dobre vieš, že systém check in - check out považujem za nebezpečnú zvrhlosť.
A vôbec, Bratislava má jednu z najinteligentnejších taríf široko-ďaleko. Tak o čom to všetko je?
Prečo práve 56 rokov a 6 cm? Ty sa stretávaš s Pitchom? Mimochodom, môj švagor, ktorý má 56 rokov a je podpredsedom SAV, by ťa asi niečím tvrdým a tupým zasiahol.:)
Teda tá ekonomická rozvaha, v ktorej si sa dopočítal k návratnosti 7 rokov by ma FAKT zaujímala. Ja som myslel, že takto trieskať čísla z brucha dokáže náš protimaďarský bojovník bez výťahu pri moci.
Som naozaj veľmo rád, že niekedy s tebou môžem aj súhlasiť. Fakt mi pripadá úchylné v situácii, keď sa dlhodobo neobnovuje vozový park ani v rámci jednoduchej reprodukcie, sa zaoberať takýmito tarifnými vyfikundáciami.
Vladimír
Re #63282 luky133: Že tak smelo hovoríš o tých čidlách... Kde také fungujú? Napríklad...
Re #63283 81-71: Veru to nezmysel je, pretože šporovlivá Slovač by sa veľmi rýchlo začala Ikarusov 280 namiesto nových vozov na svojich linkách dožadovať.
Re #63284 Ike: Prečo to komplikuješ? A keď si dnes chceš ráno kúpiť električenku, kde si ju kúpiš? Presne tam, kde by si si kúpil kredit.
Re #63301 S499.1023: Výhodou dvojnásobného označenia by bola možnosť využívať kredit presne na minútu bez strát. Ale inak vo všeobecnosti dobre vieš, že systém check in - check out považujem za nebezpečnú zvrhlosť.
A vôbec, Bratislava má jednu z najinteligentnejších taríf široko-ďaleko. Tak o čom to všetko je?