Inak toto je pravda. Tiež si to často uvedomujem, že Bratislava ako mesto je už dosť pekné, ale kazia to autobusy MHD.. Zvláštne je, že magistrát si to nevšíma...
Tiez sa cudujem, ze mame nove busy a este ani raz som sa v ziadnom neviezol i ked vcera som jeden zahliadol ked som isiel okolo plnicky kde jeden stal. By ma zaujimalo, ze keby sa stalo ze by prislo viac autobusou ako teraz (priklad 100) ze kolko by trvalo sprevadzkovanie. Aj tak bratislavska MHD = rumunska MHD. A neviem ci aj vy ste si to vsimli, ale nasa MHD najviac spati cesty a okolie. Vsetko vyzera fajn pokial nepride nejaky IKarus 280, alebo stara Karosa. ? Trochu odveci, ale tak musel som..
Neuveriteľné čo všetko ma cestujúca verejnosť za problémy. Čo takto sa opytať DPB prečo už viac ako mesiac stoja na dvore odstavené nové BUSY. V každom podniku kde sa rozumne hospodári s financiami by do 48 hod. museli byť BUSY na tratiach aby si na seba - ale i podnik zarábali. DPB sa neustále sťažuje na nedostatok finanč. prostriedkov, ale Busy za 100.000.000. SK sa pekne vyhrievajú na odstavnej ploche. Vôbec sa tomu nie je čo diviť,veď na zlom hospodárení DPB / defravdovanie vo veľkom, rodinne sročky v DPB, atď. / sa predovšetkym podieľa vedenie DPB - veď nieje nič jednoduchšie ako udržiavať v takom kolose, aky je DPB dobre organizovaný chaos a rozkradanie si nik nevšimne. V DPB sa proste hospodári ak v roskvitajúcom socializme. ?
Bolo by načase... 510 by mohla byť trolejbusová s tým, že by išla na Čiližskú a 512 do Biskupíc (síce obchádzkou - ale v záverečnej časti cesty znesiteľné + mohol by sa garantovať prestup na Toryskej). Je to ale aj technický problém - niekto tu spomínal (tuším si) niečo s nočnou šťavou a ja pridám odbočku zo Šancovej na Štefánikovu.
to je síce pekné, ale už teraz je jasné, že sa ťažká doprava (zbytočne ?) nahrnie do už dnes predisponovaného Kamenného námestia (kde sa otáča a motá všetko čo môže) a od Mierka to bude musieť zázračne ísť na pylónoch - čo bude 100 % nádhery.
Okrem toho, že Starý Most považujem za zvrhlé riešenie, kde je prestupná stanica medzi ŽST Petržalka a Prístavným mostom ?
Tá trasa je čistá priamka a svojim riešením mi pripomína D1 Praha - Brno, Staromestskú v BA, či Céčko v Prahe - riešenia, ktorých následky sa prejavili pár rokov neskôr.
Momentálne sa mi nejedná ani tak o pylóny, zapustenia, ale celkové vedenie trate.
S kapacitou tramvaje je to nepochybně pravda, ale i tak se dají terminály regionální dopravy třeba v Rači nebo Dúbravce docela dobře udělat! V Záhřebu metro nemají a přesto terminály návazné autobusové dopravy mají- např. Crnomerec, Dubec, částečně Mihajlovac... Rozhodně bych byl pro ukončení regionální dopravy u konečných tramvají- z Mlynských Niv stejně většina lidí někam pokračuje a z nutného posílení tramvajové dopravy by měli něco i bratislavští!
Akože sorry, ale nemusíš hneď vyskakovať. ? To som len tak poznamenal, keďže platí #63352 tak potom to do tej ekologizácie až tak nezapadá. Ale o nič nejde, v podstate zbytočná debata toto... Je mi jasné, že ako ZV môže ísť aj diesel...
Na to isté, ako v električkách. ?
Re #63354 5510: Odpoveď na prvú otázku: spýtaj sa tých, čo tak robia. ?
Re #63353 Andy: Nie, ale isté znečistenie by to bolo. Aj keď možno len malé.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo