Veď práve o tom to je. Hrnuli sme sa do EÚ a teraz nie sme schopní vyčerpať ani toľko, koľko tam dáme, čím vlastne strkáme svoje peniaze do takých rití, ako je napríklad najvýchodnejší výbežok EÚ...
Takže ja osobne podporujem všetko, na čo je šanca peniaze od EÚ vyraziť.
DPMP prevádzkuje 44 trolejbusov a 59 autobusov. Ich počet je primeraný objemu výkonov, ktoré tento podnik zabezpečuje.
A tie výkony sú v prepočte pomerne slušné, dá sa povedať, že obyvateľ Prešova sa teší podobným štandardom dopravy ako mnohé iné väčšie mestá. Spomeňme len napríklad základnú os oboch najväčších sídlisk, kde kĺbové trolejbusy premávajú v špičke každých 5 a mimo špičky každých 6 minút.
To je tak ked v DPB predajniach predavaju aj taketo slepice.....ja som zasa chcel minule zavolat na staznosti, kde sa nahlasaju poskodene CP, bolo asi pol stvrtej popoludni a nikto to tam nedvihal...bud sa zasa dakto flakal alebo ja neviem....DOB ma v tomto riadny bordel
no a to nie je zle, je? BA bude mat podla mna aj tak lepsiu MHD casom. Musia sa ovela zlepsit pretoze ako hlavne mesto v ktorom budu aj MS v hokeji nemoze mat taku ubohu dopravu.
Ale ved jasne, ze trepem bludy, ale vy ste im nepochopili.
Hovorim, ze kuknite tie autobusy (aspon na tej stranke).
Lepsie ako v BA, ale to ze ich je 10 dokopy som uz nespominal.
Stretla som sa s velkou neochotou predavaciek v predajni na (dna 15.6.2006 cca o 6,30) AS Mlynske Nivy.....diskutovali o vsetkom moznom, len n zakaznika si nechceli vsimnut a nechceli ma obsluzit ani na moje opakovane poziadanie (zevraj mali robotu). Nakoniec som odisla bez kupenej elektricenky. Zaujimavy je fakt, ze v trolejbuse cislo 206 boli ako skoro vzdy revizori. Chcela by som vediet ako by som im tak asi mohla vysvetlit fakt ze nemam elektricenku, lebo predavacky si neplnia ich ulohu??????
presne si to popisal, slovensko ma uz teraz problem cerpat EU fondy a to uz vymyslaju kde co, aj ked je fakt, ze kopu projektov je hrozne slabych a jedine co za nieco stoja su dopravne. cize nejde ani tak o megaprojekty, ako o to ze stavebne projekty su spravocane na velmi dobre urovni a navyse su v ramci 30tich prioritnych EU projektov ... cize ich schvalenie je vzdy temer iste ...
problem s EU fondami je ten, ze my musime prachy do EU budgetu odviest, ale nemusime ich dostat spat.
v roku 2004 slovensko dalo do EU rozpoctu viac ako dostalo. za rok 2005 to vyslo len tak tak. vsak aj usek dialnice viedenska - einsteinova - pristavny most bol este financovany z predvstupovych fondov a to este stale nie je dokonceny (v decembri bol len predcasne dany do uzivania). alebo skor 20km usek rychlostnej komunikacie zarnovica - ziar nad hronom je stopnuty a nevie sa ci sa stihnu vycerpat fondy ...
a to budeme mat v obdobi 2007-2013 niekolkonasobne viac penazi z eurofondov.
vsak pre porovnanie, tento rok je rozostavanych asi 100km dialnic, rychlostnych komunikacii a prislusnych privadzacov. odovzdat sa ma nieco okolo 40-50 km. zatial najviac v historii. na to sa ani meciar nechyta, po ktorom zostalo v roku 1998 70 km "dialnic" v polovicnom profile ...
filialka jeden z dvoch projektov, na ktore je EU ochotna dat prachy do bratislavy (este je mozne dostat fondy na zvysenie gabaritu pri starom moste).
a hlavne filialka moze aj realne (za istych okolnosti) zlepsit dopravnu obsluznost bratislavy a okolia. no je fakt, ze by to chcelo aj asi 20 novych primetskych jednotiek a zdvojkolajenie/elektrifikovanie useku BA NM - DS - KN ..
No vidíš, a ja ho jednoznačne podporujem z prostého dôvodu - na to, aby si získal peniaze z EÚ, MUSÍŠ mať dostatočne megalomanský projekt. A ak si tie peniaze nezoberie Slovensko na tento megalomanský projekt, nedostane ich Slovensko na niečo rozumného, ale zoberie si ich niekto úplne iný na iný megalomanský projekt. A tie peniaze nevznikajú niekde vo vzduchoprázdne, ale idú aj zo Slovenska.
Máš pravdu, veď ja som s ním už na túto tému raz diskutoval. Ale človeku to občas nedá nezamiešať sa do vecnej diskusie, aspoň diskutér vidí, že je oponentov viac a nie iba jeden (ktorý by mohol byť jednostranne zaujatý).
"pokial sa nemylim, na mnohe sa vztahuje tzv. 10 ročné obdobie, kedy od patentu máš 1é rokov na to aby si zarobil"
Mýliš si autorské právo s patentovým. Autorské práva pri spoločnom diele (čo sú napr. mapy) trvajú 70 rokov po zverejnení. A inak, mapa Bratislavy z roku 1996 je dnes na dve veci (buď vhodná do zbierky, alebo na ... ba vlastne na tú druhú vec už nie, lebo lesklý papier sa na tento účel nehodí:-) ).
Nič proti, ale keby som sa niekedy súdil so štátom, neželal by som si nič iné, než aby protistranu zastupoval istý E.V. Zatiaľ som totiž nepočul o významnom procese, v ktorom by zastupoval štát a vyhral.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023