Ešte dávno asi v roku 1998 som čítal o autobuse Novoplane vtedy sa ešte podroboval homologizácii a písali tam ,že je navrhnutý pre dopravné podniky zo zastaralím parkom ako dnes je DPB a ,že aj pre tie Dp ktoré nemajú veľa peňazí na nákup nových autobusov. Vtedy stál autobus 1 500 000 Sk Keď pripočítam hore dole pár rokov teraz môže stáť tak 2 000 000Sk plus to prerobenie na plyn takých 700 000Sk Tak to máme za autobus len 2 700 000 Sk Ale tieto Novoplany niesú nízkopodlažné ale len znížené. Keby tak DPB vyvyjal s Novoplanom autobus ktorý by bol nizkopodlažný a plynový ako to robil s automobilkou SOR ( ale vtedy bol len nízkopodlažný nie plynový ) a v takej cene ako má Novoplan tak by mohol obnoviť ten starý park autobusov. Keď to tak počítam pri tej cene zhruba za novo vyvynutý plynový nizkopodlažák Novoplan by 22 kusov stálo len 59 400 000Sk Stále by to bolo menej než Solarisy ale o to my tu nejde len to som chcel ,že by DPB mohol mať miesto Karos nové spoločne vyvynuté nízkopodlažné Novoplany.
Prototyp vyvynutí so Sorom a s DPB: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=sor_bn12&no=0&id=27302aeef2f9f21f21
Starý Novoplan zhruba 2 000 000Sk (nenízkopodlažný) :http://www.sao.sk/c-12.html ?
Prototyp vyvynutí so Sorom a s DPB: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=sor_bn12&no=0&id=27302aeef2f9f21f21
Starý Novoplan zhruba 2 000 000Sk (nenízkopodlažný) :http://www.sao.sk/c-12.html ?
hoppusmark
Matej Balog: Chceš sa voziť tými šrotmi, ktoré chodia na L88 cez víkend? Prečo máš stále potrebu aby tam cez víkend chodili kraťase?
Máš s tým naozaj taký problém keby tam boli solarisy aj cez víkend? ?