Reply on: hoppusmark #61648:
No,Solarisy by mohli zostať biele,bolo by to vždy lepšie,než tá zelenožltá katastrofa.Ale,ja vychádzam z toho,že DPB by mal mať svoje vlastné farby -ako to tu už niekoľkokrát bolo spomenuté-.A farby Bratislavy sú červená a biela....Apropos,má aj SPP takúto diskusnú stránku?Asi by aj priamo im bolo potrbné doručiť niektoré príspevky o kvalite ich anti-reklamy.A čo sa týka nasadzovania Solarisov,tiež mi ako najvhodnejšia príde 88.Hneď potom 74 a aspoň v špičke aj 20.Ja len dúfam,že čoskoro sa dočkáme aj kĺbovej verzie.A hoci mnohí tu boli proti,tak si myslím,že ak by to aj neboli Solarisy,určite by aj 18 metrové Citelisy boli lepšie než nič.Navyše Citelisy sa narozdiel od Solarisov v 18 metrovej CNG verzii vyrábajú.
Matej Balog
Sedlo: To by zvládli možno aj krátke vozidlá.
V poobedňajšej špičke sledujem pravidelne iba trať Nový Most - Bulíkova, no naplnenosť 15m vozidla by dosiahla prinajhoršom tesný nadpriemer po Kremnickú (od Nového Mosta). Potom je to už pomerne prázdne, výnimky sú veľmi zriedkavé. Dnes som však išiel aj opačným smerom a bolo to ešte prázdnejšie.
Aby som to teda zhrnul, na L88 by Solarisy kapacitne podľa môjho názoru úplne postačovali. Keby sa rozhodovalo o víkende, tu by som však bol na pochybých, či by boli potrebné, ale treba uznať, že krátke vozidlá bývajú podľa toho, čo som sa dopočul celkom plné (pri mne na Bulíkovej som to videl iba raz) pri konci trasy na západe Petržalky.
PS: Zmena intervalu by nebola s najväčšou pravdepodobnosťou potrebná, takže kĺbové vozidlá by mohli poputovať na iné miesta. Neviem však, či nebude prekážať, že plnička je v Jurajovom dvore a 88 jazdí skôr v Petržalke, zasahuje iba do oblasti Mlynských Nív.