Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #60638:
Uz netrep, pises uz len same kraviny. Mas vodicak, si premudrety ako radio v poslednej dobe co si to nejdes vyskusat na ostro? Kurzy sa otvaraju skoro kazdy mesiac. A keby, ze vodic nabura umyselne tym, ze prida by dostal vinnu za umysel. Vsetko sa da zistit z DAT a ciernych skrinok a ziaden vodic si nebude vytvarat zbytocne problemi.
Posledny madarsky mohykan, ktory sa vyzival v nehodach uz davno nepracuje v beuse.
Reply on: Emo #60647:
napriklad priecestie na ivanskej ceste - tam sa bezne stoji ked ides smerom od letiska do ruzinova, davas prednost protiiducim vozidlam... druha vec je ze vzhladom na to ako je definovana hlavna cesta sa ti uvolni odbocovanie v podstate hned ako nabehne svetelna signalizacia bliziaceho sa vlaku, takze sa stihnes odtial vypratat...
druha podobna krizovatka je pri zvaraku, akurat ze tam si na vedlajsej a pokial nemas dost drzosti tak sa ti moze podarit na tom priecesti aj ostat...

a pokial by si hladal, nasiel by si takeho aj viacej...

Re #60653 Engerau: nie, samotne krize vodicom nepomozu, ale pokial sa na nich bude po kolizii s tratovym vozidlom automaticky pozerat ako na vinnych (co sa pokial viem na zeleznicnych priecestiach robi) tak sa to postupom casu medzi narodom vodicov roznesie a zacnu si (snad) uvedomovat ze tam nemaju co hladat ked sa tam blizi elektricka
Reply on: E499.3056 #60648:
Prosím ťa, ty sa už nikdy a nikde nevyjadruj k veciam, o ktorých nevieš nič a ani to nikdy vedieť nebudeš....
Reply on: Andy #60642:
Andy, nehnevaj sa na mňa, ale to, čo si napísal, je jeden veľký kec od začiatku až do konca. Nemáš žiadnu predstavu, aké má vodič električky problémy aj pri nehode z cudzieho zavinenia, musí okrem iného ísť vo voľnom čase spísať zápisnicu, takže ani v tomto nemáš pravdu. Okrem toho nikdy nikto nemôže vedieť, či pri aj tom najmenšom náraze nešťastnou zhodou okolností niekoho nezabije a to nikto riskovať nebude.
Reply on: Martin Fundárek #60660:
ciastocny pohlad na staru autobusovu stanicu plnu autobusov S 11:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=bratislava/1972&no=14&id=27302aeef1f7f2f0f0ef2122
Reply on: intony.sk #60664:
no v tej eline..historickej..ale je to mimo temy tak to moc nerozoberajme
Reply on: hazard #60661:
akoze si ma videl???
Reply on: Martin Fundárek #60660:
Ja len doplním, že autobus do BB stával na Americkom nám., číslo nástupišta bolo 3 alebo 4 (ale bez záruky). Autobusy nezastavovali pozdĺžne ale šikmo a po nabratí cestujúcich museli vycúvať. Nejaké nástupištia (zrejme pre prímestské linky) boli aj na Moskovskej ulici.
Reply on: hazard #60661:
Taketo jazdy sa konaju. Len by to mohlo byt dlhsie obdobie a mozno aj castejsie. Ale je moznost si ich objednat pre skupiny. Info tuna: http://www.bkis.info/index.php?lan=sk&content=prehliadky&sekcia=jazdahistorickou
Aj ja som sa dnes viezol historickymi elinami..dokonca som tam videl aj intonyho..
Myslim ze by nebolo zle keby taketo eliny jazdili napriklad pocas leta cez vikendy..Bolo tam aj zopar turistov a tym sa tato jazda pacila..Skoda ze hned na kooperative nastupilo zopar asocialov..
Inak tie elektricky su vo vybornom stave..takze mesto by ich kludne mohlo vyuzivat ako atrakciu napr cez tie letne vikendy..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: KLF #60605:
Ešte sa tak volala tuším reštaurácia v onom bloku. A malé upresnenie: AS bola na Americkom a Sovietskom nám. (na Americkom nástupištia 1-6, miestenková kancelária, informácie, na Sovietskom nástupištia 7-10 a výstupište - či aj nejaké kanclíky, to už neviem).
Reply on: Vladimír #60413:
Od toho som neni plateny a ziadne navrhy z vonku niesu pre nikoho zaujimave... s tym prestupom by sa to dalo vyriesit ze ak by clovek chcel z druhej strany listku by orazil druhy cas pri vystupe a keby nastupil do druheho spoju oznacil by ho znovu ale na opacnej strane (nieco ako kontrolny listok pre vodicov) ale v praxi neverim ze by to niekto pouzival aspon urcite nie cez spicku ale mimo spicky preco nie... ?
Reply on: Ike #60643:
ja by som prijal flase na streche a vobec kdekolvek len nech sa to nedeje. a este by som prijal zastavenie plynofikacie vsetkych vrakov co tu mame...

Re #60647 Emo: prave preto by sa mala obratit doterajsia logika stavania novych urovnovych priecesti naopak. naco je nam botanicka chatam sofer pko? komu by koleso odpadlo keby sa dalo tocit iba pod lafranconi, novym mostom a molecovej ??? autickari musia mat vsetko a my normalni nic.
Reply on: LUK #60655:
Co sa ty mas do toho? 😛
Reply on: M5O #60650:
ja som dneska bol, ako sme sli na stanicu bola riadne plna ?
Reply on: E499.3056 #60654:
nerob si nádeje, že ho dostaneš hneď na 18. narodeniny... 😛
Reply on: LUK #60652:
Mno, 6 rokov neni daleko ?
Reply on: E499.3056 #60648:
ty môžeš púšťať akorát tak vláčiky doma na koľajisku... k vodičáku máš ešte hóóóódne ďaleko 😛
Reply on: M5O #60650:
Ja som dnes isiel aj T2 aj tym voznom 38. Take to bolo plne az hroza
Dnes som isiel historickou T2 na linke 13. Pekne zachovana krasavica, dokonca v lepsom stave ako niektore dnesne T3. Bolo vidno ze je den otvorenych dveri lebo ked stala na obratisku, pustali dnu ludi, aby sa v nej mohli vyfotit.

Anketa: kto sa bol este zviest historickou elinou??? ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement