Ja len doplním, že autobus do BB stával na Americkom nám., číslo nástupišta bolo 3 alebo 4 (ale bez záruky). Autobusy nezastavovali pozdĺžne ale šikmo a po nabratí cestujúcich museli vycúvať. Nejaké nástupištia (zrejme pre prímestské linky) boli aj na Moskovskej ulici.
Aj ja som sa dnes viezol historickymi elinami..dokonca som tam videl aj intonyho..
Myslim ze by nebolo zle keby taketo eliny jazdili napriklad pocas leta cez vikendy..Bolo tam aj zopar turistov a tym sa tato jazda pacila..Skoda ze hned na kooperative nastupilo zopar asocialov..
Inak tie elektricky su vo vybornom stave..takze mesto by ich kludne mohlo vyuzivat ako atrakciu napr cez tie letne vikendy..
Ešte sa tak volala tuším reštaurácia v onom bloku. A malé upresnenie: AS bola na Americkom a Sovietskom nám. (na Americkom nástupištia 1-6, miestenková kancelária, informácie, na Sovietskom nástupištia 7-10 a výstupište - či aj nejaké kanclíky, to už neviem).
Od toho som neni plateny a ziadne navrhy z vonku niesu pre nikoho zaujimave... s tym prestupom by sa to dalo vyriesit ze ak by clovek chcel z druhej strany listku by orazil druhy cas pri vystupe a keby nastupil do druheho spoju oznacil by ho znovu ale na opacnej strane (nieco ako kontrolny listok pre vodicov) ale v praxi neverim ze by to niekto pouzival aspon urcite nie cez spicku ale mimo spicky preco nie... ?
ja by som prijal flase na streche a vobec kdekolvek len nech sa to nedeje. a este by som prijal zastavenie plynofikacie vsetkych vrakov co tu mame...
Re #60647 Emo: prave preto by sa mala obratit doterajsia logika stavania novych urovnovych priecesti naopak. naco je nam botanicka chatam sofer pko? komu by koleso odpadlo keby sa dalo tocit iba pod lafranconi, novym mostom a molecovej ??? autickari musia mat vsetko a my normalni nic.
Dnes som isiel historickou T2 na linke 13. Pekne zachovana krasavica, dokonca v lepsom stave ako niektore dnesne T3. Bolo vidno ze je den otvorenych dveri lebo ked stala na obratisku, pustali dnu ludi, aby sa v nej mohli vyfotit.
Anketa: kto sa bol este zviest historickou elinou???
hovorim o pripade, ked vchadzas na prejazd, a elektricka nie je siroko daleko... ale auta oproti ta obmedzuju a tak na prejazde uviaznes (vid emov #60647)... v tomto pripade by vodic eliny mohol mat ohladuplnost...
Takze ja si nevsimnem prichadzajucu elektricku. Stojim na prejazde. Mam napriklad BMW. Cakam, ze elektricka ubrzdi. Nemam sa kam pohnut... teraz neobmedzujes elektricku? Ze stojis na prejazde a nemas sa kam pohnut? Elektricka by mala ist plynulo, brzdit plynulo... takze ked su blbi vodici aut, musi sa zvonit. Prekazka na trati. A teraz vsetkym. Elektricku pustam, radsej sa poobzeram aj 4x na tu istu stranu, nestane sa ze si nevsimnem elektricku. Urcite, niekedy ani nepozerate, ze elektricka ide, sak ona zabrzdi... mozete to ist niekto vyskusat, na priecestie na Ivanskej... postavim sa, ide laminatka do Petrzalky a nemam sa kam uhnut... cakam, ze ubrzdit vlak alebo dam signal niekomu dozadu, aby sa uhol? ?
Áno, podľa predpisov nemáš čo robiť na električkovom koľajisku, lenže realita je taká, že v protismere ide tak veľa áut, že sa medzi nimi jednoducho nenájde tak veľká medzera, aby si stihol prejsť aj cez koľaje aj cez protismerné pruhy. A s vlakom to neporovnávaj, pretože cez železničné priecestie nikdy neprechádzaš tak, že by si pritom musel dávať prednosť aj protiidúcim vozidlám, lebo železničná trať nikdy nejde prostriedkom ulice súbežne s autami.