Reply on: AAA #60538:
To že sa následný interval predĺžil nemôžeš priposovať chybe systému. Navyše nie všade tomu tak bolo. Negatívne zmeny by boli tak či tak, však vozový park sa neobnovuje, niet s čím jazdiť. Samozrejme že sa sa celá zmena robila kvôli šetrenu, nie kvôli systematizácii ako takej. V MHD v Bratislave majú všetky zmeny spoločný menovateľ - šetrenie. Dokiaľ nebude menovateľom systematizácia - t.j. budeme robiť zmeny práve kvôli tomu aby sme tu nastolili nejaký systém a poriadok - tak to bude vždy iba horšie a horšie.
AAA
Re #60518 NN: Chorvátsky Grob si to platí.
Re #60522 pj: Čo sa týka vodičov 203 a 207 musíš napísať čas a dátum a ev. č. vozidla a ideálne by bolo keby si napísal aj poradie, no pochybujem, no ja tadiaľ tiež jazdím často a tí vodiči jazida v pohode. A kĺbových t-busov je nedostatok takže s tou 208 pochybujem.
Re #60534 fobust: Systém vtedy síce lepší nebol, no následné intervaly boli všade, alebo skoro všade lepšie ako po roku 2000. Totiž prechod na prestupnú tarifu, sa okrem iného využil k tichému rušeniu liniek a predlžovaniu následných intervalov.
Re #60535 Ike: A ktoré? Bo mňa okrem 38 nenapadá žiadna, no možno by sa mohli na niektroých predĺžiť intervali (77, a pod.)