No, ak veríš takýmto stupídnym nekvalifikovaným novinárskym kecom, tak je mi tá ľúto, ale je to tvoja voľba. Ale ak si praješ mať mesačný cestovný lístok na 70 jázd bez prestupu, láskavo sa presťahuj do Žiliny a neprivolávaj to sem.
O mne je teda všeobecne známe, že nie som žiadny zástanca Citelisov ale to, čo si tu popísal, je jedna úžasná zmes typických šotoušských drístov, s prepáčením. Solarisy NIE SÚ lacnejšie, výkon motora je záležitosťou objednávky, čo sa týka kapacity, tak už hádam tisíci krát zopakujem: FYZIKA NEPUSTÍ!
Caute ja by som bol najradsej keby ze spravia nejaky priamy spoj z dolnych honov cez prievoz potom cez mesto, cez kramare ku Vojenskej nemocnici.To by bolo fakt super ludia by nemuseli prestupovat. Majte sa .Boris .
Ten svoj dlh mozes zaplatit aj teraz. Nemusis cakat na upomienku, pretoze veritel nie je povinny vyzyvat Ta na zaplatenie dlhu niekolkokrat. To sa stalo znamej, ktorej po obdrzani pokuty uz ziadna upomienka neprisla, ale priamo jej prisiel platobny rozkaz zo sudu. Ja Ti teda odporucam zaplatit to hned teraz, skor nez to podaju na sud. Ak to medzitym podaju na sud a proti platobnemu rozkazu nepodas odpor, nadobudne ten pravoplatnost a budes musiet okrem istiny (1414 Sk) zaplatit aj trovy konania, ktore tvori sudny poplatok (v tomto pripade 500 Sk), a naklady na pravne zastupenie zalobcu, ktore pozostavaju v takom pripade z dvoch ukonov: 1. z prevzatia sporu adv.kanc. (v tomto pripade 500 Sk), a 2. z podania navrhu na sud (tiez 500 Sk), a k tomu k tymto dvom ukonom este dvakrat pausalny poplatok 164 Sk. Spolu teda, ak si to zratas, budes musiet zaplatit okrem 1414 Sk, aj 1828 Sk. Nezaplatenie tej pokuty Ta teda vyjde na 3242 Sk. Ak to ani vtedy nezaplatis, narastie tato suma aj o exekucne trovy, ale o tom potom. Odporucam Ti to zaplatit, pokial si ten listok naozaj nemal, pripadne tam nie je ina okolnost, napr. ze nebola farba v oznacovaci a len preto si nemal oznaceny listok a pod. To by bola ina situacia.
Po lehote 30 dní odstupuje dopravný podnik pohľadávku na vymáhanie advokátskej kancelárii, ktorá cestujúcim posiela upomienku pred žalobou. (cize este je zrejme sanca zaplatit povodnu ciastku)
Po vydanom platobnom rozkaze je vymáhaná čiastka zvýšená o poštovné a súdne trovy vo výške približne 3600 Sk. Ak dlžník neuhradí platobný rozkaz, prichádza k slovu exekútor a dlžná čiastka sa opäť predraží o 2500 až 4 000 Sk. Celkovo tak čierna jazda môže cestujúceho stáť až 10 000 Sk.
1. tak potom z PB v tvojom ponímaní štatistická odchylka počtu cestujúcich cestuje na Žabí majer.
2. Prečo? Lebo na ZB skoro nikto nechodí, no nastúpilo by ich tam pravdepodobne najviac aj po zlúčení s 67.
3. To či ušetríš bus by bolo treba prepočítať.
5. S tým súhlas, hlavne cez víkend.
A ty prečo považuješ to zlúčenie za tak významné? Preto, že sa možno ušetrí 1 bus a zruší 1 linka?
1. a kolko cestuje na Zabi Majer? Minimum....
2. Zabi Majer je uzol mozno v ponimani DPB, pretoze tu ma vozonu... kolko ludi ti vystupi/nastupi z/do eliny na ZB? vela ich nie je
3. tam jeden bus, tu dva busy, tam dalsie dva busy a mame schopnost urobit zhustit interval na nejakej linke
4. to berem, na ZB myslim nic take neni
5. keby sa s 57 nespekulovalo, chodila by na Stavivu cez Zabi majer v kazdom pripade (ako zachadzka).
Ale cely ZB je velmi sporny.... pri intervale 1 h tu nenastupi do busu viac ludi ako zratas na prstoch
Emo: Zrusit v kazdom pripade nie, ale ak by sa rozmyslalo, mohlo sa nakupit zopar dalsich minibusov a tie mohli premavat do tychto oblasti...
Ale co sa tyka ZB, tam je tolko cestujucich, ze ked zoberes auto, das za okno cedulu 57, tak by to akurat stacilo
untrop
Re #60554 Ike: tiez by som na ZB privital skorej nejaky mikrobus.