Ten svoj dlh mozes zaplatit aj teraz. Nemusis cakat na upomienku, pretoze veritel nie je povinny vyzyvat Ta na zaplatenie dlhu niekolkokrat. To sa stalo znamej, ktorej po obdrzani pokuty uz ziadna upomienka neprisla, ale priamo jej prisiel platobny rozkaz zo sudu. Ja Ti teda odporucam zaplatit to hned teraz, skor nez to podaju na sud. Ak to medzitym podaju na sud a proti platobnemu rozkazu nepodas odpor, nadobudne ten pravoplatnost a budes musiet okrem istiny (1414 Sk) zaplatit aj trovy konania, ktore tvori sudny poplatok (v tomto pripade 500 Sk), a naklady na pravne zastupenie zalobcu, ktore pozostavaju v takom pripade z dvoch ukonov: 1. z prevzatia sporu adv.kanc. (v tomto pripade 500 Sk), a 2. z podania navrhu na sud (tiez 500 Sk), a k tomu k tymto dvom ukonom este dvakrat pausalny poplatok 164 Sk. Spolu teda, ak si to zratas, budes musiet zaplatit okrem 1414 Sk, aj 1828 Sk. Nezaplatenie tej pokuty Ta teda vyjde na 3242 Sk. Ak to ani vtedy nezaplatis, narastie tato suma aj o exekucne trovy, ale o tom potom. Odporucam Ti to zaplatit, pokial si ten listok naozaj nemal, pripadne tam nie je ina okolnost, napr. ze nebola farba v oznacovaci a len preto si nemal oznaceny listok a pod. To by bola ina situacia.
Po lehote 30 dní odstupuje dopravný podnik pohľadávku na vymáhanie advokátskej kancelárii, ktorá cestujúcim posiela upomienku pred žalobou. (cize este je zrejme sanca zaplatit povodnu ciastku)
Po vydanom platobnom rozkaze je vymáhaná čiastka zvýšená o poštovné a súdne trovy vo výške približne 3600 Sk. Ak dlžník neuhradí platobný rozkaz, prichádza k slovu exekútor a dlžná čiastka sa opäť predraží o 2500 až 4 000 Sk. Celkovo tak čierna jazda môže cestujúceho stáť až 10 000 Sk.
1. tak potom z PB v tvojom ponímaní štatistická odchylka počtu cestujúcich cestuje na Žabí majer.
2. Prečo? Lebo na ZB skoro nikto nechodí, no nastúpilo by ich tam pravdepodobne najviac aj po zlúčení s 67.
3. To či ušetríš bus by bolo treba prepočítať.
5. S tým súhlas, hlavne cez víkend.
A ty prečo považuješ to zlúčenie za tak významné? Preto, že sa možno ušetrí 1 bus a zruší 1 linka?
1. a kolko cestuje na Zabi Majer? Minimum....
2. Zabi Majer je uzol mozno v ponimani DPB, pretoze tu ma vozonu... kolko ludi ti vystupi/nastupi z/do eliny na ZB? vela ich nie je
3. tam jeden bus, tu dva busy, tam dalsie dva busy a mame schopnost urobit zhustit interval na nejakej linke
4. to berem, na ZB myslim nic take neni
5. keby sa s 57 nespekulovalo, chodila by na Stavivu cez Zabi majer v kazdom pripade (ako zachadzka).
Ale cely ZB je velmi sporny.... pri intervale 1 h tu nenastupi do busu viac ludi ako zratas na prstoch
Emo: Zrusit v kazdom pripade nie, ale ak by sa rozmyslalo, mohlo sa nakupit zopar dalsich minibusov a tie mohli premavat do tychto oblasti...
Ale co sa tyka ZB, tam je tolko cestujucich, ze ked zoberes auto, das za okno cedulu 57, tak by to akurat stacilo
"avsak aj teraz je kopec liniek, ktore su absolutne stratene a vzkm ktore prejdu by sa v klude mohlu preniest na ine linky, ktorym by sa mohol zhustit interval, popripade usetrit vzkm = usetrit $$$ a potom ich investovat do niecoho insieho - modernizacie, nateru etc"
Ale ktoré sú to linky? Mňa napadajú len linky typu 57 a 79, ktoré sú síce prázdne, ale premávajú do oblastí, kam nič iné nechodí, takže ak by si ich zrušil, ľudia čo ich používajú by sa Ti veľmi pekne poďakovali. ?
No 1. koľko ľudí denne cestuje z Podunajských Biskupíc na Žabí majer? Minimum
2. Jurajov Dvor je svojim spôsobom uzol danej lokality s prestupom na NDS, teda je prirodzenou konečnou.
3. Čo tým ušetríš? Možno 1 bus
4. Ak nie je na Vinohradníckej/Stavivách / Žabom majeri WC a iná infraštrkutkúra pre vodičov bude komplikované prestávkovanie.
5. Zdá sa mi user unfriendly mať CSP na Vinohradiníckej smer Stavivá so značkami: štvorec ide po Jurajov Dvor, kosoštvorec ide po Astronomickú, trojuholník ide na Žabí majer, guličku ide na Stavivá cez Žabí majer. Čo by zákonite vzhľadom na súčasný stav a intervaly, ak ich nechceš meniť vzniklo.
:D:D lenze teraz dojdes a cakas a cakas a navyse prestupujes teda z oboch pripadov to najhorsie...
ja nechcem linky odvsadial vsade, len chcem poukazat ako dpb nevie hospodarit s $$$ a nema logicke uvazovanie pri zavadzani liniek... a o tom sa tu nakoniec ma diskutovat, nie?
intony> s tou 42 suhlasim, je to nemotorna trasa, nejde cez ziaden uzol... v klude by som obnovil pre tuto linku obratisko Pilarikova (niekdajsie trolejbusove pre 205).. Ved podchod na zochovej s pilarikovou tam funguje stale, a kedze je to obratny minibus, tak neni problem... dalej by pokracovala ako vravis
noo, ono sa to od tunela niekedy aj robí, ale žiaľ sme na slovensku a tu polícia dáva zato pokuty...
Re #60510 AAA: no som myslel, že to vyčítaš /kedže soláče budú na I. kolóne, tak je dosť pravdepodobné, že ako ZV sa to može jednoducho stať, dokonca aj na L57 ich tým pádom možeš stretnúť... ? ?
Re #60535 Ike: kurnik, ale ja fakt Tvojím posledným príspevkom nerozumiem... ty chceš linky od všadiaľ všade... ? ? To snívaj dál... Oveľa lepšie je prísť na zastávku a hneď mi niečo príde, ako prísť na zastávku a čakať a čakať... brrr ? ?
67 by nebola podľa mňa využitá od Trnávky. Možno radšej zlúčenie 65 a 67, s tým, že by určené spoje 67 končili na Jurajovom dvore, keďže 65 má redší interval. 57 nechať. 49 nechať, aj keď je blbo sa pozerať ako to chodí pod trolejmi, ale rýchlo dostavať trať na Patrónke, potom zrušiť. 38 zrušiť. Možno 54 by sa dala zlúčiť s 54, s tým že by chodila cez ŽST Vajnory, kade premávala keď bol uzavretý Vajnorský nadjazd. 42 by mohla mať normálnejšiu trasu napr. od Zochovej cez Koziu, Mišíkovu, Havlíčkovu na Prokopa Veľkého na Valašskú na riedkymi intervalmi.
Mego