Zatahy revizorov za ucasti policie sa uskutocnili aj v decembri minuleho roku v Presove. Na ich zaklade bolo zistene, ze 40% cestujucich na nocnych spojoch cestuje nacierno (zvysnych 60% malo predplatene listky). To viedlo k rozhodnutiu, ze s nocnou dopravou treba nieco robit. Za najlepsie riesenie sa vybralo uzatvorenie dzentlmenskej dohody s cestujucimi, ze sa im zrusi extra nocna tarifa (to aby nenastal odliv cestujucich), ale zaroven budu na nocnych spojoch pravidelne revizori (aby ludia zacali za sluzby platit). Ti sa teraz objavuju na nocakoch priblizne 2-3x tyzdenne. To sa udialo 1.3.2006. Odvtedy je na nocnych spojoch minimum neplatiacich cestujucich, trzby vzrastli, je tam vacsi klud a tusim vzrastol aj pocet cestujucich.
No pred pár rokmi bol v Prahe v nočných električkách veľký záťah na čiernych pasažierov. Neviem presne na akom mieste, viem len, že tam odstavili všetky električky do políciou uzavretého prietoru (neviem či nezasahovali aj kukláči) a všetkých čo nemali lístky, brali hneď "šupákom" (antonom) so sebou. Okrem čiernych pasažierov našli kopu hľadaných osôb, drog, nezletilých pod vplyvom alkoholu a pod. Toto si viem celkom dobre predstaviť aj v BA. A osobne by mi nejaké zržanie 20 minút nevadilo.
Ked uz sa tu prebera tarifa na nocakoch, otazka pre expertov: Ak mam elektricenku na 1. pasmo a chcem cestovat nocakom z 2. pasma do prveho, musim si kupit hodinovy listok aj ked cesta v 2. pasme trva povedzme len prvych 5 minut? ?
Ale minule som stretol revízora, takého postaršieho šedivého pána nižšej postavy, mal pekne košielku a každému cestujúcemu poprial pekný deň. Sršil dobrou náladou. Chytil jednu rómku a tá mu vraví, že akurát išla ide na úrad po dávky. A on sebareflexívne jej s úsmevom vraví: "No vidíte taxík by Vás vyšiel lacnejšie." ?
Ja som napríklad za posledné dva mesiace stretol revízora takmer na každej petržalskej linke. Neviem či mám na nich šťastie ale skôr mám pocit, že konečne po dlhej dobe robia svoju prácu lepšie. A čo sa týka toho správania uznávam. Avšak ako by si sa správal na ich mieste ty, keď každý Ti nadáva, že čo po ňom vlastne chceš. Minimálne polovica z prichytených tam začne robiť scény a divadielko ?
s nocnou dopravou skutocne treba nieco spravit! Naozaj totiz obmedzuje nocny zivot Bratislavcanov! A to ze sa jedna iba o vozy urcene pre zamestnancov DPB ma vobec ako cestujuceho nezaujima..S vacsim poctom revizorov suhlasim..no jedine ak sa naucia slusne spravat k cestujucim..
V kazdom pripade by nocne spoje mali jazdit aspon kazdu hodinu a bez akejkolvek specialnej tarify
ako hovori si - ak by toto bola pravidelnost, tak by si to cestujuci uvedomili a zacali by platit... + dpb by malo vacsie prijmy + mohli by zvysit revizorom platy + bolo by viac revizorov -> a takto by to stupalo...
ved tie tri spoje su na zaplakanie.. vklude by som tam dal aj kratase, ale nech chodia castejsie...
teraz je nocna doprava synonymum vacsieho nepohodlneho taxiku ktory premava zadara...
tuším v L504 sa niečo podobné stalo... Skoro plný voz a zrazu revízori... Po razii, ďalej pokračovalo, iba na jednej ruke spočitaných cestujúcich... ? ?
ja by som kludne aj celu tu sumu nechal revizorom, pokuty by nemali sluzit ako jeden z prijmov DPB, ale na odstrasenie neplaticov
a tych revizorov by bolo treba omnoho viacej aj v dennych spojoch
Re #60425 Ike: no tak by polovica skoncila (mozno) na zachytke a druha by zdrhla, domov by sa vsak z nich nedostal priamo nik a pokial by sa im to stavalo pravidelne kazdy krat, tak by si bud zacali platit cestovne alebo by sa spoje vyprazdnili, obe moznosti su urcite lepsie ako to co je teraz...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
guri