Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
d3k0:
ale ved eliny tiez nie? - lebo v tomto stave akom su sa da z toho hotoveho systemu pouzit tak akurat jedna kolajnica - nic viac - aspon tak so to pochopil - kazdemu hovorite, ze eliny ano ale nie v sucasnej podobe, takze neviem...
Andrej - No, to podla mna nema zmysel...Metro a.s. ma svojich ludi...lepsie povedane...sa tym su prechy...asi velmi tazko by akceptovali zmenu nimi navrhnutej drahy...A preto trebalo prist s niecim, co by mohlo konkurovat, a nie len upravit...ide o to, co ti tu setci pisu, ze BA to metro nepotrebuje, vystaci si s elektrickou!
...doniest uplne novy projekt elin... Tu nejde o projekt, ale o system. Ked chces metro, to znamena uplne novy system. Elektricka tu uz system je, takze mas ovela mensie vstupne naklady. Ohladom elin tu existuje urcite novhav (know-how 🙂 ), co sa o metre neda povedat...
rob, co chces
skus si pozriet tie projekty este raz a poriadne a popremyslaj, oki? ja uz idem spat 🙂
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Nadzemna, podzemna elina - mne na variante elin vadi iba to, ze nie su od seba odelene - to je cele. A ci bude chodit 100m pod zemou, alebo 50m nad je mi jedno.


Aj ked pod zemou by to bolo z hladiska estetiky krajsie 😃

Tak preco sa neusilujete zmenit trasu(y) metra? nebolo by to lahsie, ako doniest uplne novy projekt elin?
tie nove fotky 7304 a 7303 su SUPER! 🙂
Andrej - No a prave to, metro je uz navrhnute...a ze by bolo dobre..no neviem, niektore useky mozno hej...ale tahat ho rovno pod drahov, to je kravina!
A ak by mala cesta z Petr. zo Dubr byt rychla, trat by mala ist priamo, na to je metro a niek kopirivat uz existujuce komunikacie...este k tomu elektrickove!!!
sax, kym rozmyslam, tak x novych prispevkov, musim si svihnut 🙂
Andrej: No hadam nikto nebyva priamo na trati, ale musi sa k nej nejako dostat. Urcite nejde k zastavke tak, ze najskor pojde kolmo na trat, potom rovnobezne s nou, ale pojde najkratsou cestou - preponou - tolko k tym trom minutam - prepocitaj si to.

Vies ako je vlastne navrhovane metro? Pozri si ho v mapach a schemach. Subezne s elektrickou...

K ukonceniu metra - hmm, tak by ma teda zaujimalo, ako je riesene take provizorne "obratisko". Ja mozem vychadzat len z toho, co som videl za morom, a teda, ze take obratisko je niekolkokrat sirsie ako je sirka normalnej trate. Nie je to trochu velky luxus razit velke provizorne obratiska?

BTW, vylucuje sa niekde nadzemna elektricka s podzemnou? Povedal som to snad niekde? Celkom by ma potesilo, keby bolo oboje a na vhodnych miestach poprepletane 🙂
pokial si si nevsimol tak metro je uz navrhnute a nikto ho uz menit nebude...
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Ale ked sadnes na metro v petrzalke (alebo centre) a vystupis v dubravke, tak usetris snad viac ako 5 min nie? Aspon vtedy, ak je metro dobre navrhnute.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

hee no este jedna vec. Nechapte ma zle, ale ked si myslim, ze metro by bolo lepsie, ci podezmena elna 😃, tak to neznamena, ze suhlasim s tym co je ako metro navrhnute v sucasnosti!

Dalej sa mi zda, ze tu pletiete vela veci dokopy.

Treba to riesit po castiach, resp. systematicky. Najprv sa dohodnut na systeme - ci M, alebo E a potom riesit trasy a podobne. Ved predsa tie trasy budu vyplyvat z navrhnuteho riesenia. A nie hned nieco odsudit metro za to, ze niekto idiotsky navrhol trasu, ci zastavky.
na to aby som si tu cestu zrychlil maximalne o 5 minut sa metro neoplati stavat ani keby sme mali miliardy na vyhadzovanie....
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

hee no sorry, za tak vela prispevko, ale snad na to je to tu 😃

Takze napr. v dubravke a karlovke - tam metro nemusi mat vela zastavok praveze staci malo. Napr. jedna na kutikoch, ci juvente (podla toho, ci by to bolo na nieco), potom dalsiu niekde pri DK saratov a potom dalej v dubravke hlbokej. To by myslim uplne stacilo. Metro by to preslo za par minutiek a zvysok by si dosiel pesi uz, alebo pockal na elinu.
#5970> uz to tu niekto spominal, ale asi si to nezachytil...v dubravke sa zrusi elektricka, vykope jama, zakope metro a hore sa opat postavi elektricka...to nie je rovnaka trasa?
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to d3k0: hee no 3minuty pesi - no ak by to bola vzdialenost zastavok metra, tak to nemuia ani robit - to mas cca 300m. Tak krato nestoja ani eliny medzi sebou.

Ved ked ides metrom, prahe, ci viedni, tak ides min par minutiek, takze vzdialenost je dost velka na to, aby si chodil pesi.

Aj ked je pravda, ze v okrajovych castiach prahy tusim (myslim zlteho metra - neviem pismeno 🙂 - smer zlicin), tak tam su zastavky dost husto porobene.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

to d3ko:
no tak ja ti to vysvetlim.

Je to jednoduche. Metro je na to aby som odviezol rychlo s malo zastavkami kus cesty. A elinou, ci busom, tbusom ten zvysok niekam, kam metro nechodi. Chapes? Proste preco si myslis, ze elina a metro maju rovnake trasy - praveze nie.

Akoto, ze metro nemozes docasne ukoncit niekde? Jasne, ze nie asi na kazdom metri ako ta napadne, ale urcite to ide - ved ako inde stavaju metra - napr. v Prahe? Tam kazdu chvilu dorabaju nejaku zastavku a predlzuju trat.

No a este tam tiez nadzemou jazdia pomale eliny v centre a okrajovych castiach busy. Mas zastavku metra, casto krat konecnu, a tam su busy, ci eliny, ktorymi mozes ist dalej (ale aj smerom spat do tych casti, do ktorych metro nechodi).
TBC - nie boncu ale bon-cu...;-) a, tak sa mi zda, ze nevhodne je postaveny dom, v kt. byvas 🙂

Inak, ta oprava spoju kolajnic na vazke, dneska pokracovali, urobili tam este vacsiu dieru a dstranili schod...teraz uz asi fakt budu asfaltovat 😉
boncu> ja za to nemozem ze su nevhodne postavene 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.