BID zavisi od mesta, vid rok 2001, kedy zeleznice chceli BID aj pripravili trate/zastavky a mesto na poslednu chvilku odstupilo a zeleznice vyhodili zopar desiatok milionov do luftu ..
pisomne im nebudem posielat nic ak niekto chce, nech to copy/pastne a odosle popripade opyta na dalsej prezentacii
ohladne zeleznice, je to realnejsie ako samotna petrzalska radiala a aby sa nestalo, ze bude zeleznica aj skorej ako petrzalska radiala
ano, Nove mesto apriori odmieta, mesto nie. Lenze zaradenie medzi priority neznamena automaticky zacatie stavby. Neuskodi ak svoje myslienky o druhom tuneli pre NDS posles pisomne.
Samotne zapojenie zeleznic do MHD zavisi od fungovania BID.
Re #57808 galiyosha: len ono je ine pocitat a projektovat nieco, ked sa s tou prestupnou stanicou pocita, ako to doliepat. ale vsak sme v BA, tam nejake vyhladove riesenie nehrozi
zastavka einsteinova tam je kvoli nakupnym centram auparku, ravaku a co ja viem co tam este bude
ohladne stareho mosta, a laveho breho, vsetko sa da ked sa chce. ci uz zapustenim cesty viac pod uroven, alebo postupne zapustanie elektricky a nadvihnutie cesty. len sa musi chciet
moze sa tiez zburat umelka moznosti riesenia je niekolko ..
a mas pravdu je to neporovnatelne, vo viedni rozmyslaju napriklad most pre metro U2 cez dunaj uz teraz stoji, pricom sa staval na odlahcenie / presunutie dopravy pri opravi jedneho mostu, ale uz pri jeho stavbe pred 10timi rokmi sa pocitalo s jeho vyuzitim na metro.
teda suma sumarum pri vystavbe mosta pocitali s jeho pouzitim pre metro 20 rokov dopredu! nieco co sa v BA samozrejme nemoze stat (vid elektricka/ZSR pricom sa bude jedna len o rozdiel 5 rokov). toto je to co kopu z vas ako vidim a hlavne magistrat nechape .. t.j. stavat s nejakou viziou .. a nie stale nieco dolepovat ..
a ohladne bosakovej, to je skoda reci, uz som to spomenul, mesto nikdy nebude tunel stavat. preco im niekto neukaze ze vo viedni _tazke_ metro nie je vedene pod dunajom ? a to je X krat bohatsie mesto.
pre porovnanie, teraz idu stavat vnutorny dialnicny obchvat za 300 milionov euro ( a to toto leto jeden prave odovzdaju).
Re #57817 Kami: akoze nemaju o com ? vzdy je o com rokovat, len oni to apriori odmietaju. kedze MC nove mesto to apriori odmieta, tak takym istym stylom sa k tomu stavaju aj na primacialnom ..
ad marsrutky: je pozitivne ze nahradzaju aj staru 88. Stale vsak plati ze je tn pre mna nepouzitelne. Len som zvedavy ci to vyuziju tetky co dnes na Farskeho nadavali pri prestupovani.
aquila: mesto neodmieta zeleznicny tunel, rokuje o tom. Problem je ze velmi nema o com.
Nepocul si byvaleho statneho tajomnika?
Zdá sa, že nevieš počítať ty. Ak jazdíš tak málo, nekupuj si električenku. Ale inak ti jazdenie maršrutkami doporučujem, aspoň stúpne priemerné IQ cestujúceho v MHD.
"ale klasika, "ich sa to netyka" pricom minimalne by mohli spolupracovat pri stanici petrzalka centrum"
Na to si zase kde prišiel? Aký je pod¾a Teba význam zástavky Einsteinova? Prepojenie ŽST Petržalka s Filiálkou sa bude realizovať aj tak až po výstavbe petržalskej radiály...
"ako som spominal, preco sa mesto serie do tunela, ked ho nikdy stavat. vid prikald vieden, kde su dve linky _tazkeho_ metra vedene nad dunajom po moste"
Porovnávaš neporovnate¾né. Sklonové pomery Starého mosta sú na ¾avom brehu už teraz na hrane, zaústenie rovno do tunela sa mi vidí prive¾mi nereálne.
Každopádne na tom, že úrovòové riešenie Bosákovej je úplná sprostosť, sa zhodneme. Problém je, že všetcia zodpovední "odborníci" naïalej tvrdia, že prechod mostom je provizórium (tak aspoò na 15 rokov...) a že kvôli provizóriu riešiť mimoúrovòovo Bosákovu by bolo príliš drahé...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami
Samotne zapojenie zeleznic do MHD zavisi od fungovania BID.