Vim, ze jednou se levostranny Ikarus dostal na predvadeci jizdy do Australie. Ale protinozcum se asi moc nelibil, protoze ho nezacali nakupovat. Neumim to uz najit na netu, ale pamatuju si fotku levostranneho klouboveho Ikarusu, jasne cervene barvy, dve nadsene skolni deti v popredi, skolni poust v pozadi a na bocnici bily napis "New articulated bus from Hungary - test ride". Cca prelom 70/80. let.
Ja som nevidel ziadnu marsrutku, a to som sa doost dlho pohyboval po Staromestskej a Rajska - Dostojak - Safko ? Až potom som počul v správach, že chodia iba 6:30 - 10:30 a 14:00 - 18:00. a ja som sondoval 11:00 - 13:30.
Ja neviem, nie som vodič, ale ako vlčák mi hyperexkluzívne pripadajú aj K2S (22ks), cool design je aj tetris vr. "tetristotri". A už aj na T3P som počul reakcie: keď defult chalan, možno v našom veku vystúpil z tramvaje T3P(7787 myslím) a už odchádzala, hovorí babe, čo šla s nim: "To je obyčajná stará električka!" Ona naňho tak divne pozerá: "a čo má byť?". A on: no vnútri vyzerala tak moderne ?
"dopadne to tak ze kupia zopar novych suprav a budu tam behat aj stare crepy :)" .. Tak napr. taka T6 3. série - to je fakt ohromný "črep" ? Povedzme ... 7949+50. Bm, KLF, Beus čo vy na to? ?
ked tak spatne pozeram... v BA sa spravilo vela chyb... mnozstvo kolajovych trati a stanic ( Nivy, Krizna) mohli dnes sluzit ako sucast nosneho systemu... no niee... my sme ich rozobrali...
s trolejbusom sa pocita, na apolle su uz stlpy verejneho osvetlenia a infrastruktura na to predpripdavene (jedna z mala dobrych veci)
ad elektricky, sluby sluby sluby .. dopadne to tak ze kupia zopar novych suprav a budu tam behat aj stare crepy
co ocenujem, ze na tom slajde spominali petrzalsku radialu a netraposia s nosnym systemom
nepriamo povedali, ze na 99% sa bude stavat povrchovy variant. ked ozaj dorvu bosakovu, tak to mozu zabalit uplne.
ako som spominal, preco sa mesto serie do tunela, ked ho nikdy stavat. vid prikald vieden, kde su dve linky _tazkeho_ metra vedene nad dunajom po moste a aj nove predlzenie U2 co budu stavat po roku 2010 bude viest po moste.
radsej nech urobia _definitivne plany na variantu cez stary most.
tiez ma prekvapilo, ze spomenuli filialku. ale klasika, "ich sa to netyka" pricom minimalne by mohli spolupracovat pri stanici petrzalka centrum a chciet po zeleznici zastavku nivy.
ale spolupraca ? to by clovek chcel po BA magistrate moc
Re Stare supravy v Petrzalke: Urobil som si audio nahravku toho stretnutia. Nemam poriadne zachytenu otazku, lebo pani nehovorila v tom momente na mikrofon. Ale citujem Durkovskeho: "...asi je tu male nedorozumenie. Kolega co spominal tie linky, jedna sa o linky. To neznamena ze sem chceme pustit tie iste elektricky..." To som pochopil tak ze by mi pod oknom mali jazdit len nove supravy. Ci budu stacit supravy v plane je ina otazka. Mozno Durkovsky moc nevedel.
Re #57790: Ako som to pochopil o trolejbuse do ovsista sa uvazuje, ale bolo to prezentovane ako drobna hra tymu okolo p. Ing Mikusa. Ale rata sa s tym. (Este som to nenasiel, tak neviem citovat.)
Odkedy mame 39 15Tr? To uz si pocital aj tie z BB? ? : 6601 - 6638 bez 6616 - 37 vozov.
14Tr transparentné: Trnávka: 6232, 6282, 6284, 6285, 6286, 6289, 6290, 6291 (bude údajne TrM, momentálne sa robí), 6293 - 6297, 6299, 6301, 6310, 6312 - 6314.
Hrobustovo: všetky premávajúce - t. j. 6207 (mimochodom včera na 207 (to je skôr do dispečera)), 6249 - 6253, 6256 - 6272 (6265 údajne odstavený, čaká na prestavbu na TrM), 6304 - 6308.
Ak dobre počítam 45 vozov.
Transparentné vrakosy B732+741 (+ Re: #57771 TeBeCe):
1320 - 1322, 2320 - 2323 - 7
1213, 1301, 1306, 1307 - 4
4200, 4202, 4204, 4207, 4209, 4210, 4214 - 4218 - 11
1101, 1128, 1134 - 3
2109, 2119, 2137 - 3
3020, 3185(momentálne údajne v ohrade - odstavený), 3187, 3189 - 4.
4089, 4098 - 2
spolu 34.
Re #57776 TeBeCe: "Aby priestory kaviarne ladili s dopravným prostredím, sú vytvorené z dvoch generálkovaných Ikarusov Z 80" ? - to nie sú náhpodou ikarusy 280?
Papyr