Reply on: aquila #57793:
"ale klasika, "ich sa to netyka" pricom minimalne by mohli spolupracovat pri stanici petrzalka centrum"Na to si zase kde prišiel? Aký je pod¾a Teba význam zástavky Einsteinova? Prepojenie ŽST Petržalka s Filiálkou sa bude realizovať aj tak až po výstavbe petržalskej radiály...
"ako som spominal, preco sa mesto serie do tunela, ked ho nikdy stavat. vid prikald vieden, kde su dve linky _tazkeho_ metra vedene nad dunajom po moste"
Porovnávaš neporovnate¾né. Sklonové pomery Starého mosta sú na ¾avom brehu už teraz na hrane, zaústenie rovno do tunela sa mi vidí prive¾mi nereálne.
Každopádne na tom, že úrovòové riešenie Bosákovej je úplná sprostosť, sa zhodneme. Problém je, že všetcia zodpovední "odborníci" naïalej tvrdia, že prechod mostom je provizórium (tak aspoò na 15 rokov...) a že kvôli provizóriu riešiť mimoúrovòovo Bosákovu by bolo príliš drahé...
Mike
14Tr transparentné: Trnávka: 6232, 6282, 6284, 6285, 6286, 6289, 6290, 6291 (bude údajne TrM, momentálne sa robí), 6293 - 6297, 6299, 6301, 6310, 6312 - 6314.
Hrobustovo: všetky premávajúce - t. j. 6207 (mimochodom včera na 207 (to je skôr do dispečera)), 6249 - 6253, 6256 - 6272 (6265 údajne odstavený, čaká na prestavbu na TrM), 6304 - 6308.
Ak dobre počítam 45 vozov.
Transparentné vrakosy B732+741 (+ Re: #57771 TeBeCe):
1320 - 1322, 2320 - 2323 - 7
1213, 1301, 1306, 1307 - 4
4200, 4202, 4204, 4207, 4209, 4210, 4214 - 4218 - 11
1101, 1128, 1134 - 3
2109, 2119, 2137 - 3
3020, 3185(momentálne údajne v ohrade - odstavený), 3187, 3189 - 4.
4089, 4098 - 2
spolu 34.
Re #57776 TeBeCe: "Aby priestory kaviarne ladili s dopravným prostredím, sú vytvorené z dvoch generálkovaných Ikarusov Z 80" ? - to nie sú náhpodou ikarusy 280?