Reply on: aquila #57793:
"ale klasika, "ich sa to netyka" pricom minimalne by mohli spolupracovat pri stanici petrzalka centrum"Na to si zase kde prišiel? Aký je pod¾a Teba význam zástavky Einsteinova? Prepojenie ŽST Petržalka s Filiálkou sa bude realizovať aj tak až po výstavbe petržalskej radiály...
"ako som spominal, preco sa mesto serie do tunela, ked ho nikdy stavat. vid prikald vieden, kde su dve linky _tazkeho_ metra vedene nad dunajom po moste"
Porovnávaš neporovnate¾né. Sklonové pomery Starého mosta sú na ¾avom brehu už teraz na hrane, zaústenie rovno do tunela sa mi vidí prive¾mi nereálne.
Každopádne na tom, že úrovòové riešenie Bosákovej je úplná sprostosť, sa zhodneme. Problém je, že všetcia zodpovední "odborníci" naïalej tvrdia, že prechod mostom je provizórium (tak aspoò na 15 rokov...) a že kvôli provizóriu riešiť mimoúrovòovo Bosákovu by bolo príliš drahé...
aquila
ad elektricky, sluby sluby sluby .. dopadne to tak ze kupia zopar novych suprav a budu tam behat aj stare crepy
co ocenujem, ze na tom slajde spominali petrzalsku radialu a netraposia s nosnym systemom
nepriamo povedali, ze na 99% sa bude stavat povrchovy variant. ked ozaj dorvu bosakovu, tak to mozu zabalit uplne.
ako som spominal, preco sa mesto serie do tunela, ked ho nikdy stavat. vid prikald vieden, kde su dve linky _tazkeho_ metra vedene nad dunajom po moste a aj nove predlzenie U2 co budu stavat po roku 2010 bude viest po moste.
radsej nech urobia _definitivne plany na variantu cez stary most.
tiez ma prekvapilo, ze spomenuli filialku. ale klasika, "ich sa to netyka" pricom minimalne by mohli spolupracovat pri stanici petrzalka centrum a chciet po zeleznici zastavku nivy.
ale spolupraca ? to by clovek chcel po BA magistrate moc