zdravim
neviete ci su na elektricenke osobne udaje o ludoch?
lebo dnes ma chytil revizor .... prvy krat v zivote ... 10 rokov mam elektricenku a som si kupil naposledy na prve pasmo lebo do druheho som nechodil a dnes som bol v druhom a mal som
to stastie ze ma chytil ..najprv som mu dal elek a som bol prekvapeny ked mi povedal ze nie je platna ? ...
potom si pytal odo mna obciansky, alebo nejake doklady ...
nic som nemal tak si pytal ulicu a rodne cislo ... tak som mu povedal zle udaje ..
chcel by som vediet ci my viete povedat ze ci ma tie udaje v tom stroji?
?
neviete ci su na elektricenke osobne udaje o ludoch?
lebo dnes ma chytil revizor .... prvy krat v zivote ... 10 rokov mam elektricenku a som si kupil naposledy na prve pasmo lebo do druheho som nechodil a dnes som bol v druhom a mal som
to stastie ze ma chytil ..najprv som mu dal elek a som bol prekvapeny ked mi povedal ze nie je platna ? ...
potom si pytal odo mna obciansky, alebo nejake doklady ...
nic som nemal tak si pytal ulicu a rodne cislo ... tak som mu povedal zle udaje ..
chcel by som vediet ci my viete povedat ze ci ma tie udaje v tom stroji?
?
tr3mp
"kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym" - Veď práve, že "kedysi". Dnes ten koridor vedie inokade, takže mesto z hľadiska ochrany koridoru NS koná správne (POZOR: tým nechcem povedať, že koná správne vo všetkom - zdôrazňujem to, keďže je tu tendencia chápať veci inak, ako boli povedané ) Osobne si veľmi dobre pamätám časy koncom 80-tych rokov, keď sa (vzhľadom na obrovské problémy s realizáciou definitívneho tunelového riešenia popod Dunaj) navrhovalo dočasné riešenie v koridore bývalej železničnej trate s ukončením na Mlynských nivách, kde malo byť aj depo (blízko križovatky Karadžičovej a Bazovej). To depo tam malo byť preto, lebo petržalská strana rýchlodráhy bola skrátená na tuším dve zastávky, teda neviedla až na Janíkov dvor. Skúsim to nájsť doma v archíve a napíšem viac.