AD zeleznica/elektricka v Petrzalke: preco to pletiete dokopy, ked to su samostatne nesuvisiace projekty? Osobne som zvedavy, ktory bude skor. ? Zastavka Petrzalka centrum uz fungovala niekolko rokov pre Os vlaky, pocas vystavby novej petrzalskej stanice, bola vedla priecestia s rampami pri nadjazde na Stary most.
tr3mp
"kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym" - Veď práve, že "kedysi". Dnes ten koridor vedie inokade, takže mesto z hľadiska ochrany koridoru NS koná správne (POZOR: tým nechcem povedať, že koná správne vo všetkom - zdôrazňujem to, keďže je tu tendencia chápať veci inak, ako boli povedané ) Osobne si veľmi dobre pamätám časy koncom 80-tych rokov, keď sa (vzhľadom na obrovské problémy s realizáciou definitívneho tunelového riešenia popod Dunaj) navrhovalo dočasné riešenie v koridore bývalej železničnej trate s ukončením na Mlynských nivách, kde malo byť aj depo (blízko križovatky Karadžičovej a Bazovej). To depo tam malo byť preto, lebo petržalská strana rýchlodráhy bola skrátená na tuším dve zastávky, teda neviedla až na Janíkov dvor. Skúsim to nájsť doma v archíve a napíšem viac.