K téme železnica/električka: inak v tých nových materiáloch na ba.sk sú medzi diaľnicou a dunajom nakreslené 2 zastávky (Viedenská, Einsteinova) a tu na iMHD v tom staršom materiáli ani jedna - až Farského. ?
Ja osobne verím, že nakoniec tam nejaký rozumný prestupný uzol bude...
Re #57591 ufo: "zeleznica/elektricka v Petrzalke: preco to pletiete dokopy, ked to su samostatne nesuvisiace projekty?"
- no chlapče takto sa k tomu u nás pristupuje (a vlastne ku všekému, preto tu vznikajú také obludnosti) - a to je podľa mňa chyba. ?
Ja osobne verím, že nakoniec tam nejaký rozumný prestupný uzol bude...
Re #57591 ufo: "zeleznica/elektricka v Petrzalke: preco to pletiete dokopy, ked to su samostatne nesuvisiace projekty?"
- no chlapče takto sa k tomu u nás pristupuje (a vlastne ku všekému, preto tu vznikajú také obludnosti) - a to je podľa mňa chyba. ?
tr3mp
"kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym" - Veď práve, že "kedysi". Dnes ten koridor vedie inokade, takže mesto z hľadiska ochrany koridoru NS koná správne (POZOR: tým nechcem povedať, že koná správne vo všetkom - zdôrazňujem to, keďže je tu tendencia chápať veci inak, ako boli povedané ) Osobne si veľmi dobre pamätám časy koncom 80-tych rokov, keď sa (vzhľadom na obrovské problémy s realizáciou definitívneho tunelového riešenia popod Dunaj) navrhovalo dočasné riešenie v koridore bývalej železničnej trate s ukončením na Mlynských nivách, kde malo byť aj depo (blízko križovatky Karadžičovej a Bazovej). To depo tam malo byť preto, lebo petržalská strana rýchlodráhy bola skrátená na tuším dve zastávky, teda neviedla až na Janíkov dvor. Skúsim to nájsť doma v archíve a napíšem viac.