Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
K téme železnica/električka: inak v tých nových materiáloch na ba.sk sú medzi diaľnicou a dunajom nakreslené 2 zastávky (Viedenská, Einsteinova) a tu na iMHD v tom staršom materiáli ani jedna - až Farského. ?

Ja osobne verím, že nakoniec tam nejaký rozumný prestupný uzol bude...

Re #57591 ufo: "zeleznica/elektricka v Petrzalke: preco to pletiete dokopy, ked to su samostatne nesuvisiace projekty?"
- no chlapče takto sa k tomu u nás pristupuje (a vlastne ku všekému, preto tu vznikajú také obludnosti) - a to je podľa mňa chyba. ?
AD zeleznica/elektricka v Petrzalke: preco to pletiete dokopy, ked to su samostatne nesuvisiace projekty? Osobne som zvedavy, ktory bude skor. ? Zastavka Petrzalka centrum uz fungovala niekolko rokov pre Os vlaky, pocas vystavby novej petrzalskej stanice, bola vedla priecestia s rampami pri nadjazde na Stary most.
Reply on: KLF #57525:
Vedel by som viac vodicou menovat 😛
Reply on: KLF #57527:
gardistov si musis vycvicit 😃
moze byt .... len ja som mu povedal inu ulicu aj rodne cislo a navyse som nemal na karte ani svoju fotku!!!!
Reply on: api1 #57585:
Možno to robia pre prípad, že by karta nebola tvoja.
andy / len mi je divne ze si pytal odo mna doklady ... a hovoril ze budeme musiet ist na konecnu a pockat na policajtov ..som tomu nechapal ze naco to tak potreboval ked to ma vsetko v tej elektricenke
andy/ dik moc si ma nepotesil ?
Reply on: api1 #57582:
V karte sú udaje uložené.
zdravim

neviete ci su na elektricenke osobne udaje o ludoch?

lebo dnes ma chytil revizor .... prvy krat v zivote ... 10 rokov mam elektricenku a som si kupil naposledy na prve pasmo lebo do druheho som nechodil a dnes som bol v druhom a mal som
to stastie ze ma chytil ..najprv som mu dal elek a som bol prekvapeny ked mi povedal ze nie je platna ? ...
potom si pytal odo mna obciansky, alebo nejake doklady ...
nic som nemal tak si pytal ulicu a rodne cislo ... tak som mu povedal zle udaje ..

chcel by som vediet ci my viete povedat ze ci ma tie udaje v tom stroji?

?
Reply on: Andy #57539:
Ja co som si dnes vsimal na zastavkach tie E tak vodici vzdy zastavili prednymi dverami presne, ale ostante dvere nesedeli k tym 'vykopanym' pechodom

Re #57543 KLF: Ja by som isiel odhrnat tie zastavky keby bola nejaka takato brigada (ak neratam to ze mam jednu ruku v sadre)
Reply on: d3k0 #57575:
zastavka petrzalka centrum by bola zhruba kde sa presekave zeleznica s cestou na stary most (teda smerom na vychod od auparku, a na zapad od bosakovej).

a o to smutnejsie to je, keby mesto nebolo tvrdohlave a spolupracovalo, ze by sa tam dal rovno urobit prestupny bod zeleznica/elektricka na petrzalskej strane, ked uz mesto nastoji na petrzalskej radiale 😉

to iste sa tyka aj zastavky nivy.

Re #57576 tr3mp: na to som myslel, planovalo sa to (co ja viem) normalne po janikov dvor, ale presne v koridore starej zeleznice ako "docasne" riesenie.
Reply on: Andy #57578:
Prvdu mala, to hej, ibaže adresát bol nesprávny. ?
Reply on: Emo #57577:
Ja by som jej na to asi odpovedal "Veru, máte pravdu.." ? ?
Reply on: KLF #57538:
Áno, vodič je pre substrát vždy prvý na rane. Aj ja som raz zažil, ako jedna babka narevala na vodiča, že L29 má dlhý interval... ?
Reply on: aquila #57574:
"nezavadzam, tunak chcu ako som pochopil vsetci urovnove elektricky" - Tak tu je asi zásadný problém, zle si to pochopil. Rozhodne nie všetci na tejto stránke chcú úrovňové električky ako riešenie dopravnej situácie v Bratislave. ?

"kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym" - Veď práve, že "kedysi". Dnes ten koridor vedie inokade, takže mesto z hľadiska ochrany koridoru NS koná správne (POZOR: tým nechcem povedať, že koná správne vo všetkom - zdôrazňujem to, keďže je tu tendencia chápať veci inak, ako boli povedané 😉 ) Osobne si veľmi dobre pamätám časy koncom 80-tych rokov, keď sa (vzhľadom na obrovské problémy s realizáciou definitívneho tunelového riešenia popod Dunaj) navrhovalo dočasné riešenie v koridore bývalej železničnej trate s ukončením na Mlynských nivách, kde malo byť aj depo (blízko križovatky Karadžičovej a Bazovej). To depo tam malo byť preto, lebo petržalská strana rýchlodráhy bola skrátená na tuším dve zastávky, teda neviedla až na Janíkov dvor. Skúsim to nájsť doma v archíve a napíšem viac.
Reply on: aquila #57574:
Zastavka Petrzalka centrum bude kde? Pri Auparku? Alebo v Kopcanoch? Prestahujeme tam vsetky panelaky? 😃 Pokial viem, vsetci tvrdia len to, ze urovnova elektricka v meste je vzdy lepsia ako ziadny nosny system v Petrzalke.
Reply on: galiyosha #57564:
nezavadzam, tunak chcu ako som pochopil vsetci urovnove elektricky, vid oficialny pamflet tychto stranok a schvalovanie elektricky urovnove krizovanie v meste ?

dovolim si tvrdit, ze ak sa postavi zeleznica a aj zastavky nivy a petrzalka centrum, tak zeleznica bude viac nosnym systemom ako elektricka 🙂

lebo tak ako ju planuju je to vsetko mozne, len nie nosny system a hlavne sa tesim na tie problemy na safku 🙂 to bude posusnanicko ! 🙂

Re #57565 tr3mp: kedysi tadial viedol koridor a alternativne sa pocitalo aj s tym 😉

Re #57566 SZKV: tunak nejde ani tak o metro, ako o dorvany plan napojit elektrickovu radialu na safku urovnovo! vsak to musi schvalit len debil ... o ktorych zase na mestskom zastupitelstve nie je nudza, to je fakt 🙂
Reply on: d3k0 #57572:
O čo sa snažil to nehovorili. Ja sa prikláňam k verzii, ktorú som popísal v #57493 ?.
Reply on: tomas1 #57571:
Trosku "nezazivnejsia" fotka toho busu je na adrese http://www.mosbus.msk.ru//6/046051.jpg 🙂 Nepovedali ti zdroje, o co sa ten vodic s tym busom vlastne snazil? 🙂 Dotycny Ikarus 435.17 je z roku 1997.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.