Reply on: Richie #56459:
No, takže dôležitejšie je postaviť trať do Petržalky ako prestavať trate na rozchod 1435mm, len preto, že sa to niekomu páči a aby mohli kúpiť električky z Holandska bo Anglicka. Ďalej trať do Petržky má byť na rozchode 1000mm čiže bude smarovať na Šafko, čiže sa napojí na sieť a linky budú pokračovať ďalej.
81-71
A tu je vyfotená teraz už bratislavská súprava 2xT6A5 ešte v areáli pražského Siemens-u.
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/0032-12.jpg
Tu je akurát na stanici Praha-Zličín pripravená na trasport do Šumperk na modernizaciu a nasledny trasport do Bratislavy:
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/0032-14.jpg
A tu je 0030-ka:
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/0030-02.jpg
No a tu už aktuálny záber z Bratislavy:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3061&text=0030
Len ostáva záhadou, co na tej elektricke este stvaraju v DPB, ked este stale nejazdi. ?