aha, takze kolajnice 1435 pre elektricky v BA predsa len nie su. zaujimalo by ma, ci sa neplanuje s ich vystavbou niekedy.
podla mna by to bolo celkom good to prestavat v celom meste a nakupit tie nadherne elektricky z anglicka alebo holandska ?
a urcite radsej 1435mm system ako stavat rychlodrahovu zeleznicu z petrzky na safarikovo namestie. kde ma potom trat viest dalej zo safarikova v vbuducnosti??
podla mna by to bolo celkom good to prestavat v celom meste a nakupit tie nadherne elektricky z anglicka alebo holandska ?
a urcite radsej 1435mm system ako stavat rychlodrahovu zeleznicu z petrzky na safarikovo namestie. kde ma potom trat viest dalej zo safarikova v vbuducnosti??
milannco
Sú 2 reálne možnosti:
1/ linku 50 skrátia po Šafárikovo nám.
2/ predĺžia ju po Kúpalisko Matador (pričom zastávky Viedenská cesta a AuCafé Berlitz sú v pešej dostupnosti zastávky Aupark, ako proklamoval DPB pri zrušení linky 82)
Druhá možnosť by priniesla osoh cestujúcim, ktorých sa dotklo zrušenie linky 82, ale ako už poznám pomery v bratislavskej hromadnej doprave považujem tú prvú možnosť za reálnejšiu ? .