To istotne nie je zaber z Bratislavy. Ved dosli v decembri a kde mas v decembri taku zelenu travicku a listy na stromoch, ako su vpravo za elektrickou? ? ? ?
prestavat rozchod na 1435 mm, nieje nutnostou. Kazdy rozchod ma svoje vyhody a treba investovat do dolezitejsich veci ako zmena rozchodu. Ved jasne ze sa ma napojit ?
no myslel som ze prestavat kolaje na 1435mm je nutnostou. a ako vravis, ta rychlodrahova elektricka sa potom ma napojit na kolaje sucasnych elektriciek a pokracovat po nich? fiha, to som nevedel
No, takže dôležitejšie je postaviť trať do Petržalky ako prestavať trate na rozchod 1435mm, len preto, že sa to niekomu páči a aby mohli kúpiť električky z Holandska bo Anglicka. Ďalej trať do Petržky má byť na rozchode 1000mm čiže bude smarovať na Šafko, čiže sa napojí na sieť a linky budú pokračovať ďalej.
aha, takze kolajnice 1435 pre elektricky v BA predsa len nie su. zaujimalo by ma, ci sa neplanuje s ich vystavbou niekedy.
podla mna by to bolo celkom good to prestavat v celom meste a nakupit tie nadherne elektricky z anglicka alebo holandska ?
a urcite radsej 1435mm system ako stavat rychlodrahovu zeleznicu z petrzky na safarikovo namestie. kde ma potom trat viest dalej zo safarikova v vbuducnosti??
Momentalne nemam tu hru v pocitaci, a nikdy som ju nemal nainstalovanu, takze neviem presne aka je tam struktura, ale snad sa tu najde dakto, kto to hrava. ?
Ked sa hovorilo o predlzeni L50, vzdy som automaticky myslel na jej smerovanie priamo cez hlavnu Einsteinovu cestu so zastavkami v oboch smeroch pri nadchode Aupark. Nechapem, preco chce niekto obsluhovat Inchebu aj z druhej strany? Ja som zhodou okolnosti isty cas pracoval v jednej budove priamo na nabrezi Dunaja na urovni Incheby, ale slapal som bez problemov (aj v noci) na zastavku autobusov Novy most. Preco nic nema jazdit po Einsteinovej? Ved lavky sú, cesty su siroke a tranzit ide po dialnici uprostred. Uznavam vsak, ze odbocenie z Einsteinovej na Stary most je v tomto jednom smere trosku zdlhave.
Takze su to vozy (prototypy ex-ČKD 0030 a 0032). Po odkupeni od VKD putovali do PARSU Šumperk na modernizaciu, v tejto dobe sú už hotové, v Parse obdržali výzbroj TV3 z pražskej ex-9032. Do Bratislavy už došli a údajni mali dostať evidenčné čísla 7957/58.
http://www.aupark.sk/generate_page.php?page_id=2209
- hmmm, všimnite si na tomto obrázku dole, tie cik-cak čiary vyzerajú ako zastávka (alebo stanovište taxi?). Bola by to škoda, keby L50 nechodila do Auparku. ?
Koľaje na rozchod 1435 mm sú koľajnice železníc a napríklad rozchod 1435+1000 mas vo vozovni Krasňany, na konečnej Gaštanový Hájik, ŽST Nové Mesto (2. veľmi nepoužívaná koľaj) a ešte veľa ďalších...
Druha moznost, ktoru si napisal, sa mi zda lepsia a zmysluplnejsia. Podla mojho nazoru by si podnik nedovolil zrusit linku c. 50 v useku Aupark - Šafárikovo námestie, lebo vyťaženosť tejto linky je práve najväčšia v tomto vyššie spomínanom úseku. Niečo mi klopká na hlavu, že zase urobia nejakú konečnú pri "učkových" bytovkách, napriklad konecna "Muchovo námestie".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
EC197