Takze su to vozy (prototypy ex-ČKD 0030 a 0032). Po odkupeni od VKD putovali do PARSU Šumperk na modernizaciu, v tejto dobe sú už hotové, v Parse obdržali výzbroj TV3 z pražskej ex-9032. Do Bratislavy už došli a údajni mali dostať evidenčné čísla 7957/58.
http://www.aupark.sk/generate_page.php?page_id=2209
- hmmm, všimnite si na tomto obrázku dole, tie cik-cak čiary vyzerajú ako zastávka (alebo stanovište taxi?). Bola by to škoda, keby L50 nechodila do Auparku. ?
Koľaje na rozchod 1435 mm sú koľajnice železníc a napríklad rozchod 1435+1000 mas vo vozovni Krasňany, na konečnej Gaštanový Hájik, ŽST Nové Mesto (2. veľmi nepoužívaná koľaj) a ešte veľa ďalších...
Druha moznost, ktoru si napisal, sa mi zda lepsia a zmysluplnejsia. Podla mojho nazoru by si podnik nedovolil zrusit linku c. 50 v useku Aupark - Šafárikovo námestie, lebo vyťaženosť tejto linky je práve najväčšia v tomto vyššie spomínanom úseku. Niečo mi klopká na hlavu, že zase urobia nejakú konečnú pri "učkových" bytovkách, napriklad konecna "Muchovo námestie".
Ako mne sa paci tie ta moznost c.2 za najlepsiu a moznost c.1 za najhorsiu, ale ja by som este uvazoval s moznostou, ktora by nebola taka kruta ako moznost c.1 a narocna na dalsie vozo km ako moznost c.2. Navrhoval by som moznost c.3 a to taku, ze autobus c.50 by sa tocil v triangli pri Artmedii po sprevadzkovani novej "spojky" medzi Einsteinovou a stadionom FC Artmedia Bratislava. Stat by mohli kludne na okraji cesty poza Artmediu, je tam dost miesta. Vzdy by bola tato moznost lepsia ako ukoncenie L50 na Safku.
Jaká souprava T6 z Prahy? Copak my jsme vám něco prodali ?! Zajímala by mě jakákoliv informace, protože se mi to nějak nezdá- T6 jsou v Praze pořád to nejlepší, co je a jakýkoliv "odsun" těchto vozidel z Prahy považuju za blbost, sami jich máme žalostně málo (sotva 150 ? ). Díky moc
Otáčanie vozidiel linky 50 pri Auparku je zaujímavé, ale z dlhodobého hľadiska nemožné, preto som zvedavý na riešenie tohto problému.
Sú 2 reálne možnosti:
1/ linku 50 skrátia po Šafárikovo nám.
2/ predĺžia ju po Kúpalisko Matador (pričom zastávky Viedenská cesta a AuCafé Berlitz sú v pešej dostupnosti zastávky Aupark, ako proklamoval DPB pri zrušení linky 82)
Druhá možnosť by priniesla osoh cestujúcim, ktorých sa dotklo zrušenie linky 82, ale ako už poznám pomery v bratislavskej hromadnej doprave považujem tú prvú možnosť za reálnejšiu ? .
Tak to nieje uplne pravda. Jednak tam byvaju ludia (je tam zopar ulic s viacpodlaznou zastavbou) a kulturne institucie ako napriklad kostol, ale aj institucie celomestskeho charakteru (3 alebo 4 múzea), dalej restauracia a disko a nedeleko je parkovisko P+R, ktore nie je plne vyuzivane napriklad aj mozno koli tomu, tam nie je na co nastupit. Rozhodne tam je daleko viac dovodov postavit zastavku ako napriklad podaktore zbytocne na Ceste Mladeze a podobne.
No, to že tam nič nie je neberem, tak potom zrušme zastávky na Devínskej ceste a podobných miestach, kde "skoro nič nie je". ? Okrem kostola a pár domov tam je aj reštaurácia. (Pripomínam, že som chcel zast. na znamenie.)
A žeby tam boli samé nájazdy na Nový most až po Sofera... ?
Ale medzi novym mostom a Chatamom aj tak okolo cesty skoro nic nie je, tak naco by tam mala byt zastavka, navyse velku cast toho useku tvoria odbocovacie pruhy a rampy na Novy most...
ZASTÁVKY
Nábrežie - medzi Ch. Soférom a Novým mostom je viac ako kilometer. Mohla by byť medzi nimi busová zastávka na znamenie. Po postavení podhradia tam snáď bude aj električková zastávka.
Medzi Novým mostom a šafkom je 900m. tiež by sa tam hodila busová zastávka.
Pri ABC - no, keby sa Košická posunula dozadu hneď za križovatku tak tá pri ABC zmysel mala. To už by bolo tých 400m...
Zastávky sú rozmiestnené idiotsky v podstate v celej BA. ?
Nosné linky sú dve, so vzájomne preloženým intevalom: 201 a 202.
Kde som napísal že tam tú zastávku chcem silou mocou? Iba som napísal, že keď tam tie vozy už stoja, tak prečo by nemohli prekladať substráť? Sprav tam FUNGUJÚCU dynamickú preferenciu a zruš tú zastávku. Detto zastávku v opačnom smere.
Myslím že žiadať aby bol chodník čistý je úplne prirodzené. Vieš koľko špiny na ňom bolo? A mláky. Komunikácie treba riadne vyspádovať a odvodniť. Nemám problém prejsť tých pár metrov, ale tiež nepôjdem po hocičom.
tak mi skus povedat co je podla teba nosnou linkou pre oblast dolnych honov... (moj blby dojem je ze su to trolejbusove linky 201 a 202 a na tej druhej chces prave silou-mocou tu pridanu zastavku)
Re #56413 Andy: taku zitavsku by som si dobre vedel predstavit dat doprec, aj ked nie malemu mnozstvu ludi by sa uz znacne zvacsila dochadzkova vzdialenost na zastavku - nezabudni totiz na to ze vzdialenost medzi jednym a druhym smerom zastavky cilizska je mozno aj cez 100 m; takze odslapat z vystupiska na taku slatinsku je o hodny kus kratsie ako nazad na nastupisko.
Re #56430 fobust: "Zariaď mi tam normálny chodník, na ktorom nebude stále bordel (keď to asanovali, tak tam bol strašný bordel), nebudú tam mláky a okoloidúce trolejbusy ma neošpliechajú. A nech je ten chodník láskavo v zime odhrnutý!" preco mam z teba taky dojem ako keby si nikde inde este nebol ? Ty si myslis ze nikoho ineho iduceho po chodniku popri ceste neospliechaju okoliduce vozidla ? alebo si myslis ze nikde inde nie su chodniky pri ceste ?
EC197