Reply on: kri #55796:
"ak chcem nosnym systemom (L8,L9,L14) cestovat do Hornbachu stoji mi v ceste trojpruhova zeleznica" - v rámci budovania BID sa dúfam bude viac tlačiť (možno aj verejná mienka by mala tlačiť) na budovanie prestupných bodov električka - železnica (S-Bahn) - bus. Okrem "Hornbachu" a Dúbravky vidím ešte Vajnory, Petržalku Juh, Dolné hony (trolejbus), Tesco Lamač (trolejbus), prípadne Rača (pri BAZke). Sú to podľa mňa relatívne nízke náklady a veľký úžitok. Samozrejme, za predpokladu aspoň 20 minútového taktu vlakov.
Mike
Ja nebudem po nikom strieľať, ani verbálne, al eje to také divné, keď niekto napíše tvrdenie v duchu, "že keď už sa postaví 1. trasa metra z Peržalky tesne za ľavý breh Dunaja (nech by aj na Kamenné nám.), tak asi by to neskončilo v tom jednom bode, a pokračovalo by sa s výstavbou ďalej" - tak to je také divné rozmýšľanie, že odkiaľ berie autor výroku takú istotu. Že preto, lebo je to tak v Prahe, či Varšave? A čo všteko je tam a u nás nie, ha?
Zato, keď sa postaví električka do Petržalky a napojí sa na Šafku na existujúcu sieť, tak tá istota, že cestujúci budú pokračovať v svojom spoji ďalej do mesta tu je, lebo radiály do ostatných obvodov už dnes stoja a nie je jediný dôvod ich rušiť.
Btw. ja mám pocit, že toto je úplne slobodná diskusia a v tejto neživej forme je každý príspevok rovnocenný, žiaden názor nemôže byť dopredu nadradený inému, dokonca aj vzájomné osočovania a nadávky vyznejú rovnako povedzme od 13 a 40 ročného, akurát pri konštruktívnych príspevkoch sa verbálny prejav v závislosti na veku dá rozoznať. ? ?