pepino23, E499.3056: Práce kvapná málo platná (alebo to je tá autorská slepota) Už to odhalila aj d3k0va kontrola ... Už je to opravené.
Re #54486 81-71: Pripomienky a konkrétne upozornenia na omyly a návrhy na zlepšenie privítam v diskusii na hrady.sk, alebo ešte lepšie na mojom maile, do tejto diskusie to veľmi nepatrí.
? Dojde k obmedzeniu (interval) alebo rušeniu dakej linky koli vzniku týchto 2 nových ? Nebude dochádzat k zbytočnemu zbehu privela liniek?Ved k NOU uz budu chodit 3 linky...podla mna zbytočna kapacita a navyše v zime bude problem s busom...
e #54471 pokračujem
K2S TV Progres
-výzbroj nefunguje pri nižšom napätí v troleji
+ešte lepšie dynamické vlastnosti
+nižšie tepelné zataženie motorov z dôvodu pulznej regulácie a tým možnosť viac prúdovo zaťažiť motory bez ich poškodenia
+možnosť trvale udržať nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
+lepšie brzdné vlastnosti
+nižšia energetická náročnosť
+možnosť rekuperácie ktorá dosahuje až 38%
+plinulé odbudenie motorov do 50% podľa zaťaženia motorov čo nemajú iné výzbroje
nesúhlasím s tvojím tvrdením že K2 sú na tom rovnako ako K2S ani s tým že je rozdiel len medzi konkrétnymi vozmi,a to z dôvodu spôsobu regulácie a s tým spojené jazdné vlastnosti ktoré sa neodvýjajú len z toho či nejaký voz predbehne druhý. Predkladám moje hodnotenie vozov podľa typu výzbroje aj + a -.
K2:UA12
-nemožnosť udržať stabilnú nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
-horšie dynamické vlastnosti
-vyššie tepelné zataženie motorov z dôvodu spojitej regulácie
-horšie brzdné vlastnosti
-vysoká spotreba energie a velké straty
+voz pôjde aj na nízke napätie v troleji bez problémov čo sa prejavý hlavne v zimnom období počas námrazi vedenia
K2S:TV14,K2G:TV8
-výzbroj nefunguje pri nižšom napätí v troleji
+lepšie dynamické vlastnosti
+nižšie tepelné zataženie motorov z dôvodu pulznej regulácie a tým možnosť viac prúdovo zaťažiť motory bez ich poškodenia
+možnosť trvale udržať nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
+lepšie brzdné vlastnosti
+nižšia energetická náročnosť
+možnosť rekuperácie ktorá dosahuje až 30%
mam pre vas pekne info o 42 a 44:
- CP bude k 23.12.
- hradenie bude prebiehat tak, ze ked sa pokazi minibus na 44, okamzite sa tam posle minibus zo 42 a na 42 sa posle SOR zo 41. Na 41 pojde zalozak. Inymi slovami - ak sa pokazi bus na 44, nepremavaju linky 41, 42 a 44
- vodici budu zapisovat obsadenost vozov, takze fotografi, hlaste sa u vodica, ze nech vas nezapisuje, lebo keby nie fotenia, tak tym v zivote asi nepojdete
Tak keď je na tom zle 7792, ešte sa len deste toho, keď na reko prídu súpravy, ktoré boli po nehodách tak odporne opravené, že sa museli prehadzovať vozy medzi sebou. 7748/47, 7732/31, 7812/11...
K2S su na tom presne tak isto, ako K2, pretoze maju presne tie iste trakcne motory. Ba dokonca mozno este o kustik horsie, lebo su o kusok tazsie. To, ze sa lisia jednotlive vozy kus od kusu, je dane jednak tym, ake vydarene trakcne motory voz ma, a jednak nastavenim vyzbroje. Viacere K2Sky maju svoje horsie trakcne vlastnosti kompenzovane nastavenim vyzbroje na vyssie prudove urovne, takze ten voz taha/brzdi lepsie, ale za cenu vyssich prudov v motoroch, co nie je vzdy pre ne prave najprospesnejsie. Ale neda sa generalizovat odlisnost medzi K2 a K2S, pretoze ta neexistuje. Existuju len odlisnosti medzi jednotlivymi konkretnymi vozmi, tak u K2, tak u K2S, a tak isto aj v porovnani K2-K2S. Rovnako najdes K2S "lepsiu" ako niektore K2, aj K2 "lepsiu" ako niektore K2S (napr. taka 7055 hravo tromfne vela K2S-iek)
Je to naznacene na http://www.dpb.sk/aktuality/obrazky/L44.jpg , ale sam som to z toho pochopil az na treti krat. Ked pojde 44 smerom od NOU na ulicu Na Revine, zastavi na zastavke Siemens v smere do mesta. Nasledne bude pokracovat akoby isiel do mesta, ale na najblizsej odbocke (Hroznova ulica - pred ministerstvom skolstva) odboci doprava. Prejde poza postu 37 (Uhrova ulica), postoji na semafore a vystvera sa po Bardosovej hore.
V sobotu vecer som bol obhliadnut buducu zastavku Visnova. Nie je tam ani oznacnik, ani vodorovne znacenie. Neviem vsak kam ho smerom "dolu" daju - chodnik je z 95% ohradeny zabradlim a pod krizovatkou (kde uz zabradlie nie je) je neprehladna pravotociva zakruta.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Quakeman
K2:UA12
-nemožnosť udržať stabilnú nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
-horšie dynamické vlastnosti
-vyššie tepelné zataženie motorov z dôvodu spojitej regulácie
-horšie brzdné vlastnosti
-vysoká spotreba energie a velké straty
+voz pôjde aj na nízke napätie v troleji bez problémov čo sa prejavý hlavne v zimnom období počas námrazi vedenia
K2S:TV14,K2G:TV8
-výzbroj nefunguje pri nižšom napätí v troleji
+lepšie dynamické vlastnosti
+nižšie tepelné zataženie motorov z dôvodu pulznej regulácie a tým možnosť viac prúdovo zaťažiť motory bez ich poškodenia
+možnosť trvale udržať nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
+lepšie brzdné vlastnosti
+nižšia energetická náročnosť
+možnosť rekuperácie ktorá dosahuje až 30%