mam pre vas pekne info o 42 a 44:
- CP bude k 23.12.
- hradenie bude prebiehat tak, ze ked sa pokazi minibus na 44, okamzite sa tam posle minibus zo 42 a na 42 sa posle SOR zo 41. Na 41 pojde zalozak. Inymi slovami - ak sa pokazi bus na 44, nepremavaju linky 41, 42 a 44
- vodici budu zapisovat obsadenost vozov, takze fotografi, hlaste sa u vodica, ze nech vas nezapisuje, lebo keby nie fotenia, tak tym v zivote asi nepojdete
- CP bude k 23.12.
- hradenie bude prebiehat tak, ze ked sa pokazi minibus na 44, okamzite sa tam posle minibus zo 42 a na 42 sa posle SOR zo 41. Na 41 pojde zalozak. Inymi slovami - ak sa pokazi bus na 44, nepremavaju linky 41, 42 a 44
- vodici budu zapisovat obsadenost vozov, takze fotografi, hlaste sa u vodica, ze nech vas nezapisuje, lebo keby nie fotenia, tak tym v zivote asi nepojdete
Quakeman
K2:UA12
-nemožnosť udržať stabilnú nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
-horšie dynamické vlastnosti
-vyššie tepelné zataženie motorov z dôvodu spojitej regulácie
-horšie brzdné vlastnosti
-vysoká spotreba energie a velké straty
+voz pôjde aj na nízke napätie v troleji bez problémov čo sa prejavý hlavne v zimnom období počas námrazi vedenia
K2S:TV14,K2G:TV8
-výzbroj nefunguje pri nižšom napätí v troleji
+lepšie dynamické vlastnosti
+nižšie tepelné zataženie motorov z dôvodu pulznej regulácie a tým možnosť viac prúdovo zaťažiť motory bez ich poškodenia
+možnosť trvale udržať nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
+lepšie brzdné vlastnosti
+nižšia energetická náročnosť
+možnosť rekuperácie ktorá dosahuje až 30%